
Taşlara karşı çok ilgim var.. Ve Türkiye den Madagaskara gitmek için orada 1 haftalık tatil bedeli sadece 1. 5 milyon evet yanlış duymadınız.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Taşlara karşı çok ilgim var.. Ve Türkiye den Madagaskara gitmek için orada 1 haftalık tatil bedeli sadece 1. 5 milyon evet yanlış duymadınız.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Çok hoş.. Sırf bu güzellikleri görmek maksadıyla oraya gidesim geldi. Ama günümüz şartlarında pek mümkün değil. İnşallah bir gün bende gidip kutu kutu toplayacağı₥
gerçek mi 😱😱😱 ALLAH ‘ım sübhanAllah ya ❤️❤️❤️
Aynen bence de çok güzeller
Cevap
24Cevap
Aynen çok güzel
Taşları böyle boyayıp senin gibi turistlere satıyor olmasınlar? 😂
Netten araştır derim
Bu taşların nasıl böyle olduğuna dair bir fikrin var mı?
Adamların taşı bile güzel, kadınlarını düşünemiyorum^^
benimde taşlara çok ilgim var.
küçükken taş koleksiyonum vardı dedem hepsini atmıştı sonra bende bidaha toplamadım. şu an sadece bir iki tane vardır.
Benim de pul kollleksiyonum var bize gelirsen gösteririm
15-22 Haziran thy 17.000.. konaklama 5 yıldızlı otelde 15.000. geri kalanı alışveriş bütçesi sanırım 😂😂
Biraz sanki el sanatlarımızdan nasibini almış gibi duruyor gibi geldi bana
Senin kadar güzel değiller Çiçek kız ama sanki bir hayvan yumurtası gibi
Evet renkli renkli iyimiş.
Fevkalâdenin fevkininin de fevkinde
Ay bayıldım çok güzel gerçektenn ✨
Suriye kıyıları da güzel diyorlar 😊
Çok güzelmiş..😍
Muhteşem
Yapayım sana
Sen iste Madagaskar ayağına gelsin 😀😀😀
Evet
Evet, harika görünüyorlar.
Kendiside ghzel oranin
Cok güzel görünüyorlar
Evet çok güzellermiş 💫💫💫
Gerçekten de çok güzel 😍
Ayy çok güzeller gerçekten 😌
hakkaten güzel taşlarmış
Çok güzell😍
Boyanmış yumurta sandım jdhdhd
Evet güzel.
Güzel
Çok güzel taşlar..
Güzelmiş
sanat eseri hepsi
a çok güzel
Evet çok güzelmiş
Çok güzellermiş
Valla güzeller he
Evet
Görmek isterdim
Evet çok güzeller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?