Tatil & Seyahat Şehirlere göre hitap şekilleri açıklandı, benim şehrim "finduğum" diyormuş. 😂 Ya sizin şehir ne diyor? AylakMomo Takip Et Yoda Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 77 Yapay Zekaya Sor Finduğum çok doğru bir tespit olmuş gerçekten. Ya sizin hitap şekliniz neymiş Şehirlere göre hitap şekilleri açıklandı, benim şehrim "finduğum" diyormuş. 😂 Ya sizin şehir ne diyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
KürkMantoluHayri Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 402 cevap paylaştı. Mardinliyim ve başkan diyormuşuz 😂 3 2 Yorumla İnceÇorapDelisi1 +1 yıl sinir bozucu Yorumla erkan4734 +1 yıl Vay hemşerim 🙂 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı. Bakar mısınız diyorum 0 0 Yorumla
burhandeja15 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Burdur = bak bigerkçekten öyle Lisede biri vardı sınıfta 3 yil kalmısBirini çağırırken bir bağırırdı bak biiiii 😂 😂 😂 Bence en iyi bizim 😂 0 0 Yorumla
_Katherina Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 62% +1 yıl Napık durun leen, götürüvemiceksen götürüvecekle vaa 3 0 Yorumla
ASTRiX_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Alakası yok. Babam Ordu'lu ben Ordu'da bir kere Finduğum dendiğini duymadım. Ordu'da fındığa "fındıh-hındıh" derler. 1 0 Yorumla
Irresistibleart Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl A geşəydir məndə sığar iki cahan mən bu cahana sığmazam. Gövhəri-laməkan mənəm, kövnü məkana sığmazam zatə ne vakit sığarak 0 0 Yorumla
zimbabwe-cumhurreisi Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl İstanbul'da Beyefendi diye mi sesleniyor muşuz? Efendilik arayan Beyaz showa gitsin... Biri mabadından uydurmuş. 0 0 Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Erzurumluyum hele dadaş Ankara'da yaşıyorum la bebe 1 0 Yorumla
Ahenk01 Takip Et Xper 6 Yaş: 102 , eic 91% +1 yıl Adana ne diyor dane mi? Anlamadım gardaş bahale derler ama. 1 0 Yorumla
Judge2WorLd08 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Ula diye hitap ediyormuşuz genelde ola diye hitap ederim ama 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Yaşadığım yer morukMemleketim hacımBen her türlü 😂😂 0 0 Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 401 cevap paylaştı. Oraya başkan yazan galiba hiç kırıkkaleye gelmemiş 😂 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 316 cevap paylaştı. ula ymışaklıma ula hamsi tuttum seni , seni gidi seni geldi dlfkmgd :D 0 0 Yorumla
MarstakiJupiter Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 72% +1 yıl Memleket olarak finduğumYaşadığım yer beyefendi 0 0 Yorumla
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Napik durun demişler ama o ya napip durun dur ya da nedip durun dur 0 0 Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl İzmir de biz hiç moruk demiyoruz Manisa da da devrem demiyoruz 🙄🙄 0 0 Yorumla
Bahtsızzbedeviiiii Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ben mi yanlış okuyorum yoksa Bursa'da badi mi deniyormuş? Hiç duymadım bunu 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 6b cevap paylaştı. Hacım. Mesai arkadaşım mesajlaşmada sürekli "Hacım" diye başlar. 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 752 cevap paylaştı. İzmirde bilader diyorlar moruk diyene denk gelmedim 0 0 Yorumla
Korıdorlar Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 371 cevap paylaştı. Ne örüyon gadası derler. 3 ilçede dayı ne ördün der. 0 0 Yorumla
BiseksüelGunlugu Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl nisleban mi ilk defa duyuyorum şu an 😂 genelde biz noruyong deriz de 0 3 Yorumla Konya_Beyefendisi42 +1 yıl Karaman da mı yaşıyorsunuz hanımefendi Yorumla BiseksüelGunlugu +1 yıl eveet karamanda yaşıyorum 🙂 🙂 Yorumla Konya_Beyefendisi42 +1 yıl Güzel hanımefendi yakınmışız 🙂 Yorumla
Çileklibirşeyler Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Nörün diyen duymadım 23 yıllık mersinliyim hoyn falan deseler neyse😂 0 2 Yorumla Cielos +1 yıl Bende 30 yıldır mersindeyim bir kere bile duymadım genelde heye derler ama ben hiç kullanmam 🙂😄 Yorumla birssporcu +1 yıl Dimi ama 😄 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yaşadığım şehir ''Beyefendi''Memleketim ''ula'' 🙃 0 0 Yorumla
nomorebets35 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 64% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 844 cevap paylaştı. bir cok yer evet uyuyor :)izmirdeyim ve moruk duymuslugum var ama binde bir 0 0 Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yaşadığım şehir ''Beyefendi''Memleket ''Hafız'' diyor. :D 0 0 Yorumla
u Alfoo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Gadaşım diye seslenmiyor Samsunlular hikaye bu totodan uydurmaca 0 0 Yorumla
babyface06 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 30% +1 yıl Benim ki gadam diyormuş pek duymadım duysamda çok nadirdir. 0 0 Yorumla
Jdndndnddj Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl ben hepsi günlük hayatım kullanıyom ama ağrıyım çok nadir kral diyorum 0 0 Yorumla
eWoLution Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl İlkokulda hacımlı konuştuğumuz için ilkokul hocasından sağlam bir tokat yemiştim iyi hatırlıyorum :D 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Moruk arkadaşlar da bana moruk der hepimiz morukçuyuz biz 😂 0 0 Yorumla
onuriwh77 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bizim uşak kullanılan bi kelime ama çağırırken Ulaaa diye çağırıriz Trabzon rize ayni 0 0 Yorumla
İnceÇorapDelisi1 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Karadenizliyim doğuluları sevmem kavgacı adiler 0 1 Yorumla llylia +1 yıl Doğulular da sizin için ölüyordu zaten. 😂 Yorumla
hastalavistaaaa Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Balıkesir'de okurken çok derlerdi :D orduluyum ama findiguma rastlamadim 0 0 Yorumla
kucukomerfarukk3535 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl " Ortağım " diyormuş, doğru olabilir. 0 2 Yorumla kucukomerfarukk3535 +1 yıl Konya'da birbirine " Ortağım " diye hitap eden çok kişi var. Yorumla kucukomerfarukk3535 +1 yıl O değil de " Dayının " diye bir seslenme şekli gerçeken var mıymış? Küfür eder gibi. 😂 Yorumla
Kohlhaas Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Orduluyum ve Finduğum diyormuşuz. 💜🤍💜🤍 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 322 cevap paylaştı. La bebe deriz biz 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Fıstığım doğru bi hitap 😅 0 1 Yorumla seymabasu1 +1 yıl Yaşadığım şehir ise beyefendi Yorumla
BoğaçToprak Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 301 cevap paylaştı. Sonuçlar hep yanlış.. 0 0 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 302 cevap paylaştı. Mardinliyim de Başkan pek demem 😅 0 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Orduluyum finduğum demeyiz biz 😃 0 0 Yorumla
cowboy3706 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Dayının ama la bebe sevdiğim bir hitap şeklidir 😅 0 0 Yorumla
ademmm59 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl a be kızanım nabarsın beyaa :) Tekirdaaaaağ :) 0 0 Yorumla
Oksitosin Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Bizim bura karışık da filmlerde La bebe diyorlar. 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 880 cevap paylaştı. Moruk diyorum valla ya 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Mardinliyim ve başkan diyormuşuz 😂
sinir bozucu
Vay hemşerim 🙂
Bakar mısınız diyorum
Burdur = bak bi
gerkçekten öyle
Lisede biri vardı sınıfta 3 yil kalmıs
Birini çağırırken bir bağırırdı bak biiiii 😂 😂 😂
Bence en iyi bizim 😂
Napık durun leen, götürüvemiceksen götürüvecekle vaa
Alakası yok. Babam Ordu'lu ben Ordu'da bir kere Finduğum dendiğini duymadım.
Ordu'da fındığa "fındıh-hındıh" derler.
A geşəydir məndə sığar iki cahan mən bu cahana sığmazam. Gövhəri-laməkan mənəm, kövnü məkana sığmazam zatə ne vakit sığarak
İstanbul'da Beyefendi diye mi sesleniyor muşuz? Efendilik arayan Beyaz showa gitsin... Biri mabadından uydurmuş.
Erzurumluyum hele dadaş Ankara'da yaşıyorum la bebe
Adana ne diyor dane mi? Anlamadım gardaş bahale derler ama.
Ula diye hitap ediyormuşuz genelde ola diye hitap ederim ama
Yaşadığım yer moruk
Memleketim hacım
Ben her türlü 😂😂
Oraya başkan yazan galiba hiç kırıkkaleye gelmemiş 😂
ula ymış
aklıma ula hamsi tuttum seni , seni gidi seni geldi dlfkmgd :D
Memleket olarak finduğum
Yaşadığım yer beyefendi
Napik durun demişler ama o ya napip durun dur ya da nedip durun dur
İzmir de biz hiç moruk demiyoruz Manisa da da devrem demiyoruz 🙄🙄
Ben mi yanlış okuyorum yoksa Bursa'da badi mi deniyormuş? Hiç duymadım bunu
Hacım. Mesai arkadaşım mesajlaşmada sürekli "Hacım" diye başlar.
İzmirde bilader diyorlar moruk diyene denk gelmedim
Ne örüyon gadası derler. 3 ilçede dayı ne ördün der.
nisleban mi ilk defa duyuyorum şu an 😂 genelde biz noruyong deriz de
Karaman da mı yaşıyorsunuz hanımefendi
eveet karamanda yaşıyorum 🙂 🙂
Güzel hanımefendi yakınmışız 🙂
Nörün diyen duymadım 23 yıllık mersinliyim hoyn falan deseler neyse😂
Bende 30 yıldır mersindeyim bir kere bile duymadım genelde heye derler ama ben hiç kullanmam 🙂😄
Dimi ama 😄
Yaşadığım şehir ''Beyefendi''
Memleketim ''ula'' 🙃
bir cok yer evet uyuyor :)
izmirdeyim ve moruk duymuslugum var ama binde bir
Yaşadığım şehir ''Beyefendi''
Memleket ''Hafız'' diyor. :D
Gadaşım diye seslenmiyor Samsunlular hikaye bu totodan uydurmaca
Benim ki gadam diyormuş pek duymadım duysamda çok nadirdir.
ben hepsi günlük hayatım kullanıyom ama ağrıyım çok nadir kral diyorum
İlkokulda hacımlı konuştuğumuz için ilkokul hocasından sağlam bir tokat yemiştim iyi hatırlıyorum :D
Moruk arkadaşlar da bana moruk der hepimiz morukçuyuz biz 😂
Bizim uşak kullanılan bi kelime ama çağırırken Ulaaa diye çağırıriz Trabzon rize ayni
Karadenizliyim doğuluları sevmem kavgacı adiler
Doğulular da sizin için ölüyordu zaten. 😂
Balıkesir'de okurken çok derlerdi :D orduluyum ama findiguma rastlamadim
Bilader? Uymamış tespit yanlış.
" Ortağım " diyormuş, doğru olabilir.
Konya'da birbirine " Ortağım " diye hitap eden çok kişi var.
O değil de " Dayının " diye bir seslenme şekli gerçeken var mıymış? Küfür eder gibi. 😂
Orduluyum ve Finduğum diyormuşuz. 💜🤍💜🤍
La bebe sen ne ayaksın?😂
Napıp durun aydın kesinlikle doğru
La bebe deriz biz
Balıkesir kesinlikle doğru 😅
Biz direkt quzzulqurt 😂
Ula bak bakim ba 😄😄
Dayının diyormuşuz 😂
Batman marvel ne alaka shjkgjk
Rafık raffığım
Fıstığım doğru bi hitap 😅
Yaşadığım şehir ise beyefendi
Sonuçlar hep yanlış..
Badi deniyormuş ilk defa duydum
Nörün hiç kullanmadım
Sivaslılar öyle seslenmez ki
Mardinliyim de Başkan pek demem 😅
İyide moruk demezler ki burada
Badi diyorlarmış hiç duymadım ben
Neyydirrsenn neyydirsenn 😅
Orduluyum finduğum demeyiz biz 😃
Debuğü goyuncak aşurun haa
Dayının ama la bebe sevdiğim bir hitap şeklidir 😅
a be kızanım nabarsın beyaa :) Tekirdaaaaağ :)
Bizim bura karışık da filmlerde La bebe diyorlar.
Moruk diyorum valla ya