Ben tesettürlüyüm eltim açık biz tatile gideceğiz ailecek günlük giyimde de eltim baya açık bu sizce sorun olur mu ayrı gitmeyin demeyin öyle bir şey deme imkanım yok maalesef görüşleriniz nelerdir
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Tesettürlü bir aile ile ( yargılamıyorum kesinlikle) açık bir aileye beraber tatil yapabilir mi?
Anlamadığım niye bu problem olabilir ki? Yazlık bi alana gidecekseniz sadece tesettürlü oldupunu için plajda pişebilirsiniz bunun dışında bence problem olmaz
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Eltim bikini giyecek yanımızda neden sorun olmaksn
Ya gidin allah aşkına yazlık alanda bikini üstüne kısa şort kot atılır üstü de bikiniyle dolaşır ne var bunda? İstanbul Fatih’de mi böyle giyineceğim diyor kız? Yazlık alan turistik yer adı üstünde doğru yerde doğru şeyleri giymesi sizin gözünüze batmasın
Eh birsz şöyle açık ol şimdi raylar oturdu. Tesettürlü biriysen bu korkun doğal ama eşin seni seviyorsa da ona o gözle bakamaz. Yoksa niye senle evlensin ki? Bu da eşini izlemen ve test etmen için bi fırsat bence. Ama kimse senin için yaşamını ksııtlamaz ve kapanmaz yani aman kıskanmasın diye Bence buna alışsan iyi edersin kızın senin hislernden ruhu bile duymaz ve eminim ki böyle düşündüğünü bilse çok üzülür. Kuruntuyu bir kenarı bırak bence eşin de duysa bunu cidden seni seviyosa evliliğinizi sorgular
Tabiki üzülür ve söyleyemedim be ona ne eşime aramızda iyi eşimlede iyi abi kardeşler ama onun geçen sene tatilde giydiklerini gördüm ve ben ondan sonra düşündüm bu konuyu
Yok ya dert etme sen herkesin kendi hayatı. Ama yanlış anlama sadece seni kaygılı gördüm yani geçmişte herhangi bir kaygılı bağlanma ya da aldatılma yaşadın mı bilmiyorum. Bu konular üstüne terapi alabilirsin. Biraz kurmuşsun anlıyorum birini çok sevince kurmalar olabiliyor ama tatil olduğunda anlarsın ne demek istediğimi bence sorunsuz geçecek kafaya takma
Hayır aldatılmadım ilk sevgilimle evlendim eşim ilkim kurma değil onun hayatına da karışmam ama bilmiyorum ben onlar gelmese onun giydiklerini ben giyecektim rahat rahat eşimle
Aaaa anladım şimdiii. Ben tesettürlü biri olmadığım için o bağlantıyı kuramıyorum kusura bakma. Senin biraz konfor alanına girmişler sen de buna biraz tepkilisin ve kendini biraz baskılanmış hissediyosun hımm ama eğer beraber tatil yapacağınız başkaları olacaksa bu hep böyle olacak buna dair işte biraz rahatlamak için profesyonel biriyle konuşabilirsin. Şimdiden iyi tatiller
Niye bı neden olsun ki o açıksa açık siz kapalilar için olan mayodan giyersiniz
0
29 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biz ailecek gideceğiz ve villa tarzı yer kiralayacağız sorun mayo giymek değil ben zaten muhtemelen haşema giyecem ama o eştim eşimin yanında bikini giyecek ona takıldım
Kocama tabi güveniyorum sonuçta gelinleri oluyor yengesi ama aynı ortamda çok rahat olmak bilmiyorum bende tek gitsek rahat olacaktım peki eşime bende rahat olmak istiyorum diye sorsam
Kızlar Ne Diyor
Anlamadığım niye bu problem olabilir ki?
Yazlık bi alana gidecekseniz sadece tesettürlü oldupunu için plajda pişebilirsiniz bunun dışında bence problem olmaz
Eltim bikini giyecek yanımızda neden sorun olmaksn
Kadın çıplak girmeyecek sonuçta özel bölge kapayıp giriyor denize herkes gibi
Eğer çok rahatsızsan sporcu mayosu giyer
Ben onun me giyeceğini söyleyemem ama sadece özel bölge kapalı sorun olmuyorda dışarda da öyle dolaşalım
Ya gidin allah aşkına yazlık alanda bikini üstüne kısa şort kot atılır üstü de bikiniyle dolaşır ne var bunda? İstanbul Fatih’de mi böyle giyineceğim diyor kız? Yazlık alan turistik yer adı üstünde doğru yerde doğru şeyleri giymesi sizin gözünüze batmasın
Sen anlamadım galiba biz ev turacağız havuzlu ve eşimin yanında onun biki giymesini istemiyorum kıskanıyorum fedim anladın mı
Eh birsz şöyle açık ol şimdi raylar oturdu.
Tesettürlü biriysen bu korkun doğal ama eşin seni seviyorsa da ona o gözle bakamaz. Yoksa niye senle evlensin ki?
Bu da eşini izlemen ve test etmen için bi fırsat bence.
Ama kimse senin için yaşamını ksııtlamaz ve kapanmaz yani aman kıskanmasın diye
Bence buna alışsan iyi edersin kızın senin hislernden ruhu bile duymaz ve eminim ki böyle düşündüğünü bilse çok üzülür. Kuruntuyu bir kenarı bırak bence eşin de duysa bunu cidden seni seviyosa evliliğinizi sorgular
Tabiki üzülür ve söyleyemedim be ona ne eşime aramızda iyi eşimlede iyi abi kardeşler ama onun geçen sene tatilde giydiklerini gördüm ve ben ondan sonra düşündüm bu konuyu
Yok ya dert etme sen herkesin kendi hayatı. Ama yanlış anlama sadece seni kaygılı gördüm yani geçmişte herhangi bir kaygılı bağlanma ya da aldatılma yaşadın mı bilmiyorum. Bu konular üstüne terapi alabilirsin. Biraz kurmuşsun anlıyorum birini çok sevince kurmalar olabiliyor ama tatil olduğunda anlarsın ne demek istediğimi bence sorunsuz geçecek kafaya takma
Hayır aldatılmadım ilk sevgilimle evlendim eşim ilkim kurma değil onun hayatına da karışmam ama bilmiyorum ben onlar gelmese onun giydiklerini ben giyecektim rahat rahat eşimle
Aaaa anladım şimdiii. Ben tesettürlü biri olmadığım için o bağlantıyı kuramıyorum kusura bakma. Senin biraz konfor alanına girmişler sen de buna biraz tepkilisin ve kendini biraz baskılanmış hissediyosun hımm ama eğer beraber tatil yapacağınız başkaları olacaksa bu hep böyle olacak buna dair işte biraz rahatlamak için profesyonel biriyle konuşabilirsin. Şimdiden iyi tatiller
Teşekkür ederim
Niye bı neden olsun ki o açıksa açık siz kapalilar için olan mayodan giyersiniz
Biz ailecek gideceğiz ve villa tarzı yer kiralayacağız sorun mayo giymek değil ben zaten muhtemelen haşema giyecem ama o eştim eşimin yanında bikini giyecek ona takıldım
Kocaniza güveniyosanız endişe edicek bişey görmüyorum
Kocama tabi güveniyorum sonuçta gelinleri oluyor yengesi ama aynı ortamda çok rahat olmak bilmiyorum bende tek gitsek rahat olacaktım peki eşime bende rahat olmak istiyorum diye sorsam
Ailenizi en iyi tanıyan sizsiniz neye kızar veya kızmaz siz biliyosunuz o yüzden bişey diyemem
Evet haklısınız sadece şu ben kaynımın yanında şort tarzı giysem diye düşündüm
Bence bişey demez ama siz bilirsiniz
Çünkü benim niyetim oydu yani onlar gelmese ev kiralamazsak bile dışarda açık olmak rahat olmaktı
Dediğim gibi kocanızla konuşun ona göre hareket edersiniz 😊
Kocam normalde onlar işin içinde yokken istediğini giy dedi ama onlar çıktı işte 😌
Siz yinede sorun bence bişey demez
İnşallah demez açılırım bende
Siz açık mısınız kapalı mı
Açık
Anladım denizde falan giydiniz mi hiç peki
Ben bikiniden çok mayo tercih ediyorum
Neden peki
Bilmem bikini giyince tuhaf hissediyorum full çıplak gibi oluyo bende
Anladım mayoda göbek falan kapalı doğru ama yinede arka kısım ve ön kısım açık baya
Full açık olacağına öyle daha iyi bence kchskx
Oda doğru peki evlimisin evliysen eşin karışıyor mu yanlış anlama ben kapalıyım ama hevesim var ondan soruyorum
Yok deilim
Eşin müsade etmese ne yaparsın
Sanane derdim o niye karışıyo ki bana
Eşin ama sonuçta kıskanırsa
Giydiğim şeyi fazla açık giymem
Ben normal için demedim deniz için dedim
Mayo giyicekseniz fazla açık giymeyin bende onu diyorum
Anladım yani çok açıktan kastın bikini mi
Hayır mayo giyicekseniz eğer dekoltesi ve sırtı fazla açık olmaktan bişey giyin kocanız izin vermiyosa