Bu fotoğrafı gördüm anılarım canlandı 2008-2009 sene aralığında yatılı okurken bu vagonu trende çok gidip geldim. Yolculuk sürem kısa olmasına rağmen o odadaki sohbet paha biçilemezdi tren yolu tamirata gidince mecburen bırakmıştık ama çok güzel zamanlardı
En İyi Cevaplar