Madrid diye Mardin'e geldiler çok beğendiler! Sen olsaydın Madrid mi, Mardin mi isterdin?

Madrid diye Mardine geldiler çok beğendiler! Sen olsaydın Madrid mi, Mardin mi isterdin?

Rusya'da bir turizm acentesi inanılmaz bir yanlışlığa imza atarak müşterilerini İspanya'nın başkenti Madrid'e göndermek yerine yanlışlıkla Mardin'e yolladı. Havalimanına geldiklerinde büyük şaşkınlığa uğrayan turistler, 1 gün kaldıkları Mardin'i çok beğendiklerini söyledi. İsim benzerliğinden Madrid yerine Mardin'e gelenler çok beğendiklerini, iyi ki Mardin'e geldiklerini söyediler. Mikrofona konuşan turistlerden Anastasia, "İyi ki Mardin'e gelmişiz, çok beğendik, burası Madrid'den daha güzel, Madrid'e gidip ne yapacaktık ki hiçbir yerde göremeyeceğiniz güzellikler var burada" diyerek kendilerini Madrid yerine Mardin'e getiren acenteye teşekkür etti.

https://www.sondakika.com/dunya/haber-rusya-da-bir-turizm-acentesi-inanilmaz

Madrid diye Mardin'e geldiler çok beğendiler! Sen olsaydın Madrid mi, Mardin mi isterdin?
Cevapla