Arkadaşlar merhaba istanbuldan bursaya taşındım ama bursada o kadar iyi bir performans görmedim mesela yaşam kalitesi düşük geldi istanbulun sahiileri daha yeşil sakin bursa mudanya sıkıcı geldi bursa merkez sıkıcı geldi dağlık hep napayım?
Aynen İstanbul daha gelişmiş
Bursada kal
Yaşamaya çalış biryere gitme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İstanbul'dan Bursa'ya taşındım ama alışamadım. Sizce İstanbul mu güzel yoksa Bursa mı?
Valla ben Bursa'yı ne hikmetse hiç sevemedim de alışamadım da, üniversite için gelmiştim, geri İstanbul'a dönmek için gün sayıyorum resmen, eğer İstanbul'da doğup büyüdüysen benim gibi Bursa sana hapishane hayatı gibi gelir çünkü Bursa gerçekten çok kötü bir yer, ayrıca insanları yobaz, cahil, serseri, keko ve cidden çok omurgasızlar. Diyeceklerim bu kadar geldiğine pişman olursun değmez...
İstanbul'un apayrı bir tarihi ve güzelliği var tabi. Bursa'nın da tarihi ve güzel yerleri var. Sen daha yeni geldiğin için biraz yabancı gözle bakıyorsun sadece. Botanik Park, Gölyazı, Hüdavendigar Kent Parkı, Ulu Cami ve çevresi, Cumalıkızık'ta güzel.
İstanbul kalabalık bir yer ve de herkesin bir yere yetişme telaşı olduğu için ondan ters davranıyorlar bence. Bursa'da da var tersleyen insanlar. Özellikle metroda çok