Yaşadığınız şehrin en sevdiğiniz yanı nedir?

Muhtemelen herkesin yaşadığı şehirle ilgili sevmediği yanları daha fazladır ve muhtemelen herkesin hayali alıp başını uzak diyarlara gitmektir de yine de hani şu yanı güzel ya da bu yüzden olduğum yeri seviyorum dedirtecek şeyler vardır. Mesela ben bulunduğum şehrin küçük ve ihtiyaç duyulabilecek her şeyin, her yerin yürüme mesafesinde olmasını seviyorum :) sessiz olmasını seviyorum. Asayiş yönünden huzurlu olmasını seviyorum. Herkesin birbirini tanıyor olmasını, gidilen her yerde selam alınıp verilecek birilerinin olmasını seviyorum.
Yaşadığınız şehrin en sevdiğiniz yanı nedir?
Cevapla