AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Benim için film izlemek. çünkü kar olsa da arkadaşım yok o yüzden sıkıcı geçiyor
Benim ise ağlamak tamda öyle bir denk geldik Ahmet Kaya arka mahalle
https://m.youtube.com/watch?v=1aFBk9jjIacPKK destekçisi aponun kadim dostu olduğunu tahmin ettiğim PKK terör örgütuyle arası çok iyi olan Ahmet abimizin şarkıları güzeldir baya bende dinlerim ama bir serdar ortacim olamıyor sahi çatal atmıştı bu serdar dini hatırladım. Oha. İyi de yapmis
@johnnyepp Ahmet Kayanin idelojik düşüncesini sevmeye bilirsin fakat inan guneydoguda askerlik yapmış biri olarak bir görüntüden bahsedeceğim sana sadece neden PKK'nın bitmediğini iyi anlayacaksın o zaman batman suceken diye bir ilçede koyunlarını mağaraya sokmaya çalışan o zaman 15 yaşlarında çocuk görmüştüm ayaklalarinda ayakkabı yoktu hava belkide ekşi 4 derece falandı ve su geldi aklıma o an eğer burada yaşasaydım bu çocuk olsaydım PKK'ya katilirdim nedeni ayakkabı giysi yiyecek verecek belkide senden oldurmeni olmeni isteyecek fakat o an empati yaptım şimdi sana bu havada çıplak ayakla balkona cik desem bana ne dersin delimisin dersin belkide o an benim gözüme işte senin şu an düşündüğünle o anki o çocuğun halı gozlerimin önüne geldi şu an kimbilir ne yapıyor o çocuk yıl 2003 tü şu an 35 yaşındadır nerededir ne yapıyordur bilmiyorum belkide PKK ya katılmış ve dağda ölmüştür ben burada PKK sempatizanligi falan yapmıyorum sadece neden PKK'nın bitmediğini bir nebze anlatmaya çalışıyorum suanki imkanlarinla orada yaşayan insanların imkanları bir değil elektrigi olmayan köyler karakallarin jeneratörkeriyle aydınlanan köyler portakal büyüklüğünde karpuzlarin olması bekleyen köylüler gördüm bazı şeyleri görmek lazım keşke imkanları daha iyi olsaydı PKK yok olsaydı son zamanlarda dikkat ediyorsan PKKya katılım dahada düştü nedeni imkanları dahada artı ve artıkca PKK yok olacaktır bu askeri bir sistemle değil imkan ve hizmet götürerek olur yakaladigimiz kenevir yani esrarin hammaddesi diken köylü cezaevinden çıkınca tekrar bunu dikecegim çünkü imkanım yok diye bize söylemezdi ilk önce bileceksin sonra düşüneceksin ve buna göre hareket edeceksin inan bende o çocuğun yerinde olsam şu an devletime karsi silahlanirdim çünkü yapabileceğim bir şey yok olduğunu bilirdim kurtuluş iki seçenekte olurdu ya oradan kurtulmak ya orada dağlarda kalmak sana bir şarkıyla bunu anlatmaya çalışacağım fakat iyi anlamaya çalış https://m.youtube.com/watch?v=MrLh7P4z034
serdar olsam çatal atardım
ama şarkıları iyi güzel
@johnnyepp yorumsuz grup yorum yapsın 😂
Kar topu savaşı. :) Bi akraba var resmen savaş yapıyor adam. Karı taş gibi yapıp atmak nedir :) ama eğlenceli
Kara bi halı serip gecenin yıldızlarını izleyerek Kuran kerim okumak ve önümdede hafif bi ateş kar eritmicek kadar
Kaymak ama eşlik edecek kimse yok bana ya :/yürümeyi de çok severim takır tukur
Ve tabi hazır yağmışken yemeden de olmaz ama dimi 😂
Sevgilimle kar topu savaşı ve kardan adam yapmak @Edameda06💞😍😘🥰💋🔥❤️
Kardan adama okey ama kar topu savaşı noo 🤣
@Edameda06 tamam ben kartopunu yaparım depo dursun 🤣
🤣🤣💕❤️😘
@Edameda06 😘
En sevdiğim aktivite doğalgazı kısmak veya kapatmak
bayılırım kara o yüzden izlemesi bile sadece yetiyor💖❄
Kar sevmiyorum, işim olmadığı sürece evdeyim
Ben soğuk sevmiyorum, evden çıkmamayı tercih ediyorum artık. 🙄
Adana çocuğu kardan adam yapmayı bilmez ama keşke yağsaydı güzel olurdu herhalde
Evde oturmak kâr sevemiyorum yağması çok güzel naif ama sonrası Yok
Henüz yeterli miktar da yağmadı hocam hasret kaldık
Camdan kar yağışını izlemek bile yetiyor şu an. Çok severim karlı havaları.
Kara karşı kahvaltı yapmak balkonda... aşırı severim.
Yokuştan poşetle veya leğenle kaymak on numara aktivite sonra kovayla arkadaslarin kafasına kar atmak yete cuvallaniyorlar ama olsun eğlenceli ve kesinlikle kardan oturak yapmak gerçekten yapıp üzerine oturup çay içmiştim 😆
Sıcakcık evimden dışarıyı seyretmek. Soğuk havada dışarıya çıkmayı hiç sevmem
Yeni ameliyat oldum
Burnumu üşütemem
Bu sene kar ⛄️ aktivitelerine nayırr
Burnuna soğuk iyi gelir.
Sevgili varsa
Onunla dışarı kaçmak arabayla ayak basılmamış karlarin oldugu yere gitmek arabada oturup sıcacık vakit geçirmek
kar üzerinde kayma keyfi süper
kar savaşı
gezme
fotoğraf çekme vazgeçilmezim:)
Doğalgaz faturasını düşünmek, sokaktaki hayvanları düşünmek , evsiz insanları düşünmek , aktevite diye bir şey bu coğrafyada yok..
Karın yağışını izlemek, yazı yazmayı çok seviyorum kar yağarken.
Asla dışarı çıkmak değil :) Evde tarçınlı havuçlu kek ve battaniye eşliğinde vakit geçirmek
Kar topu savaşı çay içmek kaymak
Evde yorgan altında yatmak..
Yagmasının imkanı yok
Kar gelse ne olur deprem içimizden geçti..
Snowboard 🏂 culara selam olsun.
Yeterki kar olsun çok iyi kayarım amuda kalkarak bile.:D
Kar yağışını izlemek
ben ikna oldum
Eski kış yok ki artık kar yağıyor ve hemen eriyor
Kar falan yok hala buralarda
Karla alakalı aktivitem yok
Bilmem ben dışarı yalnız çıkamam ♿😔
Kışı da sevmem, karı da
Daha çok uyumak djdjd
Tek kar gelse sadece knk çok feci fırtına var.
Burada hâlâ daha yok. Benim sevdiğim karda yürümek
Kaymayı severdim göççükken
Kar yağışı altıda gezmek
Çayımı içerken yağan karı izlemeyi seviyorum
Vazgeçilmezim tabiki kayak
Biliyo musun kayak yapmayı
Yeappp yeapp anasını bile ağlatıyorum
Babasını da ağlat bari anasının ne suçu var sözde kadınsın 😊 😂 hemsini ağlatma yaff 😂
Evden çıkmamak
kar yemek..
Karda yürümek
Eve kapanmak
Bize kar gelmedi
Kardan adam yapmak
dışarda gezmek
Karda ormanda mangal yapmak
evden çıkmamak
Sıcak çaklıt içmek
Uyumak
Resim cekilmek
Evde oturmak
Kombin yapmak
Bizde yok ki
Uyumak
Yürümek