
Siz yürümeyi seviyor musunuz?

Siz yürümeyi seviyor musunuz?
Yurumeyi cok seviyorum, oyle boyle degil. En guzel hayallerimi yururken kurdum.
Teşekkür ederim.😊🌿
Rica ederim 🌸
Yürümeyi severim ama hava sıcak değilse 😊
Cevap
8Cevap
Yürümek
Gezmek hava almak için çıkıyosam yürürüm onun dışında ulaşım için araba
yürüyüşü severim. bazen arabayı garajdan çıkarmak daha zahmetli geliyor nedense. o durumlarda motorsikletide kullanırım biraz rüzgar yemek için.
Yürümek elbette. Sepet büyütmeye niyetim yok
yürümeyi tercih ederim
Bu ara markete bile arabayla gidesim geliyor. fjxm
Yürümeyi severim tercih ederim
Yürüyüş yaparak giderim daha iyi..:)
Kısa mesafede yürürüm hep
Severim, çanta sırtımdan inmiyor zaten
acelem yoksa ve hava şartları iyiyse yürürüm.
Yürümek gibisi yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar