4 arkadaş otostopla Türkiye'yi gezeceğiz, başımıza bir iş gelir mi?

Ben aslında bu fikre karşıydım ama diğer 3 arkadaşım bu hayallerini gerçekleştirmede oldukça kararlılar ben de onlardan geri kalmak istemediğim için onlara uymak zorundayım. Yarın hepimiz sırtımızda birer sırt çantasıyla otostopla Antalya'dan Muğla'ya gitmeye çalışıcaz. İlk gidip göreceğimiz yeri Muğla olarak belirledik. Sonra neresi olur bilmiyorum. Arkadaşlarım bana yolculuk için hazırladıklarının resmini atıp duruyor. Ben daha başlamadım hazırlanmaya ama birazdan ben de başlarım.

4 arkadaş otostopla Türkiye'yi gezeceğiz, başımıza bir iş gelir mi?
Cevapla