Bugün itibariyle sömestir tatili başladı. Karneler alan çocuklar, finalleri tamamlanan üniversite öğrencileri.. Tatilinizi nasıl geçirmek istiyorsunuz? 3 Şubat tarihine kadar sürecek sömestr tatili.

Bugün itibariyle sömestir tatili başladı. Karneler alan çocuklar, finalleri tamamlanan üniversite öğrencileri.. Tatilinizi nasıl geçirmek istiyorsunuz? 3 Şubat tarihine kadar sürecek sömestr tatili.

Eskide kaldı o tatile gidelim gezelim tozalım olayı. Kendi sömestr zamanımı hatırlıyorum internet kafelerde olurdum. Zaten her yer kar kıyamet evde durdur insanın canı sıkılıyor. En azından öyle çıkardım dışarıya.
Cevap
37Cevap
Evdeyiz ama ufak bi şehir dışı yapıp gelcem ben gidiyorum İstanbula hemen doncem inşallah
Hiç bir şey yapmayacağım
Bir çocuk yolun kenarında ağlıyormuş. Bir adam yanına yaklaşıp sormuş: "Neden ağlıyorsun?" "Abilerimin tatili var da benim yok!" demiş çocuk. "Neden?" diye sormuş adam. "Henüz okula başlamadım!" demiş çocuk...
Ben de emekliyim. O nedenle tatilim yok. Öğrencilere imreniyorum. İyi tatiller evlatlarım...
çocukları okula gitmeyip de evde olacağı gerçeğiyle yüzleşecek olan aileler bence pek memnun değil bundan :D adghashjdkd
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Bir çok iş beni bekliyor, ev, odam, KS ve çok daha fazlası nokta nett 😄😄.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Yiğenlerimi karnelerinden dolayı bir hafta Kartepe'de kayak yapmaları için tatile gönderiyorum. :) Kazanan ve başarı olan hediyesini almalı.
Her zaman nasılsa öyle geçecek, benim için bir değişiklik yok
Dersler, araştırmalar, okumalar, seyirler ile geçiyor...
Bana tatil değil 😂
Liseli arkadaşlarıma tatil olması güzel, geceleri takılırız
Evde oturmaktan başka bir şey yapmıyoruz çocuklarla 🤷♀️
Tamam güzel de kar yok ki ne tatili. Kar olsa kayak yapamaya gitmeyi düşünüyordum
Barış Mança Müzesi ve Balat gezisi planlıyoruz kardeşimle bakalım haftaya :)
Spor yapın ama fitleşecek kadar kas boyutu kızlara yakışmıyor
Çocuklar için internet gezme fastfood AVM büyükler için çalışma çalışma çalışmak para para para
Maldivler yaparız ya nerde olacaz başka Kadıköy moda sahilde akdeniz akşamlarını çalıcaz gece :D
Uludağ'a gideceğiz arkadaşlarla.
Not : Öğrenci değiliz.
Uludağ gideyim diyorum sömestir alakası yok ama gidip bi gezep gelesim var
At my worst bence başarılı bir ogrencisin tatil en doğal hakkin kültürel faaliyetlerde de bulunabilecegin yeni yerler kesfedecegin ideal bir yer olan SİNGAPUR
Yanıma bir arkadaş bulabilirsem ya sapancada bungalov ev kiralamak istiyorum, veya şartlara göre phuket...
Biz kardeşimi piknik yapmaya ve gezmeye götüreceğiz. Aklımızda Vialand tarzı eğlence merkezlerine gitmek var.
Vieland bu mevsimde kapalı olabiliyor oyun alanı için diyorum
Günde 12 saat işte calisarak knk ne güzel tatil demi
Cebimde para yok o yüzden evdeyim iş harici her türlü
Tatilim coktan geldi ama full yatıştayım
liseden mezun olalı yıllar oluyor
Tatilin keyfini çıkarmayı umuyorum
Henüz tatile girmiş değilim
Arkadaşlarımla Akdeniz'de gezeceğim.
Garibanın tatili olur mu
Okula gitmiyorum ben yaz kızıyım
Bunalımdan çıkmak için çabalamakla geçireceğim
Tatile gitcem hastayım ama napim bunaldım
Evde cinnet geciricez
Çalışıyoruz be ya 😂😂
Keşke hiç tatil olmasa
Hiç tatile gitmedim çocukken keşke gitseymişim
Benim finalim yarın tamamlanıyoe 😅
Edirne ye gitmeyi düşünüyorum ailece
üniversitedeyim çoktan tatile girdi benim okulum
Memlekete gitcez yarın
lole doluşur şimdi veletler
Yoğun bir iş günü ile.
Kıskandım bende tatil isterim
bol bol ders çalışcam abla 🙂
Keşke işyerlerinde de böyle bir sistem olsa
Miami' de viskimi yudumlayarak
Aga be taa 8 önce djd
Ders çalışarak
İzmir akanze
Bolu Kartalkaya’ya gideceğim.
Uyuyarak örgü yaparak
Vayyy ve
Universiteliler tatile girmedi bute kaldi :D
Evde yatacam
Yabancı dizi koltuk kahve ve ev işleri
Dahaa finaller kaldı
Güzel
Ders çalışacağım. Üni sınavıma dört ay kaldı.
Yatışşş
Bolca eğlence
evdeyim yaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?