
Evet, bence çok güzel olur
Hayır, mantıksız bir hediye
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hediye eden kişiyle beraber gidilecekse çok tatlış bir hediye olur. Bir insanın karşısındaki insanı sevdiğini kanıtlaması için zaman vermesi gereklidir. Zaman öyle değerli ki insanlar sevmedikleri insanlarla harcamak istemiyor. Karadeniz Turu hediyesiyle birlikte zamanını ve sevgini de vermiş olacaksın.
Evet mantıklı tabi ki de yani aslında bu anneye göre değişir bazıları doğal turları ya da gezmeyi seviyorsa harika olabilir doğa ile iç içe olmak gibi. ya da mesela bunun yerine deniz tatili de iyi olabilir anne çocuk gidilir eğer işleri yoksa ya da aile olarak da gidilebilir. ama bence en büyük hediye yine de sevgiyi göstermektir diye düşünüyorum. karadeniz turu da harika olur. yanında da çiçek alınabilir bence
Bu tarz günlere pek kıymet vermesem de anneye ütü, elektrikli süpürge, efenime söyleyeyim mutfak robotu tarzı hediyeler alınmasını doğru bulmuyorum. Şahsi hediyeler alınlı. Karadeniz turu çok güzel bir hediye olur, iyi de gelir. Zaten sevginizi her zaman gösteriyorsunuzdur. En güzel hediye o zira.
Karadeniz turu güzel bir seçenek ama ondan daha güzel yerler var bence. Anneler günününde hediye edilebilir ama annemi ben asla tek göndermem bende giderim güzel bir anı olur.
Cevap
30Cevap
Harika bir şey gadası
Eğer ki doğayla iç içe olmayı seven bir annişkoysa muhteşem bir hediye olur. Hatta kendime de bir bilet alırım beraber gezeriz
İstediği bir geziye elbette ama kadını sırf kendim istedim diye göndermem oralara, bu konuda gözlem yapmak en iyisi yoksaa ileriki zamanlarda dır dır olarak geri dönüş olabilir.😀
Hemde çok, fevkalade güzel bir hediye olur, anneler baş tacı, hoş bir hediye olur bence. Karadeniz yeşilliklerle dolu harika bir yer, seyehat etmek zihne ve ruha iyi gelir
Eğer kalp şeker tarzı bir rahatsızlığı yoksa yaşı da geçmiş değilse mantıklı. Bir haftaya yakın sürdüğü için yorucu olabilir yoksa güzel bir hediye
gezmeyi seven biri için şahane. benim anneme eziyet olur misal, kişisel. bana sunulsa hoop diye atlarım 😃
Hayır saçma yani bizde böyle şeyler çok saçma olur. Hep birlikte gideriz biz bir yere ayrı gayrı olmaz
Bence mantıklı. Anne de gezmeyi seviyorsa güzel hediye olur ona. Bizimkisi doğu turu istiyor bunu da dile getiriyor.
Çok müko bir hareket. Anneyi Rize yaylalarına falan götürmek 😃
Bende bir anneyim biri banada hediye etsin ya😂😂😂😂
Oyyy çok güzel bir hediyedir dağ evinde manaya karşı çay ve mısır ekmeği yemek öff miss
Yaşı müsaitse zamanı varsa keyif de alicaksa harika olur
Güzel düşünülmüş. Peki annesi Karadenizli olanlar ne yapsın? :D
Yani akdenizli bir anneye mantıklı ama zaten orali ve oraları bilen birine cok da degil gibi
Gayet güzel bir hediye hem anı olarak kalır hep onun için
Bunda mantık aramak için anneni tanımak lazım.
Sağlık durumu nasıl. Gezmeyi sever mi vs
onu sen bilirsin yani
Harika bir hediye eğer gezmeyi seven bir anne ise :)
Düşünce güzel ama her anne bunu ister mi orasını bilmem, benim annem istemezdi sanırım :D
Zaten Rahmetli anacığım Babacığım yayladan Karadeniz'böyle bakıyorlar
Şu doğanın güzelliğine bakar mısınız 😍 mantıklı içi açılır yeşillik doğa çok güzel gerçekten
Çok güzel bir hediyee
Her kadın bir anne adayıdır. Bana da hediye eder misiniz 🙄😃
gezmeyi seven birisi için süper.. Benim annem kabul etmezdi:)
Gezmeyi seven biriyse bence güzel bir hediye olur...
Hayır bence akdeniz turu ve kapadokya daha mantıklı.
Tatile göndermek iyi bir fikir olabilir tabi nereye gittiği önemli değil.
Yani bu ekonomik krizde eğer imkanınız varsa bence büyük bir nimet
Gezmeyi seviyorsa bence çok güzel bir hediye olur. :)
Beraber gidilecekse güzel bence.
Var mı elinde güzel fiyatlı turlar
Bir anne için çocukları onun ömrüdur ve onlar icin kendinden ferergat eder bence gezip dünyayı görmeli.
Karadeniz kadar güzel ve temiz ferah bir bölge daha tanımıyorum sessiz sakin ve huzur dolu çok doğru bir seçim bence mutlu olmalı tum anneler..
Karadenizliyim güzel yerler, paran ve annen varsa neden olmasın djdhhd
değişiklik olur doğayı seviyorsa bence güzel
Öyle yerleri seviyorsa mantıklı şahsen benim annem hiç sevmez
Ben annemi sevmem o yüzden hediye de almam ama eşimin annesine alırdım hediye. Ama o kadar yalnızım ki eşim falan da yok sdfsdfsdfsdf
Şahsen ben anne olsam çok hoşuma giderdi
Gayet hoş ve dinlenmelik bir gezi olur bence.👌
İyi ve farklı bi hediye olur.
Bence çok güzel olurr 🤭
Ben bulamadim ya guzel bi hediye
Bence çok güzel olur.
Gezip görmeyi seviyorsa buna bayılır bence
Annende seyahat seviyorsa cok iyi olur
Annem çok ister.
Mükemmel bi hediye olur :)
Evet, bence çok güzel olur
Cok iyi olur süper...
yaa neden olmasın çok tatlı bence
Mantıklı ama babamla ters düşmek var
Hayır mantıksız
Farklı güzel bi hediye
Güzel farklılık olur beğenir.
Analar ne oğullar doğurmuş dedirten cinsten 👍
Erkek okuzler her zamanki gibi hayir demiş miss gibi hediyee
Zaten her gün karadeniz turunda anacığım 😄
kuru bir geziye napsin
Evet, bence çok güzel olur
Mantıklı güzel bir hediye❤️
Evet güzel oluyor bence
Gayet mantıklı olur
Miss gibi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?