Ne yapmak isterdiniz veya ne yapıyorsunuz? Herkes bu sene evlenmese kampa gidilirdi 


Geçen hafta tatilde idim. 1. Gün Sarsala Koyu, 2. Gün İztuzu plajı, 3. Gün Sarıgerme plajı, 4. Gün Patara antik kenti plajı, 5. gün İztuzu ve kapanış... Güzeldi be... Her güzel şeyin olduğu gibi tatilin de sonu geldi... Omayra evde. Geldiğinden beri çamaşır yıka pakla yerleştir... Tatil sonrası eve gelmek oldukça yorucu...
Bu günü arkadaşımla büyük ada da geçirdik. Sağ olsun başka bir arkadaşım sevdiğim değer verdiğim ama bu değeri zerre hak etmeyen biri günümü zehir etti.
Cevap
9Cevap
Ben hafta sonu Çınarcık a geldim, 2 günlük yakın civar kaçamak ✌
Film izleyerek
Mangal rakı bira deniz balık yürüyüş. bunlardan mutlaka biri olmali
Arkadaşlarımla buluşarak ve ya sevgilimle tüm günü birlikte geçirmek vs. Ya daa kasvetli bir günde yağmur sesinin eşliğinde akşama kadar uyumak🤤
Ordudayım şu an bungalov evde kalıyorum mükemmel geçiyor
Bu saatlerde hava serin gibi oluyorda gece aşırı soğuk hırkayla geziyorum
Çok böcek var 🥺
Hafta sonu her yer kalabalık olduğu için evde kalırım genellikle hafta ici akşamları serin serin gezerim
Haftasonunda tatil yapamam.. tatilde bile cok yoruluyorum p. tesiye yorgun başlıyorum yani nonono
Denize yakın küçük bi yerde sevdiğim insanla olursa mis gibi
En güzel evde keyif yaparak geçer. İlerleyen saatlerde bir şeyler de izleyebilirim. 🧚♀️
Evde keyif yaparak. Dışarı 40 derece. Bu havada dışarı çıkan net bordo berelidir.
Sosyalleşebileceğim herhangi beleş bir etkinlik süper olur..
Sakin bir kafede oturup kahve komasına girmeyi seviyorum
Cuma gününden yola çıkıp manzarası güzel bi yere çadırı kurup o manzaraya karşı kahvaltı yapıp sohbet etmek en güzel hafta sonu etkinliği benim için.
Havuza gidip olabilirdi, alışveriş yaparak olabilirdi.
Sevdiğimle beraber olan bir tatil ❤🐨
yüzerek hatta teknede geçsin
Yerde yuklu miktar para bulmakla
Sessız sakın koy evınde
Balık tutmaya giderek.
Sevgiliyle piknik yapmak en güzeli olur
En güzeli arkadaşlarla gezmek
Deniz kum güneş
Kuzenlerimle gezerek.
Sevdiklerimle geçer
Mangal sonra da deniz
Aileden uzak heryer tatil 😂
Evde film keyfi 🥳
arkadaşlarımla gezerek
Oksayarak
Daha önce gitmediğim yerleri gezerek
Ne bilim be sado
Anca beğen geç 😔
Sorunun cevabı seninle 😉
Ciden mi 🙄
Hmm korktum bi an 🤣
Sonsuz bir uykuda
Çalışarak..
Doğada kamp yaparak
Deniz, kum, güneş...
Tv başında cips kola
Doğayla başbaşa
Evde dinlenerek
Doğada yürüyüş 😍
evde yatarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?