
eylül ayı genelde tatil yerleri daha ucuz oluyor. fakirliğin tescili diyebilir miyiz

eylül ayı genelde tatil yerleri daha ucuz oluyor. fakirliğin tescili diyebilir miyiz
Alakası yok Eylül ayında kalabalık olmadığı için güzelce kafa dinleyebiliyorsun diğer türlü kalabalığın gürültüsü zaten tatilin tadını aldırmıyor
Cevap
11Cevap
Ya nekadar saçma bunu uyduran kendisi duygusuz fakir bir insan, neymiş Eylül fakir ayımış çok saçma. Hangi ay tatile gitmek istersem giderim sana mı soracağım saçma!
Aksine sezonda işlerim yoğundu fırsat bulamadım gibi bir mesaaj taşıyor. Hani gidip salaş bir yerde takilmakta var. Bungalov evde kalmakta. Nereye gittiğine bağlı.
😀hic ôyle dusünmemistim
Ben özellikle sezon disini seviyorum,
herkes gidip ortalik sakknlesince en gûzel tatli o benim icin
Aksine onca zaman çalıştım kafa dinlemeye cikiyorum gibisinden bişey oluyor herkesin görüşü farklıdır tabi aşko
Ben de genelde öyle yapıyorum ama sebebi fakirlik değil çoğu yer daha güzel oluyo eylülde. Hem aşırı kalabalık olmuyo hem bunaltıcı sıcak olmuyo daha cok seviyorum. Parası az diye giden de vardır ama benim gibi seven de vardır
Hayır yani fakirlik göstergesi olsun ne olmuş fakirler vebalı mı
Ne alakası var insan ne zaman imkan bulursa o zaman gider yani kime ne
Yok serinlikte tatil seviyorum dersin kim bilecek..
Tatile hiç çıkmayanları sayarsak degil elbette. Üstelik eylül ayı daha huzur vericidir🥰
Eylül meylül fark etmez tatile çıkan insanın durumu iyidir bu kurda
bu ekonomide tatile cikabiliyorsan fakirsin diyemeyiz
paran varsa her türlü çıkılır iyi tatiller
Maalesef evet
Hayır bence en güzel tatil Eylül ayında yapılır
Kalabalık ve çok sıcak sevmeyen insan denebilir.
Bence alakası yok.
Bence Eylül iyidir. Az insan çok huzur...
Yok bu sezonda daha iyi ya
Diyebiliriz
Yerine göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?