Varoşluğu ve varoş ülkeleri çok seviyorum tuhaf mı sizce?

Latin amerika ülkeleri çok güzel geliyor meksika venezuela filan böyle suç dolu enflasyon tavan yapmış hep latin ülkelerinde yaşamak isterdim ya da güney asya ülkeleri de çok değişik geliyor bangladeş’in iç anadolu kadar yüz ölçümü varmış ve nüfusu 160 milyonmuş keşke bizde de herkes bol bol çocuk yapsa bangledeş gibi vıcık vıcık fakir varoş ülke olsak

Varoşluğu ve varoş ülkeleri çok seviyorum tuhaf mı sizce?
Cevapla