Bugün günübirlik Antalya'dan İzmir'e gittim geldim de ordan aklıma geldi. Daha önce de uçakla kahve içmeye bir kere Almanya'ya bir kez de Hollanda'ya gidip gelmiştim. Arabayla da bir kaç kez Ankara 'ya gidip geldim. Peki siz günübirlik en uzun mesafe olarak nereye gidip geldiniz?
Vallaha canım çok fazla pizza çekmişti günübirlik İtalya'ya gitmiştim. Uçakla gidiş dönüş 10 bin TL yeme içme gezme de 5 bin tutmuştu ama her kuruşuna değer. Bir ara da stamppot yemek için Hollanda'ya gidip gelmiştim günübirlik o daha fazla para tuttu ama para var dokumaz 😉
Aynı kafada olduğumuza sevindim. Bir kere telefonla konuşurken kaza yaptım. Herkes nazar olmuşsun dedi ama sonucda nazar falan yok. Benim hatam şimdi konuşmuyorum ve nazar falan olmuyorum😂
Aykırı demeyelim de klasikleşmiş şeylere muhalif diyelim. Bu sefer insanlar herşeye bir kılıf buluyorsun diyorlar. Bir defin merasimine katıldım mesela. En son ayrılırken hoca dedi ki şu mefta kabir sorgusunda. Aslında mezarın başında beklemek lazım. Ben de herkesin icinde niye hocam kopya mi vereceğiz dedim. 😂😂 Tabii ki linci yedim 😂
Ee yani hüzünlü bakışlar kulaklarına böyle bir şey çalınsın istemezdi aldkfdjjd siz haksızsınız hahaha. Tabii bu bir tiyatro oyunu falan olsa epey komik olurdu da gerçek hayatta linç yemek normal 😂
Günübirlik gittiğim çok yer olduğu için aklımda değil en son kendi gezmeye gittiğim yer 1200 km Ankara 'ya gittim Bir gün kaldım geri geldim yer uçağı ile
Heeee, arabayla mi? Bak bu iyiydi. Ama her zaman derim. Keşke bütün şoförler bayan olsa diye. Tebrik ederim gerçekten. O yol uzun ama çok da keyifli. Tek derdi sınırlarda beklemesi
Ben daha bu Hollanda'ya Haziran'da gidip temmuzda geldim arabayla. Valla bana anlatılan hiç bir senaryoyu yaşamadım arabayla gittigimde. her şey gayet güzeldi. Anlatılanlar şehir efsanesi olarak kaldı 😂
Orası Almanya otobanı idi. Hız denemesi yapmıştım. 239 da oldu ama onun videosu var. Ama anlikdi. Gördüm sonra normale döndüm. O hızla sürekli gitmedim.