İlk defa tek başıma akşam yolculuğu yapacağım. Dikkat etmem gereken bir şey var mı?

akşam 6 da binip gece 12 de orada olacağım. Yanıma biber gazı alacağım ama otobüsün plakasını falan çekmeme gerek var mı? Ve vardığımız şehirleri bağırarak söylüyor değil mi muavin? Yoksa nasıl anlayacağım geldiğimi 😅

Güncellemeler
+1 yıl
Abilerim ablalarım gece saat 1 buçuk gibi kurban olduğum karadenizime gelmiş bulunmaktayım... Faydalı tavsiye veren herkese teşekkürlerimi iletiyor, saçma yazanlara sövüyorum... teşekkürler 🙏🏼💆‍♀️🥳
İlk defa tek başıma akşam yolculuğu yapacağım. Dikkat etmem gereken bir şey var mı?
Cevapla