Tek başına gezilir mi. yoksa arkadaşımı beklemeli miyim. memleketine gitti o.
not :kötü niyetliler yazmasın
Tek başına gezilir mi. yoksa arkadaşımı beklemeli miyim. memleketine gitti o.
not :kötü niyetliler yazmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Gezilir ama anılarda olsun diyosan arkadaşla gexmek daha iyi olur
Ya işte olacak o
Başka arkadaşın yokmu
Var da erkek
Anladım iyi beklemeler veya iyi gezmeler
kendine rota oluştur nasıl gidiceğini falan ayarla tek başına gezilir gayet
Beraber gezebileceğin bir arkadaşın vaesa bence daha eğlenceli olur bekle derim
Gezelim kötü niyetli değilim. Özel tur rehberi gibi düşün
Arkadaşın olmasa nolur bulursun orada bir arkadaş kendine 😁😁😁
niye gezilmesin vapurala tura git metroya binerek Sultanahmet'te git
gezdikçe anlaşılıyor tek başına gezmek mükemmeldir eğer amaç gezmek ise
Gezmek de sıkılırsam
İstanbul çok büyük sıkılma ihtimalin yok ama karakter meselesi sıkılıp sıkılmamak…neyden hoşlanıyorsan ona göre plan yapabilirsin.
Tek başına ne zaman geleceksin? burada tanıdığın kimse yok mu?
Tek başına da gayet iyi gezilir ama arkadaşını beklesen daha iyi olur. Buradaki gel ben seni gezdireyimcilere bakma
İstanbulu tek gezmektense hiç gezmemek daha iyidir , arkadaşın olabilir , aile bireyi olabilir , sevgilin vs ama asla tek gezme
Yok kimse herkes meşgul
Bide suri ve afgan dolu ona göre tavize uğrayabilirsin
Tek başına pek bir keyif almazsın bir arkadaşınla gitsen daha güzel olabilir daha çok keyif alabilirsin ama karar senindir
Çok az biliyorum istanbulu ama neresini gezeceğine bağlı bence
Tek başına gezilmez tabiki
Başka çare yok
Gezilir bence.
Kötüyüm kötüsün kötü 😏
Tek sıkılırsın bekle arkadaşınla gezersin
Tek gitme yanında biri olsun yine de
Uygun birini bulursan gezdirsin
Sen kötü niyetlisin belki
😂
😂😂
Ben küçük bir kızım zararsızım
Ne zararım olacak hakikaken
Küçük mü yas kaç ki
27 😂
Baya küçülkmüssün sen aplaaa
Duttuğun altın olsun aplam
He sen altın olmak istiyon
Sende amma cahil çıktın ya
Senden bulasmısıtır
Gezilmez
Kimse yok başka çare
Gelmesini bekle
Gelse de sadece evinde kalacağım gündüzleri çalışıyor olacak
Bu durumda niye tek gezilir mi diye sordun ki, zaten her halükarda tek gezmek zorundaymışsın
Gelmeme kararı alabilirim ondan
Yerinde bi’ karar olur, sadece gezme odaklıysan
Başka fırsatım olmayabilir ama
Mukadderat
Arkadaşınla daha eğlenceli olur
Gezilir ama ark olursa daha zevkli olur ist gezmek
Ne alaka gezilir isteyene
Gezilir
afganlar bir köşede
Arkadaşınla gez
Yok arkadaşım
Mecbur tek gezeceksin o zaman
Biliyorsan gez