Merhaba KS halkı ailesi bir yere giderken genellikle yürüyerek mi gidersiniz veya ulaşım aracı ile mi en çok hangi ulaşım aracı tercih edersiniz 


Üniversiteye banliyö tren ile gidiyorum genelde. Kütüphaneye gideceğim zaman ise metroya binip indikten sonra 3 kilometre yol yürüyorum iyi geliyor.
Yakın ise yürürdüm yakın değilse de ulaşım aracı tercih ederdim eğer acil işim varsa da muhtemelen taksi ile gitmeyi tercih ederdim ben daha hızlı olduğu için
Cevap
7Cevap
Arabamla giderim gadası
Bedensel engelli olduğum için yürüyerek gitmek imkansız bu yüzden arabayla gidebiliyorum sadece
Mesafe 1 saatten fazlaysa toplu taşıma kullanıyorum
Yürüme mesafesiyse yürüyerek. Değilse arabayla.
Yakınsa yürüyerek de gidebilirim, ama yakın değilse toplu taşıma araçlarıyla giderim.
1,5 km'ye kadar yürürüm.
Ama uzak veya acilse aracımla giderim.
Heryere arabayla gidiyorum
Yakinsa yürüyerek uzaksa araç ile giderim
Ulaşım aracı ile
genelde yürüyerek
Motosiklet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?