Evi nerden tutalm
Adana da nereler gezilir nasıl vakit geçirilir?
Evi nerden tutalm
Burada yeniyim şehre bayıldım fakat baya acemisiyim 😂😂 adanalı gardaşlar yorum yapabilir mi?
Esasta alışveriş
Hacı sabancıda tiyatro
Merkez parkta yürüyüş
Real de sinema
Kazım büfede muzlu süt
Mendereste bici bici
Keyf i Asya kebapta , kebap
Not alıyorum hepsiniii ciğer için ne diyorsun?
Kesinlikle Kozan yolundaki ciğerci ertana gitmelisin. Sevgilimle keşfettik sık sık gidiyoruz.
Adana müdavimi var karşımda süperr onu da yazdım başka nereleri öneriyosun
Türkmenbaşı diva pastanesinde kahvaltı. Menekşe köyünde de salaş kahvaltı. Balık ekmek canın çekerse balıkçılar çarşısı
Gazipaşada pub tarzı yerler var oralarda olabilir. Lüks meyhane istersen hadırlı var baya pahalıya patlayabilir içersen
Seni karşıma Allah çıkardı be hepsini not defterime yazdım valla
içmeyi severim de yalnız sevmiyorum henüz arkadaşım yok burada olunca giderm sıcak baya ama ya
Ahaha :) kapalı havuz istersen hayalpark var mesela. Salaş mekanda kışın sobayla sahlep içerim diyosan Menderes'e gir onun sonunda salaş yerler de var
Biz sevgilim buradayken sık sık gideriz buralara
adananın tadını çıkarıyorsunuz ne güzel bir de sıcak olmasa dedikleri kadar varmış 😂😂 kurşun sayılı olmasa çıkarıp sıkcam güneşe
😃😃 sıcak geçer bu son sıcaklar döner yiceksen bak beğendik döner var duygu cafe tarafında herkes bilir orayı. Uygun yer arıyorsan barajyolu eğer elit mekan dersen Ziyapaşa Gazipaşa 😃
😂😂 valla şu an param var bitirinceye kadar harcıcam sonra maaşı yetirelim diye uğraşrız beğendik dönere gittim bu arada ve beğendim
😂 gez işte bak her yere teksin miiissss
tek insanın canı sıkılıyor arkadaş şart 😂😂😂 bak sen ne güzel erkek arkadaşınla gününü gün ediyosun
Bende rehber olucam demiştim sevgilime adanayı gezdiririm sana falan dedim bi baktım hiç bir yer bilmiyormuşum😃
ahahaha sevgilin olmasaydı bana da rehber olur musun derdim de uygun olmaz 😂😂😂😂 sen tarif et ben giderimm
😃😃 bildiklerim bunlar işteee
yoo kurtaramazsın yakanı benden 😂😂😂 sorcam sana daha bir şeyler
Birbiçer kebaba da gidebilirsn
tamam bunları not aldım ben de sen neden üzülüyorsun bu kadar? hemşerim üzülmesin
Ben her şeye üzülüyorum ağlıyorum :) alıştım. Aşırı bi kıskançlığım var aşamıyorum
Biraz önce yaz demiştim ama görmedin ya. Buradan pek olmuyor. konuşmaya ihtiyacın var gibi sanki
Yok yahuuuu
peki hemşerim bi tane müdavim buldum kaybedemem 😂😂
spor salonu önerebilir misin
müdavimi kaybettim sanırım 🤔
orada msn
Cevap
2Cevap
Kazım Büfe
Menderes
Menekşe köyü
Beyzade de bir kebapp yiyebilirsin on numara yapıyorlar
Teşekkür ederim :) Asya ve beyzade dendi
adanalı mısın
İzmir de çok güzel ama
İzmir mi adana mı
özgür bi şehir evet 😂
dilediğini derken
karlı bir dondurması vardı onu ye
cikcik miydi ismi değişik bir şey
Bici bici
bakrim simdi
Vakit geçirmek için kebap yiyebilirsin 👍
Asya kebap dediler 🙈
Adana da bol bol ye 😅
Adana'ya gidilir mi ya yapma 😂 çok sıcak yer 😂😂
Kebap ye kanka mis
eyvallah kanka 😂😂
kebapçılar
Önerin var mı :)
Ne yapıyorsun ki orada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?