Yolculuk yaptığın zaman yanında kimin olmasını istersin?


Kardeşimle, ailemle yolculuk zevkli oluyor..
Kardeşimle tam kafa dengiyiz ve hiçbir espri havada kalmıyor.. O kadar ki artık ailemiz bile bize ayak uydurmak zorunda kalıyorlar :))
Cevap
26Cevap
Sevgilim olsun
arkadaslarimla en eglendigim kısımda o zaten
Bir sevgilim olsaydı, onun yanımda olmasını isterdim. Sevgilim olmadığından dolayı tek başıma müzik eşliğinde yolculuk yapmak hayalim...
en sevdiğim kadın yanımda olsun isterdim. ama en sevdiğim kadın şu an en tiksindiğim kadın olduğu için yanımda kimse olsun istemezdim.
Uzun yolculuklara çoğunlukla kardeşimle çıkardım.
Özel biti yok artık uzun yolculuklarda renk katacak, her şey onunla guzeldi.
Güvendiğim yarı yolda bırakmayacak ve satmayacak insan olsun isterdim,,
Yalnız yapmak iyidir ama illaki biri olsun istiyorsam o kişi benim çiçeğim olmalıdır.
Ayrı düştüğüm, seyrek görebildiğim iki kızımla uzun yolculuk yapmak istiyorum 😢
Onlar olmazsa da tek başıma...
Genelde yalnız yolculuk yapmayı seviyorum ama iyi anlaştığım bir kadın olunca da gayet keyifli oluyor.
Kafa dengim, eğlenebileceğim, suskunluğuma bile eşlik edebilecek kişi.
Herbirseye dokunma istegi.. o insanlar bana cok. komik geliyor :))
Tek başıma yolculuk yapmayı çok istiyorum
Kafa dengi herhangi bir arkadaşım
Kafa dengi biri olması kafi
Durmadan şarkı çalan bir radyo yeter.
Uzun yolculuklar yalnız daha güzel oluyor
Yalnız olarak seviyorum
Sevdiğim insnalardan biri olsun işte
Hode seni isterim 😂😂🤎
Evelendiğim kadın tabi evlenirsem
Evlendigim adamla yapmak isterim olursa
Eğlenebileceğin sevdiklerin olması yeterli
Sen olsan zevkli olurdu ama motorsiklet le
Audi RS 7 ve ben olsam yeter başka kimse olmasın
Tek başıma olayın yeter birde hayvan dostum olsun
Bir hatun tercih ederim ya:)
Sevdigim
Kimse
Dostlarım
tek olmak isterim
Mümkünse ölüm meleği
Kendim
Azrail
Kız arkadaşım olsun isterdim
Kız arkadaşım
Ama yok😔
Köpeklerim..
Hostes
Az konuşan birisi
Yalnız
Sevdim olsun
Tabiki kankamın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?