ilk çağ, 15-16, 18-19. yüzyıl dönemleri ya da direkt geleceğe giderdim 


İnsanlığın ilk varolduğu ana gitmek isterdim hatta belki daha da geriye gidip dünyanın varoluşunu görmeyi de isteyebilirdim.
ohaa gerçekten şu an bende istedim bunu sanırım böyle bir fırsatım olsaydı dediğini yapardım
Büyük merak ve heyecan uyandıran bir dönem bu yüzden çok isterdim yani eminim çoğu insanın görmek isteyeceği bir dönem olurdu
Teşekkürler.
Orta çağda yaşamak çok zor biliyorum ama orada yaşamak benim için ufak bir hediye gibi, onun dışında 80 ler los angels..
https://youtu.be/RRKXQE52l2Q
o zaman biraz 80ler vibe veriyim
hep böyle iltifatlar alsam keşke
olabilir
Cevap
13Cevap
Geleceğe giderdim.
geleceğe tabii, geçmişe gidip napcam. Hasta olsan ilaç yok, hep savaş çile.
hahahahaha evet maalesef öyle ama yinede tarihi merak ediyo insan
Taş Devri'ne giderdim sonuçta şu anki durumdan iyi olacağı kesin. Hem manitalar trip de atmaz
ah beee…
Geleceğe giderdim. Daha iyi teknoloji olacağı zamanlara
Emekliliğime ışınlanırdım ya
hahahahahahhapahahs
İleri bi tarihe giderdim 2040 falan
Geleceğe giderdim.
800 veya 900 yıllarına giderdim
18. yüzyıl kesinlikle
Köklerimi Ortadoğu'dan uzaklaştırabileceğim çağa
Mısırlılar dönemine.
B. C 200
Bin yıl sonraya
17. Yüzyıl Avrupa.
Geleceğe
Direk geleceğe
Geleçeğe
Miladi 0
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar