
Tatile gitmek dinlenmek bir çoğumuzun hayali özellikle de yaz tatili başka oluyor fakat plan yapmak için henüz erken mi 🤔
#mekân44

Tatile gitmek dinlenmek bir çoğumuzun hayali özellikle de yaz tatili başka oluyor fakat plan yapmak için henüz erken mi 🤔
#mekân44
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Plnanım yok
Bizim yıllık izinler ocaktan sonra şirket istediği için mecburiyetten yapıyoruz
Hımm anladım
Cevaplar da muhteşem. Peki , anladım :)
Eleştiriye açık biriyim no problem her şey herkesin hoşuna gitmez saygı duyarım
Yok sorularınıza birkaç defa üst üste denk geldim. Sitede sorularını beğendiğim nadir kişilerden birisiniz. Kötü bir şey demem :)
Eyvallah sağolun 👍.. Sorularımı beğenmenlze sevindim 😊
Yaza kadar iş değişikliği yapacağımdan , yaptığım tatil planım duya düşecek.
🤭 Hayırlısı olsun
İnşallah olacak
İyi bakalım
Daha yeni yulbaşı tatilini aldık yaza kim öyle kim kala 😂
5 dakika sonra ne olacağını bilmiyoruz 6 ay sonrasının planını kuruyoruz
Tabi o açıdan düşünürsek öyle
Evet yapıyorum çünkü izin günleri şimdiden söylememiz gerekiyor
Artık plan yapmıyorum
Neden
Para anca birikir diye şimdiden yaptım planı
Hımm
Olmayan paramla yapamam
Paran olunca gidersin inşallah
Bir planım var ama bakalım.
Hayırlısı olsun
Hayır, daha çok erken
Benim için çok erken.
Doğaçlama olması güzeldir
Kafa nereye ben oraya yeterki gidim
Öyle bir şarkı vardı kafa nereye ben o araya o aklıma geldi
Komik
Bilmem öyle aklıma geldi birden
İyi git dinle sen sarkiyi🤣🤣
O zamn dinledim 😃
Yaptım bile cunda ya gidicem
Evettt
İyi bakalım 😊👍
Hıhı
Nereye gideceksiniz peki plana göre
Antalya Nirvana Mediterranean Excellence inş sjsjsj
Hayırlısı olsun güzel bir tercih 😃
Tabi güzel
Deniz güneş devam
Aynenn
Yemekler çokgüzel sjsjsj
Güzeldir illaki tatile gidip kötü yemek yemek olmaz 😃
Dımı
Öyle evet 😃 et seviyorsan bol bol ye
Peki
Neden gizlendin ki 🤔😃
Pis insanlar gelmesin görüşüme
😃😃 Ara ara rahatsızlık verenler mi var
Çekemiyolar beni embesiller sjsj
Ne diyelim anten taksınlar diyelim
Aman ne desek diyelim off
Neyse çokta mühim değil ya bak keyfine
Değiller ama başkaları da gaza geliyor sonra görüşüme saldırıyor ezikler
Hımm kötü bir durum ama sen duruşunu koru bence görmezden gel
Pekala
Neyse akşamınız ve geceniz güzel olsun 😊👍
Sizin de
Teşekkürler 👍
🌹
Zengin olan yapar
Oda var tabi 😃
Yani millet nerde yapacak tatili anası aglamis
😅 Yani bir çoğu öyle
Sizin tuzunuz kuru tabi yapın tatilinizi kredi kartlariyla sonrada vay efendim🤣
Yok yok bizim de tuz yaş 😃
Belli plan vs
Sadece soru ya öyle deme 👍👍😃😃
Aşırı pahalı
Hayır