Ehliyetim var arabam var. Kocam geçen sene aldı arabamı kuzeniminn düğünü var. Eşim iş yoğunluğundan gelemiyor. Şehir dışında ben kızımı da alıp gitmeyi düşündüm kızım 3 yaşında. Kocam kadının kocası yokken şehir değiştirmesi doğru değil. Başına bir şey gelir yolda biri bişey yapar dedi ısrar edince kadın başına tek gidemezsin. Dedi müsade etmiyor ama çok gitmek istiyorum ne yapmam lazım dinlemeden gitsem diyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEşini dinlemeni tavsiye ederim, neme lazım yolda araba kullanırken başınıza bir şey gelir, eşinle olan tartışmanız alevlenir, adam aslında sana çok görmüyor hiçbir şeyi, araba hediye etmiş sana, bence eşini dinle, zaman içinde belki bu tutumu da gider
02 Yorumla
Soran+1 yılYa yolda kocamın da başına bir şey gelebilir ona bakarsan.
- +1 yıl
Kadın erkeğe göre daha savunmasız
En İyi Cevaplar
Tatil & Seyahat konusunda 659 cevap paylaştı. Ben eşimi Antalya'dan İzmir'e gönderdim yahu. 260 km dediğin nedir? Kocan abartı yapiyor. Ben dün Antalya İzmir bugünde İzmir Bursa yaptım, yolda onlarca kadın şoför gördüm. Kimsenin kimseye bişey yaptığını da , hiç bir kadınin kötü araba kullandığını da görmedim. Saçma sapan düşünceler bunlar.
Eşine gelince belli ki senin için endişeleniyor. Bu izin vermemek değil de endişe sanırım daha çok. Eşinle konuş ve endişeye mahal olmadığını, bunu yapabilecek gücünün de özgüveninin de olduğunu söyle.10 Yorumla
+1 yılYa bu yorum yapan cahiller bırakın cinsiyetciliği ne demek kocan olmadan gitme hangi çağda yaşıyorsunuz bu nasıl bir gericilik hiç aklınız çalışmıyor mu o bir kadın veya erkek önemi yok o bir birey kendi kararlarını kendi verebilir kendi gitmek istediği her yere gidebilir afrikada mi yaşıyorsunuz biraz medeni olun bırakın gericiliği cahilsiniz hemde zır cahilsiniz
31 Yorumla- +1 yıl
Kızım seninde azcık aklın varsa gidersin senin değerini bir erkeğin ağzından çıkacak 2 kelime belirleyemez dik dur kendine güven ezdirme kendini sen bir bireysin kimsenin seni kısıtlama gibi bir hakkı yok az akıllı ol
Gizli Üye(18-24)+1 yılKocanda olsa o kim ya sen kendini gayet koruyabilirsin kocan diye seni engelleyemez bu ne cahil düşünce be nefret ederim bi erkeğin böyle kelimeler kullanmasına allahtan babam öyle değil nazik ve anlayışlı biri annemi her zaman destekler arkasında durur yoksa çok kavga ederdim babamla
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
54Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBence konuşmayı deneyebilirsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam haklı. Bak deprem oldu hadi git feminist güçleri çağır bakalım yardımına koşuyor mu. Hiç biri tırnağı kırılır diye yardıma gelmez. kadın işini görene kadar kadının dostudur... Sonrası ölesiye düşmanındır. Gözümün önünde kız arkadaşını birine sattı ya 😨 yolda arabaya bişey osla küçük çocukla napıcaksın otele gitsen adam seni yanlız bulup birini ayarlasa da odana gönderse ne bk yiyiceksin. Adam yaşıyıcağını yaşar ikinizi de adana şiş yapar yoluna bakar sonra senin ailen kocana kızım yoldayken sen nerdeydin demez mi? Der tabi. Bak ortalıkta dünya kız çocuğu kayıp organ mafyası insan kaçakılığı vs. dolu ortalık.
70 Yorumla
+1 yılŞehir yakınsa ve gündüz yola çıkacaksan git bence. Ama eşin de senin için endişelenmiş. Niyetinin kısıtlamak olduğunu düşünmüyorum, iyi niyetli yaklaşıyor bence. Onunla da tatlıya bağla bu konuyu hani bu konu yüzünden tartışmayın sonradan.
Bu arada gündüz dememin sebebi gece araba kullanmak sıkıntılı oluyor , yanında seninle konuşacak biri olmadığı için uykun gelebilir yolda. 3 yaşında çocuğun olduğunu da söylemişsin gece gitmek ona da zor olur.
Umarım ikinizin de gönlüne uyan bir şekilde halledebilirsiniz konuyu ^^
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani şimdi bu konu her açıdan ele alınmalı benim gözümde. Sürekli sizi daraltıp kendisi her istediğini yapıyorsa ortada büyük bir ayıp var. Ama karşılıklı birbirinizi anlayıp yön gösteriyorsanız farklı… Şimdi dinen kadının yanında erkek olmadan şehir değiştirmesi (km mesafesini bilmem) doğru değilmiş ama şu an günümüzde durum biraz daha farklı. Çünkü arabalar, daha çok güvenlik önlemleri mevcut. Bu yüzden eşinizi ikna edip akrabanızın düğününe gitmenizde bir sakınca yok. Ama tavsiyem ikna etmeniz. Bireysel olarak söz sahibiyiz ama evlilik işin içinde olursa gönül kırmamak, gönül almak lazım. Kendinizi asla ezdirmeyin ama ikna edin derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılBirincisini dinen pek bu konuta gitmeni tavsiye etmem. Ben mantıklı bulamıyorum. Ben ikna etemem. Onun karışmaması lazım. Babam atla gel kızım dedi
Cevap sahibi+1 yılDinen girdikten sonra ki durumu size izah ettim. Herkesin kendi görüşü. Ama kocanın veya karının dediklerini önemsememek yanlış.
Şehir dışı dediğin yer şehrin bir ilcesiyse git. Ama kalkipta 500-700 km yol gideceksen gitme. Hem çocuk hem sen yorgunluktan bitersiniz. Kocan zaten biliyordur senin iyi şoför olduğunu da ya kiyamiyor yorulma diye ya da kıskanıyor. Bence biraz empati ve sakin tavırla aranızda halledersiniz.
26 Yorumla
Soran+1 yılEmpati derken benim kocam Nevşehir'de gidiyor?
Soran+1 yıl260 kilometre
- +1 yıl
Bebekli bir araç olunca ortalama 3 saatlik mesafe birde kahve molası verirsen 3.5 saat. Öğleye doğru mesela 10 da yola çıksan 1.5 en geç 2 de menzilde olursun. Gayet kolay bir yolculuk olacak eşine de böyle söyle. Eminim o kıskanıyor.. ya da o götürüp bırakıp gelsin akşam gitse sabaha kalmadan geri gelir. İşi de aksamaz
Soran+1 yılKıskanmıyor birisi bana zarar verir miş arabayı durdururmuş
Giymiyceksin tabikide adam doğru söylüyor başına bişey gelse küçücük çocukla tenha bi yolda kalsan çocuğa bakican diye Allah göstermesin bi kaza yapsan napicaksin yanında biri yokken biraz mantıklı düşün işi çekişmeye götürme çok gitmek istiyorsa atla uçağa otobüse git
11 Yorumla
Soran+1 yılGidicem. Bu onunda başına gelebilir
+1 yılEvli bir erkek yanında cocugu ıle esı olmadan ckabılıyor? burada seni yadırgayanların hıcbırıde esın ızın vermıyorsa onu dınle demezler... ama sen kadın oldugun ıcın cınsıyetcılık yapıyorlar... gıtmek ıstıyorsanız bence gıdın... avrupa da ya da amerıka da bu tarz seyler hıc gundeme gelmez... ama bızde hep mesele.. bu kafayapısını degıstrmemız lazım...
31 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
Eşiniz beyefendi buradakileri dinleyip yola çıkacağınızı ogrense cok incinir bence.. ha bu arada arabayla değil otobüsle gitmeyi teklif ederseniz onay alma orani artar.
Bi de sanki konu aşk meşk kismina daha uygunmus gibi.. neyse iyi yolculuklar hayirli olsun allah bi yastikta kocamayi nasip etsin amin 🙏
01 Yorumla
Soran+1 yılBen otobüste gidemem gitmek istemem. Arabam varken ikincisi eşim nedem incinsij soru soruyorum
+1 yılhayatımda duyduğum en saçma cümle. kadın kocası yanında yokken şehir değiştiremez ne demek ya. hayatınıza sınır koymalarına izin vermeyin. bu kişi eşiniz de olsa buna izin vermeyin.
30 YorumlaNe saçma düşünce ya tek başıma küçücük çocuğumla saatlik şehir degstiriyorm Türkiye nin bı ucundan diğerine geçiyorm bişey oldg da yk yani neyin kafasnda bu erkekler anlamıyorum
41 Yorumla
+1 yılistiyorsan git ya başına gelecek olan evde de geliyor her yerde geliyor ve kocan yanında olamayabiliyor bu düşünce çok saçma güçlü bir kadınsın kendini ve çocuğunu koruyabilirsin duanuı et ve yola koyul bu kadar kötüyü çağırmaya gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTersleşmeden çözmen gerektiğini söyleyebilirim. Kadın başına gidemezsin tepemin tasını attırmıyor değil ama eşinle sakin bir şekilde konuş. “Eğer beni tek göndermek istemiyosan işi gücünü bırakıp benimle geleceksin yoğunluğun beni ilgilendirmiyor.” Diyebilirsin. Kabul etmezse de içinden ne geçiyorsa söyle senin içinde kalırsa onun da içinde kalsın.
00 Yorumla
+1 yılYorumlari okudum ama benimde görüşüm tek başına gitmemenden yana sen iyi kullanabilirsin ama diger sürücüler iyi kullanamaz uzun yol sıkıntılıdır yol insani cok yorar tirlar arabayi sallar her ne olursa olsun izin vermezdim
00 Yorumla
+1 yılEğer güçlü bir kadınsan kimseden izin almana gerek yoktur canım. Herşeyin bir ilki var. Zaten bir kadın ne zaman birşeyi yapmaya çalışsa herkes engel olmaya çomak sokmaya çalışıyor. İnsanların ne dedikleri çokta önemli değil 😉
10 Yorumla
+1 yılhaklı bence bazı kendini bilmez insanlar sıkıstırır bide tam anlamıyla araba sürmeyi kavrayamamasısın rahatsız ederler onuda gectim panik olur kaza felan gecirirsin kocanın endiselenmesi normal
013 Yorumla
Soran+1 yılBen çok iyi sürücüyü 10 senedir ehliyetim var
- +1 yıl
valla ben sürekli arac sürerim cok iyi süren kadına cok nadir rastladım ama mesele senin iyi söför olman degil rahatsız tipler cok sıkıstırır kaza yaptırır sen ne kadar iyi olursan ol
Soran+1 yılYa kes. Hâlâ çok iyi sürücü kadın diyor rahatsız tipler var diye kadonlar dışarı çıkmasın kafaya bak
- +1 yıl
nese takıl kafana göre
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılBence aranı bozmaya değmez hem doğru demiş başına bişey gelse zorluk çekersin hem 3 yaşındaki çocuk la da zor olur ağlar yolda tutamazsın durmaz huzursuzluk yapar yol hali çocuklarin da ne zaman ne yapacaklari ne istiyecekleri belli olmuyor ki bence eini dinle kenine de izah edersin anlayila karilayacaina eminim
10 YorumlaMillet bakkala inmeye çekiniyor sen şehirlerarası gidicem diyorsun basına bir iş gelse Allah korusun ne yapacaksın o zaman
04 Yorumla
Soran+1 yılPardon? Çekinerek hayat mı geçet
Soran+1 yılBaşıma kötü bir şey gelmesin diye ömrümü evde geçiremem. Erkeklerin bıcakla paralarını alıyorlar sende k vakit çıkma
Evet, dinen kadının yanında mahremi yokken yolculuk yapamaz.
İkna etseniz dahi, gönülsüz izin verdikten sonra hiç bir anlamı kalmaz.02 Yorumla
Soran+1 yılDinen? Herşeye dini katarsak bene bebeğimi bile emzirmek zorunda değilim? Yaomayın. İzin akan yok. Ben kölesi değil karısıyıö
Abi eger kadin kocasina gitmeyeceksin dese erkek gitmez. Ama bak kadinin elinde guc oldumu erkegi dinlememzlik yapiyor , bu cok yqnlis
02 Yorumla
Soran+1 yılYo. Ben koxcama gitme dediğim çok yere gidiyor. Bunun güçle alakası yok benim özl kuzenim tabi gitmem lazım o da benim düğünüme geldi eşim tek araba kullanırken başıma bir şey geli3 diye korkuyor
+1 yılKadın başına ne Allah aşkına tır şoförü kadınlar var ya. Sırf şu cümleye inat kalkar giderdim ancak ilişkiniz zarar görecekse son karar senin.
10 Yorumla
+1 yılEşin müsade etmiyorsa otur oturduğun yerde. Güzellikle gönlünü alıp gitmeye bak
11 Yorumla
Soran+1 yılYa. Eşim kral mı? Ben kmle miyim
Yol yakınken boşa ndlsndmsm özgürlük kısıtlamak ne , ne varmış kadın başında sende az sesini çıkar güçsüz durdukça tepene çıkar
10 Yorumla
+1 yılKocana soyle biz arabistanda çölün ortasinda degil medeni bir hayatta yasiyoruz. Guvenlik onlemleri nisbeten daha fazla. Eskiyalar ve kotu niyetli insanlara karsi 600lü yillardaki kadar savunmasiz degiliz.
10 Yorumla
+1 yılBaşıma bir şey gelirse senden yardım istememe gerek yok sen benim eşimsin yanımda olmalısın, ben yola çıkıyorum bb diyeceksin
00 YorumlaDogru söylemiş araçla gitmen dogru degil otobüs ya da uçakla gidebilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılNiye ya arabam var
+1 yılKocan haklı... üstüne diyecek söz yoktur. Git kız boş ver diyende dostun değildir.
00 Yorumla
+1 yılSende bugüne kadar ona kadınlık yaptın. Araba ve ehliyet aldığı için mi? Sana güvenmedikten sonra arabaya gerek yok iade et kendisine
00 YorumlaGece gitmiyorsan bir sorun olmaz bence yani tehlikeli olur gece vakti hem senin hem de çocuk için
00 Yorumla
+1 yılŞehir dışına çıkmak arabayla sıkıntı olabilir otobüs veya uçakla git
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi sürücüyğm
- +1 yıl
Ondan değil karşına biri çıkar falan
Soran+1 yılEee? Çıksın ne oluyor çıkınca
- +1 yıl
Arkadaş adam korkmuş başına bir şey gelir diye çıkarsan çık ya
+1 yılYorumları okudum sen zaten gitmeyi kafaya koymuşsun. Ne diyelim hayırlı yolculuklar.
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol
- Tatil & Seyahat konusunda 354 cevap paylaştı.
+1 yılDeğişik belki kaza yapar korkusu vardır da bir yere sığmaz dediği
10 Yorumla - Tatil & Seyahat konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar çağ dışı bi düşünce, bence herşeye rağmen gitmelisin
20 Yorumla Tatil & Seyahat konusunda 398 cevap paylaştı. adam dogru dese de bu cagda bu sözler sacma geliyor insana
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılgidersin ya neden olmasın ki sonuçta yetişkin birisin ne yapacağını bilen
00 Yorumla Sırf kadın olduğunuz için sizi aşağılayan zayıf gören insanlara gereken tepkiyi verin
00 Yorumla
+1 yılAblam gitme bence ya ya da eşin bıraksın seni çocukla zor olur yanında biri olmadan
00 Yorumlakoca dinle yalnız gitme oda gelsin o zaman. gelmezse dinleme.
00 Yorumla
+1 yılBeni kısıtlayana kadın başına böyle yapamazsın diyen birine eski eşim diye hitap ederim
00 YorumlaEşini şüphelendirecek bir şey oldu mu aranızda
00 YorumlaYa eşinle beraber ya da hiç. Kadın da erkek de eşinden ayrı kafasına göre bi şey yapmamalı.
00 YorumlaKocanı dinle derim. Mutluluğun düzenin bozulur. Ya da birini refakatci al razı et.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKocan haklı, çok istiyorsan uçakla git ne işin var tek başına yolda hemde küçücük çocukla, kafayı yediğin çok açık
02 Yorumla
Soran+1 yılNe uçağı? Ne uçağı. Birincisi uçak bizim için daha zor. Ve şehir yakın arabam daha iyi. Ve havalanı benim gideceğim yere daha uzak burdan arabam ile gitsem daha iyi küçük çocuk dediğin 3 yaşında ve gayette yolculuk yapılaxak bir çoçuk araba koltuğu da var.
Cevap sahibi+1 yılO zaman ne halin varsa gör
+1 yılGitme ağzınızın tadı kaçmasın. Adamın aklı sende ve çocukda kalacak. Eşini bunaltma derim.
03 Yorumla
Soran+1 yılGitmezsem asıl bizim huzurunuz kaçar
- +1 yıl
Ben bilmem. Ben fikrimi yazdım. Senin bileceğin iş. 🤷♂️
Evlenirken her şeyi göze alarak evlenilir. Evlilik bekârlık gibi yaşamak değildir. Öyle kafana göre hareket edersen ağzının tadının kaçmasınıda göze alacaksın.
Soran+1 yılKuzeninin düğününe gitmek bekar gibi davran mal mı? Kadaya
- Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılUzun yol ise haklı başına bir iş gelebilir araba sonuçta elektronik aksam
02 Yorumla
Soran+1 yılAkşam gitmeyi düşünmüyorum
- +1 yıl
O zaman bir şey diyemem
La kocanın lafını dinle bacım şehir içinde problem yok tek başına ahir zaman insanlarından olma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoğru demiş adam seni düşündüğü için böyle diyor. Beraber gidin.
00 YorumlaEşin endişe ediyor bu çok normal yanında bir tanıdık olsa daha iyi olur belki eşin ikna olur diye düşünüyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum biriis ile araba sürmek
+1 yılyani bi yandan da haklı başına birsey gelebilir daha diyecrk birsey bulamiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılKadın başına demesi bu anlama mı gelir
- +1 yıl
Senin basina birsey gelmesinden dolayidir bence ama kadın basina derken bence küçümsemis yani kısacası seni düşündüğü için
+1 yılKocan gitme diyorsa gidemezsin yanında güveneceğiniz biriyle gitme teklifinde bulun bence
07 Yorumla
Soran+1 yılNiye ben kocamın kölesi miyim?
- +1 yıl
Kocana söylesene bunu
Soran+1 yılSöyledim. Ne alaka ben senin iyiliğine konuşuyorum
- +1 yıl
Evlenmeden önceki hayatında böyle bi şey yapabiliyor muymış merak ettim
- +1 yıl
Yapıyordur ben yapıyorum 18 yaşındayım ehliyetim de var bursa uludağ a gittim ocak ayında tek başıma arkadaşım vardı kayak yapmaya tek başımaydım ama arabayla babam git kızım dedi çünkü babam bana güvenir kendimi koruyabilirim bi şekilde kadın da koruyabilir babam diyo sen bende dahil hicbir erkeğe muhtaç değilsin diye
Soran+1 yılEvlenmeden babam ehliyetimi almıştı zaten İstanbul'dan Mersin'e gittiğim bile oldu
+1 yılAbla madem yorum da millete kızıcaksın ne diye açtın konuyu gideceksen git laf kalabaligi yapma
10 Yorumla
+1 yılBence gitme Bak ne güzel kocan var seni seviyor kıskanıyor başı bir şey gelmesinden korkuyor
00 Yorumla
+1 yılYa sahip çıkması çok güzel diil mi🙃
02 Yorumla
Soran+1 yılBu sahip çıkmak değil. Bu kısıtlamak.
- +1 yıl
Ya sen götürürsün ya da ben giderim de
Çok fazla Türk filmi izlemiş herhalde.
00 Yorumla
+1 yılKocandan izinsiz gitme beyin o senin
01 Yorumla
+1 yılkocan seni eve hepis etmiş resmen
00 Yorumla
+1 yılGitme o zaman kocanın sözünden çıkma
06 Yorumla- +1 yıl
Olur
- +1 yıl
Hayır incinmez Sadece aklım eşimde kalır aklımda kalacağına yanımda kalsa daha iyi olmaz mı:)
- +1 yıl
Aynen bu daha iyi bir fikir:)
+1 yılYa abla sen kısırsın demi?
00 YorumlaAdam haklı ama kadın başına gidilmez
02 YorumlaBirlikte gidin bence dinleyebilirsin
00 YorumlaEmniyetin icin dyordur kocan ya
00 Yorumla- Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Kocam bana kadın başına şehir dışına gidemezsin dedi ,ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer