Yani amacım tatilde kafa dinlemek, o yüzden tek gitmek istiyorum. Bundan daha doğal ne var? Ama kız arkadaşım onu çağırmadım diye bana trip atıyor. Tatilde kafa dinlemek istemek suç mu? Kim haklı?

Yani amacım tatilde kafa dinlemek, o yüzden tek gitmek istiyorum. Bundan daha doğal ne var? Ama kız arkadaşım onu çağırmadım diye bana trip atıyor. Tatilde kafa dinlemek istemek suç mu? Kim haklı?

Sevgilin sonuçta karın değil. Ne diye karışma hakkını kendinde buluyor pardon?
Ztn anlamıyorum bu sevgililerin sanki karisiymis gbi havalara girmelerini. Adamın sana karşı bı yükümlülügu yok, sorumluluğu da yok. Neyin kafasını yaşıyorlar acaba? Seni henüz tanımaya çalışıyor belki iki gün sonra sıkılacak veya anlaşamayacaksiniz ve ayrılacaksiniz. O yüzden ne diye her alanlarına karışıyorsunuz?
Ha guvenmiyorsan gözü kayar diyorsan niye berabersin? yol yakınken ayrıl böyle toksik bı ilişkinin kimseye yararı yok neticede..
Siz onun karısı değilsiniz, müdahale edemezsiniz hayatına şunu anlayin lütfen..
O çocuğun bı ailesi bı annesi babası var, onlar onay dediyse size şey yemek düşer. Rahat birakin insanları...
Sana da tavsiyem canın istiyorsa git kesinlikle. Çünkü kadınlar kendilerine gelince her şeyi evirip çevirip mubah ediveriyorlar. Kendime gelince çok modern olanlar, sözkonusu sevgilisi veya kocasi olunca rahibe Teresa kesiliyor başımıza. Çünkü çifte standartlilar ve ikiyüzlüler. O yüzden sen canın ne çekiyorsa onu yap. Hayata bir kere geliyorsun
Sevgilin de free ve tek olup gidebiliyorsa sende gayet gidebilirsin ben evlendiğimde bile eşimin ark gezmesine karışmadım oda benim kız kıza eğlenmeye gitmeme saygı gösterir sonuçta insanların kendi cinsleri ile vakit geçirmesi aile eş veya sevgili işe zaman geçirmekten çok farklıdır lazım yani✌🏻
Sevgilin çok mu konuşuyor😅 yani onunla birlikte kafa dinlesen eğlensen daha güzel olmaz miydi? Onunla birlikte neden kafa dinleyemiyorsun onu anlamadım hani🙈
çok konuşsa ne yazar ağzını bantlar olur biter burada olay farklı bence :D
@MysteryMan23 susturmanın yolları illaki bulunur 😂 olay farklı farkındayım 🤣
tabi ki de 🤣🤣
Kafa dinlemek için sevgilisine kaçanı gördümde, sevgilisinden kaçıp kafa dinleyeni hiç görmedim. 😂😂 Dikkat et, güneşte fazla ısınma ki döndüğünde seni buz çarpmışa çevirmesin. 😂
Cevap
25Cevap
Neeeeeee yahu al manitanı git tatile asıl kafanı öyle dinlersin. Trip atmakta gayet haklı
Tek de gidilebilir
Ben olsam sevgilin ayrilirdim senden eğer sevgilini sevseydin zaten herseyi onunla yapmak isterdin geçin bu modern sevgili ayaklarını insan sevdiğiyle cehenneme bile girmek ister sevgi böyle derin bir duygu sizin birbirinizden kaçmaya çalışacağını iliski de olsa olsa mantık ilişkisi falandır He iki taraf içinde öyleyse normal eğer bu kadar da özgürlüğünüze düşkünseniz sevgili yapmayın efendim Bende onceden çok sallardım aman sevgilim bensiz tabiki vakit gecirebilir tatillere gidebilir ama işler öyle değilmiş ha sevgilinin imkanı yoktur gitmeye o zaman yine gidersin birsey demeye hakkı yok ama insan sevgilisini almadan gider mi yahu yani ben kafa dinleyim diye an sevmediğim erkek arkadaşımdan kurtulmak için derim herhalde gerçekten aşık olsan dibinden ayrilmazsin
Sevdiğin insan kız arkadaşın değil mi onunla tatil yapman sence de güzel olmaz mı huzur bulursun yanında bir sürü şeyler yaparsınız muhabbet edersiniz ama tabii ki haklısın kendine göre belki tek başına kafa dinlemek istiyor olabilirsin herkes kendine göre haklıdır 😊
İyi de tatil kafa dinleme yeri ise onu sevgilin ile de yapabilirsin. O kafa dinlemene engel mi olacak anlamadım yoksa rahat fingirdemene mi engel olacak :)) Valla benim eski sevgilim de tek gitmişti ama denk gelmemiştik fakat denk gelsem ve buna rağmen tek gitmek istese soğurdum açıkcası. Çokta tınnnn bende tek gider eğlenirdim. Özgürlüğün bo.. kunu çıkaran nesil bu nesil
Kafa olarak çok yorgun olmalısın. Kız arkadaşınla tatile gitmek yerine tek sessiz sakin bir tatil istiyorsan kafa kazan gibi olmuş. Amaç buysa tabi gidilebilir ama kız arkadaşın belki tatilde gözün başkalarına kayar diye düşünüp trip atmıştır. Aynı şekilde o da tek başıma gidicem dese seni çağırmasa sen de Bi sorgulardın muhtemelen.
İyi yapmışsın. Sevgiliden tatil yoldaşı olmaz. Sevgili ancak tatili baltalar. Sevişirdiniz demiş herkeste... arkadaştan dost sevgiliden post olmaz... Postunu kendin bulman en iyisidir tatilde. tartışma çıkarıp huzur bozar. orada bulursun rus-uraynalı bir şeyler keyfine bakarsın.
Kafanı şişirdiğini ya da seni huzursuz ettiğini düşünüyorsan ayrıl. İnsanlar genelde sevdikleriyle birlikte gittiklerinde daha mutlu olurlar seni huzursuz edeceğini düşünüyorsan neden onunla birliktesin? Yani bence fazlasıyla haklı.
Sevgilin haklı birlikte tatile gidip eglenebilirdiniz hiç bir şey yapmasanız bile güzel bir anınız olurdu
Yani ne demek yalnız gidicem kafa dinlemek istiyorum bunalmışsın demek ki sevgilinden
Tek gidilebilir bence ilişkilerde insanların kendi alanları olmalı herseyi beraber yapmak zorunda değilsiniz tamam beraber güzel olabilir ama bazen insan tek kalmak tek başına birseyler yapmak isteyebilir Buda gayet normal
İnsan sevdiğiyle birlikte olmak ister her zaman bu böyledir. Bana hikaye okumayın. Saygı duyulacak bir durum yok. Yalnızlığı ondan daha çok seviyorsan yalnızlığınla baş başa kal.
Kafa dinlemek mi? Kız arkadaşın senin huzurun değil mi tabi ki saçma yani insan sevdiğini yanında ister. Sen gelme ben kafa dinleyecem demez yani. Ayrıl vaktini alma kızın.
İlk defa benim dilimden konuşan biri tatil dediğin kafa dinlemelik yapılan birşeydir tek gideceksin ağa ya da bir tane yakın erkek arkadaşınla olay bu
Sevgilinle kafa dinleyemiyorsan bu ilişki değil mecbur katlandığını veya bi çıkarın olduğunu gösterir. Heryerde sevgilinle olmalısın en güzel yerleri onunla gezmek varken niye tek başına gidesin
Kanka yalnız sıkılmayacak mısın hee farklı tatlarr seni gidi seni
yok bro ya :D valla kafa dinlicem
İşte siz busunuz
Farkli tatlar ne ya
Bide adama verdiğin tavsiyeye bak
Sevgilisi sevgilisi
Niye aldatsin onu ne igrenc varliklarsiniz ya cidden midem bulaniyor sizinle ayni havayi soludugum icin
Kanki sakin ol 🤙 amma saydırdın çok çeşit yemek var biliyorsun sen ne sandın ki
Haklısın. O da saygı duymalı trip atması gereksiz
Ben olsam zamparalığa gidiyor diye düşünürüm arkadaşınla da gitmiyorsun tek başına tatil kulağa garip geliyor ama takdir ettim
Biz kadınlar duygusalız.
İlgi odağı olmak isteriz.
Sen tek gidince benden bıktı mı?
Başka kızlara bakacak dimi düşünceleri geçer.
Eğer onunla tatile hiç gitmediysen haksızsın.
Onunla da tatile gidip bir kere kafa dinlemek istediysen sen haklısın.
İkiniz de haklısınız aslında ama sevgilin kıskanıyordur, sevgini gözden geçir bu durum seni rahatsız ettiyse.
sen haklısın tabi boş trip atıyor boş ver takma
Sevgilin haklı. Ben durum değerlendirmesi yapardım ilişkiyi masaya yatırırdım
Tch benim yıllık tatile ihtiyacım var yanımda da kimseyi istemem. Hak verdim sana.
amacın gerçekten sadece kafa dinlemek mi kanka?
Ben tatile gidicek sevgili bulamıyorum milletin derdine bak 🤦♂️😅
Eee yuh yani beraber gitmek yerine neden tek başına gidiyon iyi günde kötü günde beraber olmiycaksaniz niye sevgilisiniz
Yapışık ikiz gibi gezmek zorunda mı? Şu mantığı çözemedim gitti. Birey bireydir ister tek gider ister grupla gider sevgilisi var diye hayatını ona bağlamak zorunda değil
Bağımlı hasta düşünce yapısına sahip insanlar böyle düşünür
insan sevdgiyleleg gitmek istemez mi ne değişik insansiniz
Privacy bizim ülke insanının anlayışına uymuyor
Sevgililer ota b*Ka trip atarlar bırak sen kimseyi dinleme kendi hayatını yaşa ona göre hareket edeceksen ohooo
Benim sevgilim Tek basına giderse ve gerçekten tanıyor güveniyorsam sorun etmem ama kızıyorsa vardır bir bildiği
Plan yaparken mi haber verdin yoksa ayarladıktan sonra mı
Onunla daha eğlenceli olmaz mıydı? Birçok kişi sevgilisi ile gidemiyor mesela.
En azından yalan söylememişsin. Demek güvenmiyor.
Hahahahahah kız arkadaşın kafanı mı ütülüyor yani😂
sevgilin ile beraberken kafan yoruluyorsa ve kafa dinleneye ihtiyacin varsa dorgu kisi ile beraber degilsin bence!
Sevgilin olduğu için bu lükse sahip değilsin. Üzgünüm. 😄
cidden böyle mi düşünüyorsunuz ya :D
Evet 😃 Artık kölesin fksjs
Haklısın kardeşim benimde ihtiyacım var böyle bir iki gün yalnız kalmaya
Seni kiskandigindan olabilir orada baska kizla takilirsan falan diye herhalde
Senin rüzgarın ne tarafa eserse öyle yap sevgili gelip geçici hayat kısa erteleme
Onunla beraber de gidebilirdin
adam haklı dağılın bizim de kafa dinlemeye ihtiyacımız var dır dır sizin triplerinizi mi çekicez dünya sizin etrafanızda dönmüyor
eksi veren tc kızı
Beraber gidin sevişin bol bol
Tatilde sevişmiyorsunuz? Nedense
Tatile onu da götür ne var yani
Tekte gidilebilir yani bunda ne var 🤷♀️🤔
Tşşk mı geçiyon gardaş sevgilini de götürsene
Ben olsam sevgilin çok uzulurdum 😔
İnsan sevdiğiyle gitmek istemez mi ya ☹️
tek gidilmez sevgiliyle gidilir tek eğlenemem
bende trip atardim ama
Kız haklı tek mek gidemezsin kardeşim
Dostum onuda goturecen trıp yememek ıcın
onsuz gittiğin için tirip atıyor
Bedavaya tatile götürmediği için atıyordur o
hahaha öyle biri değil aslında :D
Yerine göre değişir xd
fotodaki erkeğin maşallahı var aw
Bizimkide gelmek istemez benle tatile vay arkadaş
şuphelenmis demek ki supheli bi hareket yapmıssın
Onuda çağır
benim amaç kafa dinlemek
Ona amacını direk soyle o zaman. Güveni yoksa onun sorunu.
Heee öyle mkkk attıysam havanı başka konu vsrmi?
Kıskanıyor normal bende izin vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?