Bir ilden başka bir ile giderken tercih ettiğiniz araç hangisi
Uçak
Otobüs
Şahsi aracım
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir ilden başka bir ile giderken tercih ettiğiniz araç hangisi
Otobüsü daha çok seviyorum. Kulaklık takıp film izlemek, arada o yolu izlemek. Özellikle 1 2 3 4 bu koltuklar da giderim. Ön kaptan camından yolu izlerken müzik dinlemeyi seviyorum
Cevap
13Cevap
Araba Tercih ediyorum
Nereye gideceğime göre değişir.
Mesela yakın şehirlere gidiyorsam, otobüs.
İstanbul gibi uzak bir yere gideceksem kesinlikle uçak.
Şahsi araç ile gitmeyi tercih ederim. İstediğim yollardan geçerek ve istediğim tesislerde mola vererek yolculuğunun tadını çıkarmak harika ötesidir.
Otobüsü tercih ederim uçaktan korkum var uçak korkumu yenemedim
Uçak genel tercih olsa da ben otobüsün o uzun yolculuğunu daha çok seviyorum.
şahsi aracım ama bu soru en az 5 defa soruldu site bunu görmüyormu
Uçak tbik. Elimde olsa komşu il e bile uçakla gidecem 😅
Kafa dengi biriyle uzun yolculuk. Hele bir de 'o' kişi ise yanındaki tadından yenmez. :D
Gideceğim yerin uzaklığına göre değişir. Mesafe çok yakın değilse tercihim her zaman uçaktan yana
Kendi aracın ile gitmek her zaman daha iyi daha rahat oluyor
Şehirlerarası yolculuk hiç sevmem
Bende😁
Otobüs mecburen uçak biletleri pahalı maalesef
Şahsi arabamı tercih ederim.
500 km ye kadar arabamla sonrasında uçakla
Tren ya da otobüs tercih ederim
otobüs ama ucuza bulmuşşam uçak
Otobüsle yapılan yolcuklaro çok severim
İmkanı varsa uçak tabi ki. Yoksa tren ya da otobüs
En uygun fiyatlı otobüs olduğu için otobüs
Bende o kadar para yok maalesef
Mesafe yakınsa şahsi araç, uzaksa uçak.
uçak en iyisi
Kendi arabam
Özel araç
Uçak
Şahsi araç
Otobus en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?