@Uğultu Fiyatına bak anlarsın alanya gibi yerlerin iki katı genelde 😂 ayrıca bir sürü antik kent koy vs hep o tarafta. Antlaynın her yerini gezdim ben belek tarafını sevdim.
Güzel olur yine ya hiç yoktan iyidir ben de muğlaya gitcem marmaris tarafı hiç sevmiyorum ama arkadasım istiyor diye oraya yakın olduk ama otelde kalamıfam bu yıl araba aldım apartta kalcam 🥲🥲
5 gün bizimki ama full gezcez yatmaya anca gireriz bu arada kızlıza mı gidiyorsunuz 🥲🥲ben dd öyle plan yapmıştım 5 kişiden 2 kişi kaldık kızlara güven olmuyo sfsdf
Çok stresliler daha evden cıkmadan babam bağırmaya başlardı bir yere gitcez çabuk cıkın denize giriyorum boğulcan diye cırlıyorlar biraz açılmısım annem sahili birbirine katmış öldüm sanmış ahkaks
24 ama 18den beri param olursa dünyanın bir ucuna bile gidebilirim. Maddi olarak destek çıkmazlardı ama karışmaxlar şimdi evliyim zaten kendi paramı da kazanıyorum eşim de karışmıyor istediğim yere gidiyorum anında
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Gider bungalov evlerde kalırım daha sakin ve huzurlu hemde ekonomik
Niye ekonomik
Iyide ozaman ne anlami kaldi yemek falan hep kendin yapcaksan
Hayır kendin yapmıyorsun orada yemekli olanlar da var üstelik geceliği bin 2 bin arası araştır derim havuzlu olanlar da var
Ciddenmi bir kac onersene nerde hangisi
İnstagram da bungalov diye arama yaptır sana bir sürü öneri sunar
Tamamda rezervadyon nerdn ypilir
Açıklama var altta
Guvenilir degilki
Bu tür yerleri Google de arama yaptır yorumları oku ordan anlaşılır kurumsal yer olup olmadığı
tamam deniyim
Fiyatı uygun ama side için değmez hiç güzel bir yer değil ve çok kalabalık. Kemer belek efso
Saçmalama, kemer belek'in nesi efso :D
Aynen side kotu. Fakat uygundu. Önce merkezo gezecem 5 gun baska otelde sonra tatil icin kafa dinlemeye side
@Uğultu Fiyatına bak anlarsın alanya gibi yerlerin iki katı genelde 😂 ayrıca bir sürü antik kent koy vs hep o tarafta. Antlaynın her yerini gezdim ben belek tarafını sevdim.
Güzel olur yine ya hiç yoktan iyidir ben de muğlaya gitcem marmaris tarafı hiç sevmiyorum ama arkadasım istiyor diye oraya yakın olduk ama otelde kalamıfam bu yıl araba aldım apartta kalcam 🥲🥲
Kaş, kumlucaya gitmemişsin belliki :)
@Uğultu Evet o tarafta güzel ama yine belek kemer diyorum
@Uğultu oralarada nerde kalinir pek otel yok orada genelde apart demi ben otel istiyorum
Oo guzel kac gun
5 gün bizimki ama full gezcez yatmaya anca gireriz bu arada kızlıza mı gidiyorsunuz 🥲🥲ben dd öyle plan yapmıştım 5 kişiden 2 kişi kaldık kızlara güven olmuyo sfsdf
ailemle gidicem canim😄
İnşallah sakin bir ailen vardır 😂 ben kriz geciriyordum ailemle giderken
Niyeki hahah
Çok stresliler daha evden cıkmadan babam bağırmaya başlardı bir yere gitcez çabuk cıkın denize giriyorum boğulcan diye cırlıyorlar biraz açılmısım annem sahili birbirine katmış öldüm sanmış ahkaks
Hahahaha ay evet babalar hep bagiriyo hadi cabuk vs
Sen kac yasindasin benkmkiler tek gitmemi istemiyo
24 ama 18den beri param olursa dünyanın bir ucuna bile gidebilirim. Maddi olarak destek çıkmazlardı ama karışmaxlar şimdi evliyim zaten kendi paramı da kazanıyorum eşim de karışmıyor istediğim yere gidiyorum anında
Esinle gitmiyomusun ama kiz kiza gidince bekar sanip cok asilan olmuyo mu
Onunlada gidiyoruz asılan olmuyor yüzüüğümü takarım hep ayrıca isteyen istediği kadar asılsın ben yüz vermeedikten sonrs
bence cok iyi 10 gün gayet makul
Dimi
Side de yasiyorum otel personeliyim 😂
Cidden mi habgisiiii
Burdan mi soylemeliyim
Ozelden yazioz
Bence çok iyi denize sıfır mı
Yok. Mknibus gelip gidiyi
İyi yani fiyat uygun ben 5 geceye 27 verdim marmarise Temmuz sonu
Tek kisilik mi
2
Kim kim
İkimiz sen ben 😂 arkadaşımla gidicez
27000 tl kisi basimi berabermi
2 kişi
4 kişi için toplam fiyat ise gerçekten uygun
Dandik degildir dimi
Otelin ismi nedir
4 kisi birlikte 25 k tl bence cok uygun.
5güne 24 bin verdim senın gayet iyi
Kac kisiydiniz ve hsngi otwl
2kişi gittim ya sis didim de yazılısı yanlıs olabilir
Uygundur
bedava giderdim
Tamam bakalim
Bedava
Sende yparmiydin
Param varsa giderdim sanırım
Simdi yokmu
Ama bedava dedin
Bedeva
Niye
Sende yaparmiydin
Beni de alın yanıza
Baya uygun
Baya iyi
Çok iyi
Uygun
10 gece mı? Bedava o zaman
Evet 10 gece. Eskiden bu fiyata 5 yildizliya gidiiyodum artk 4 yildiz zar zor buldum
Ha bide 13 gece gidiyodum 5 yildizliys bu fiyata
4 kişi uygun
Bencede sen nerye gitcen
Cunda veya bozcaada olabilir sen?
Iste juraya gidicem side
Sen kimlordannerde kaliosun otel mi
Evet otel
Nereso
Daha tutmadım dün baktım bi kaç yere kız arkadaşıma sen karar ver dedim 😂
Kiz arkadasinla mi gidiyosunuz nikahsiz
Grup indrmi mi haha
Aşırı ucuz
Sen eezervasyon yaparmiydin
Hayır
Niye ucuzsa yap
Ucuzsa biseylik vardir iste yapmam
Hahahah ne aylaka hersey dahil
Enayi olmayin abi
Bilmiyorum
Sus kiz
Ne diyon la
Kaç kişi
4
Iyi o zaman nerde bu otel
Side de
Hm adi nd
Neden
Belki giderm ozelden yazarmsn
Kimle gidiceksin
ona karar vermedm daha