
Dürüst olmak gerekirse Ankara ile ilgili Anıtkabir dışında başka bir şey önemli değil.
29 Mayıs 2023 Pazartesi 01.07

Dürüst olmak gerekirse Ankara ile ilgili Anıtkabir dışında başka bir şey önemli değil.
29 Mayıs 2023 Pazartesi 01.07
Fethiye’nin koyları güzel, Antalya’nın kumsalları güzel, İzmir’in tarihi yerleri keneraltı çarşısında kumda Türk kahvesi ve tabi ki Karşıyaka’da Katife Hanım Anıdvş ve Zübeyde Hanımın kabri güzel, Ankara başkent Anıtkabiti meclisi tarihi dokusu güzel…
Zaten ne varsa sahil kesiminde var modernik insanlık aklı başında eğitimli insanlar hep orada
Kesinlikle katılıyorum
Artık keyf vermiyor akşam yüzde 62 akp sürüsünü gördükten sonra sahsen unuttular enkazda bağıra bağıra can verenler halkı 1 koli erzaga iki kuruş paraya oylarını sattılar işte
Zaten artık AKP'yi destekleyenleri akşam oynayanlara hep sildim telefon numarasını da sildim Instagram hesaplarını da sildim hiç işim olmaz
Rica ediyorum
Cevap
5Cevap
Yaşadığım şehir ikiye ayrılıyor, biri huzur bir diğeri kalabalık ve kaos ben huzur tarafında yaşıyorum, şehrimde yaşamanın en keyifli yanı huzur.
Bolca tarihi ve turistik yerlerin bulunması, güvenilir şehirlerde ilk sıralarda yer alması. (ESKİŞEHİR)
Birden fazla sahili var, başka bir şeyi de yok bana göre
Yaşadığım yeri seviyorum deniz aşığı biri olduğum için fakat trafikten korna sesinden artık çok bıktım
Maalesef hiçbir keyifli yanı yok.
Kayseri haklısın
benim bilemedim Bursada keyif?
Vardır bir güzel yanı
Bir çok sokağı denize çıkıypr mersin
Gezmek. Bir sürü gezecek yeri var.
Keyifli bir yanı yok.
Helal olsun
Ne için
Anıtkabir için
O vazgeçilmez
Ondan dedim zaten
Aynen
Türkiye elden gitti zaten
Yapacak bir şey yok kardeşim
Gerçi ülkeyi bağımsız yapan halkıdır lideri değil beter olsunlar 😂
Vallahi kardeşim Beter olsunlar diyecek bir şey yok insanlardan belki memnun yani muhalif televizyon kanallarını gösterdiği gibi Yok efendim pandemi yok ekonomik kriz yok deprem yok bilmem ne bunlar palavra demek Ben inanmıyorum artık helal olsun adam her seçim gibi bunu da aldı tamam mülteciyle oy kullandı vatandaş oldu bilmem ne geç onu bunu iç Anadolu Karadeniz CHP'nin kalesi olan Sinop bunlar bile ak Parti'ye oy verdi
Tuhaf olan şey insanların iyiyi kötüyü ayırt etmeden bizlerin kaderini etkilemesi benim hayatımı olumsuz etkiliyor bu insanlar buna sinirliyim
Vallahi kardeşim artık bu saatten sonra Tayyip Erdoğan eleştirmektedir AK Parti seçmenini eleştirmek değil biraz da muhalefetin kendini eleştirmesi lazım aylardır insanlar bağırdı Kılıçdaroğlu adıyılmasın Bir senede zar zor aday açıkladılar O da büyük bir kavgayla Meral Akşener masadan kalktı geri oturdu hani Kürtler açıklama yaptı Kılıçdaroğlu'nun destekliyoruz diye
O yüzden ben bir atık Tayyip Erdoğan'ı ve onu seçmenini suçlamak yerine biz nerede yanlış yaptık diye düşünmeler lazım
Tarihi ve yemekleri
Çok bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar