

Caanım kahvemle beraber manzaraya karşı istikamet İSTANBUL dedik 😍❤
Sizin yakın zamanda yolculuk planınız var mı?


Caanım kahvemle beraber manzaraya karşı istikamet İSTANBUL dedik 😍❤
Sizin yakın zamanda yolculuk planınız var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
şu an yolculuk planım yok maalesef
Olmaz olur mu bi kere çıktım her sene mutlaka yolculuğa çıkasım var. İzmir, Alanya tamamdır. Sıradaki durak Karadeniz'e doğru gitmektedir. 🥳
Otogarda buluşalım lütfen jahdjshd ösledim
Keşke fkdkdld
Evet var. Yurtdışına. Yakında. Tek sorun hala ehliyet alamadım. Onu almadan gidemiyorum
O zaman hemen yolculuk şarkımı dinlemelisin
İyi yolculuklar :)
Bir Avrupa turu hayalim var Temmuz için ama net kararım yok henüz. Onun dışında haftaya Riva'ya gideceğim plan sayılırsa :D
Hayalim şu an o İstanbul'a gitmek hayalimi yaşıyorsun şu an bi tık kıskandım
Yaza doğru tek başıma arabamla İzmir'e gitmeyi düşünüyorum.
yeter valla sıkıldım yolculuktan evde oturcam artık planım yok 😂
Haftaya Ankara’ya var. Sonra Karadeniz. Ah yol arkadaşı lazım bana
Bu gidişle kış geleceği yok çık gez 😀
Hem iş hem gezi benimkisi :)
Varr bende haftaya İstanbula gideceğim
İstikamet eğitim alanı. Uygun adım marş marş 😀
Düşündürdün şu an
Kanka şuanda bir şey gözükmüyor
Bende haftaya tatile kafa dinlemeye 😎
Olursa istanbuldan cikmak olur
Mutfağa gitcem yemek yemeye
Herkesin sıklıkla yaptığı yolculuk 😄
1 martta var
Ne güzel bende gezmeyi çok seviyorum
Yarın işe
Hayır yok
Yoldayım zaten ben
Mardin i düşünüyorum
Bu gece aynı yöne