Ben Londradaki kırmızı telefon kulübesinde çekmek isterdim.

Ben Londradaki kırmızı telefon kulübesinde çekmek isterdim.

önceliğim ülkem
Nemrut Dağı Milli Parkı / Adıyaman.

Kral Kaya Mezarları / Amasya.

Düden Şelalesi / Antalya.

Atatürk heykeli artvin

Yedigöller Milli Parkı / Bolu.

Gölcük Tabiat Parkı / Bolu.

Salda Gölü – Yeşilova / Burdur.

Gölyazı Köyü / Bursa.
en güzeli ülkemiz
kesinlikle evet, yurt dışına gidenleri kınamıyorum ancak önce kendi, ülkemizi gezmemiz gerekir kanısındayım
Hayalimdeki klasik arabayla Paris'teki Eyfel kulesinin önünde. Görsel semboliktir.

Not: hayalimdeki klasik arabam orta kasa Renault 9 Broadway.
Cevap
13Cevap
Amerika da isterdim
senin çekmek istediğin yerler dışında nere olursa
ne alaka? :D
İnşaa edilen seyler değilde ben kuzey isiklarinin altında foto çekinmek isterdim.
Her yerde daha doğrusu güzel görünen ortamlar da
Norveç kuzey ışıklarında
Eyfel kulesinde
Venedik Kayıklarında ✨
Türkiye bitti de Londra kaldı 😂😂
Özgürlük heykelinin meşalesinde
ben de isterdim
Eyfel kulesi
çok güzel bir yer oralar
Eyfel kulesinde çekilmiştimde bir sene önce
şanslısın
Time meydanı
Paris kulesinin tepesinde
Hiçbir yerde
Yurdun dışında
Bilmiyorum
Paris Eyfel Kulesi
Paris
Gidince cekeriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?