Fotoğraf çekmek kadar sevdiğim bir şey yok tatilde, peki siz ne yapıyorsunuz en çok?


Fotoğraf ve video çekmeyi severim. Farklı bir ülkeye gittiysem, yemeklerini denerim en çok
Fotoğraf
Cevap
6Cevap
Tatile çıktığım zaman genelde şarkı dinliyorum resim çekiniyorum ve geziyorum.
avlanmak balık civciv bıldırcın.
Fotoğraf çekiyorum vee gezilebilecek güzel yeri varsa geziyorum 🥳📷
Gözlerimi gezdiririm. Çok nadir fotoğraf çekerim. Anın tadını çıkarmak benim için daha önemli
Gittiğim yerin nesi meşhursa hepsini yiyorum.
Uygun ortam varsa, bolca yürümek, yemek, çıplak masaj ve yüzmek.
Tabiatın keyfini sürüyorum
Kedimle parkta dolaşıyoruz
Tatile çıksam keşke
Fotoğraf çekimi..
Seyrediyorum
Tek gecelik ilişki 👍
tatile çıkmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar