uzak mesafe ilişkimizin 3. buluşması olacak ve benim doğum günüme denk geliyor🥺 böyle oturup pasta yiyebileceğimiz sessiz sakin bi yer istiyorum var mı öyle bi yer?
aslında o büyükadaya gitmek istiyor ama onu bi sonraki buluşmada yapmak daha mantıklı geldi bisiklet falan sürerken elimizin boş olması gerek (ona hediye hazırladım😋)
doğumgünü kutlamalık sonra da çıkıp yürümelik hoş mekan önerisi lütfen✨️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kadıköy güzeldir. Karaköy ve Beyoğlu taraflarıda iyi, Galataport falan hem oturursunuz bir kafade hemde sahilde yürürsünüz.
galaport hariç hepsine gittik bu sefer daha sakin bi şey istiyorum ama güzel fikirler verdin teşekkür ederim
Büyük adada kafeler ya da dilburnu tabiat parkı var onun üstünde gemen aşıklar kafe vs var. Açık alan güzel.. şehir içinde bilemedim hangi taraftasınız.. kadıköyde bir sürü mekan var
hıhım ben de en son dilburnunda karar kıldım daha önce gittim çok hoş bi havası var özellikle bisiklet sürmek🤤 teşekkür ederiiiim✨️🦋
Rica ederim
büyükadada cafe pastane önerisi almaya geldim🙃 var mıdır deneyip mennum kaldığım fiyat performans tarzında mekanlar. büyükada bana çok karışık geliyor yön bulamıyorum nsndn
Bağdat caddesi erenköy civari, oradan sahil yolu.
hmm güzel ama çok kalabalık be oralar
Seviyorum ben o civarı
Heryer kalabalık artık İstanbul’da nereye gitsem arap var
nsndnsn benim sevgilim de arap eheh
Yok artık😏
ciddili😌
Suriyelimi
yes
Hayırlı olsun ne diyim
Süleymaniye çikolatacısı
orası nerede güzel gibi geldii
Süleymaniyede
doğru ya.. teşekkür ederim
Sepetli bisikletler var
büyükadada dimi evet aslında olabilir hmmm ama büyükadada öyle düzgün kafe var mı son gittiğimizde 2 saat yemek aradık nsndns aslında vardı ya doğruu. şöyle minik bi pasta alıp dilburnuna gidilebilir. hem sessiz sakin hem havası manzarası güzel hem de bisiklet keyfi off efsane fikir oldu ya teşekkür ederiim✨️
Rica ederim kesinlikle adalar ideal yer
tekrardan rahatsız ediyorum ama büyükadada pastane tarzı bi yer önerebilir misin. bi baktım çok seçenek var ama aşırı pahalı, bi çay 13 tl bi pasta 400tl nE nsndnd bir de yemek için nerelere oturulur. ben 2 defa arkadaşımla gittim çok zorlandık yemek olayında, en son migrosa gidip aburcunur aldık..
Adalar genel olarak pahalı ya😀 Öğrenciyseniz pastayı yanınızda götürüp piknik tarzı takılmak en iyisi
evet son ihtimal o yönde ama adalar mesafe olarak da çok uzak kalıyor ve biliyorsunuz ki hava aşırıı sıcak biz bile eriyoruz pasta hiç dayanmaz.. migrostan piknik tarzı aburcubur alıp bisiklet turu sonrası atıştırmak en mantıklısı sanırım.. pastayı da yakın bi avmde oturup yiyebiliriz dimi
ya daaa pastayı marketten mi alsak kii hem dolaptan yeni alıp hızıca gider yeriz ama büyük pasta satılıyo öff ne zor işmiş hiç sevmedim
Küçük dondurmalı pastalardan alın erkek adam yer bitirir zaten
Sahibinden, kadıköy günlük kiralık ev
yuh nsndndn tercih etmiyoruz 😌
Sen etmiyorsun 😂
o nedek be
Sen tercih etmiyorsun da, ona kalsa ilk tercih o yani 😂😂
her erkek aynı değildir🤪
Her erkek aynıdır, sadece yol açmayan kız vardır 🙂
ow no🙊 bu bilgi sert oldu
Sert veya yumuşak, hayatın gerçekleri kankam 😁
Üsküdar da herhangi bir kafe de buluşabilirsin
yaa evet üsküdar çok hoş olur, sahilde bildiğim hiç kafe yok, önerebileceğin güzel bi yer var mı
payedar var
hmm farklı bi havası var güzel olabilir teşekkür ederim ✨️
rica ederim
Beşiktaş sahili en güzel yer bana göre
köprü altı
orası da beresiymiiş
benim evde
ok
Gelirken şöyle suyu isitayim çay yapariz
olur abi nsndn
İst
Bebek sahili
son çıkan haberlerden sonra orayı direkt sildim listeden😅 ayrıca lüx ve çok kalabalık bi ilçe.
Ne haberi? Bebek sahili cok guzel bir yer
bebek sahilince çıplak ilişkiye girenler.. duymadın mı
100 yilda bi kere olmuştur :)))
bebek sahili
Kadıköy Boğa önünde
yanii mekan olarak çok seçenek var evet ama gereksiz kalabalık hiç çekilmez
Mersin olsa bilirdim
tüh ya üzüldüm fikrini almak isterdim
Dalga geçiyor😅
yok gerçekten üzüldüm niye inanmıyon sndnnd bi ilçe salla bakalım belki güzel bi fikir çıkar
İstanbul’u bilmem o yüzden sallamayım sjsjsj
eheh yine de teşekkür ederim 🦋
Rica ederim ne demek 🤭