Ne kadar zaman sonra otobüsle yolculuk etmek ayrı keyifli geldi.. Geceler benim, geceler bana.. Keyifli geceler.. 🤘🏻🌠😄
https://m.youtube.com/watch?v=4lOE9GV096E
#heartoffire
#smell
https://m.youtube.com/watch?v=4lOE9GV096E
#heartoffire
#smell


Gece Yolculuğu Severim Ama Bi o kadar da Dikkat isteyen Bir durum gece Geçen Sene Kurban Bayramı Dönüşünden


Otobüs yolculuğunu hiç ama hiç sevmiyorum. Bulantı için hap alıyorum kulağımda da müzik uyuya uyuya geçiriyorum. O yüzden benim açımdan gece daha uygun
Gece yolculuğu güzeldir yolun açık olsun olmuş hatta 😅
Teşekkürler bebeim 😅💋
Gece yolculukları her zaman daha çok keyif vermiştir
Rica ederim sevgili 💋💋
Cevap
40Cevap
Değişir.
Benim bir günüm bir günümü tutmaz.
Acil işim varsa gece olabilir.
Acil işim yoksa baka baka, geze geze gideceğim için gündüz.
Su iki gündür geceden korkmaya başladım ciddiyim , yani gece diyecem ama korkuyorum ya bişe demsem 🤣😧
Gece yolculuğunu hiç sevmem hiç de yapmam. Şehirlerarası otobüs kullanmıyorum ama kullansam da kullanmasam da fark etmiyor.
Gece yolculuğundan daha çok keyif alıyorum. Özellikle uzun yola çıkacaksam mutlaka akşam çıkarım
Gece. Etrafımdaki konuşmaları dinlemeyi sevmiyorum. Lütfen rahatsız etmeyin. Şşşşş ses yapmayın.
Geceleri gunduzlerden daha çok seviyorum yolculuk için
Gece yolculuğu tabiki yarin gece yolculuk var🙂 tatil bitti.
Gündüz yolculuğunu severim, çünkü ben gezmeyi görmeyi severim.
Gece çok net… Gecenin her şeyini seviyorum. Gündüzler çuvala girse keşke.
Sürücü bensem gece, değilsem gündüz. Etrafı seyretmek isterim.
Gece yolculuğu tabiki de bir de hafif bir yağmur miss
Gece olsun, benim olsun. Sessiz sakin, tam aradığım.
Gündüz güneş yolu parlatıyor, çekemiyorum gün ışığını. Gece candır.
Otobüs yolculuğunu hiç sevmedim sevmem de. Araba bambaşka
Kendi arabam olucak tek olucam veya maks 1 kişi gece yolculuğu olucak
Otobüs ya da uçaksa evet gece ama motor kullanacaksam gündüz.
Gece yolculuğunu tercih ederim ama ön koltukta😊😊😊
Gece yolculugu süper oluyo serin birde yıldızları seyretmek falan gökyüzünü
Toplu taşıma ile yolculuğu sevmiyorum. Araba ile gece çok keyifli ama gündüz de bir başka oluyor.
Aracı ben kullaniyosam gündüz.. baskası kullaniyosa gece
Ay tabiki de gece. Böyle öğleden sonra 5 gibi yola çıkıcaksın. Miss
Geceden gündüze doğru hava aydınlanmaya yakın genelde yoksa çıkarım
Gece yolculuğunu severim.
Gece yolculuğu gibisi yok
Yazın gece , kışın gündüz
Gece yolculuğu tercih ederim.
Gece rahat olur araç kullanmak!
Gece saatleri tercihim be abim
Gündüz ve sabahın ilk saatleri...
Gece yolculuğunu daha çok seviyorum
Gece daha güzel bence
Onun oldugu her yolu ama o yok🥲
Ben beni bildim bileli yolculuk sevmedim.
Gündüz midem bulanıyor iğrenç
Otobüsle gece
Arabayla gündüz
Her zaman kendi aracımla ve gündüz.
yolculugu sevmiyorum genel olarak
Arabayi ben kullanacaksam farketmiyor
Gece yolculuğu güneşi sıcağı sevmem
Kesinlikle gece yolculuğu
Gece yolculuğunu severim
Gece uyumak güzel oluyor
Gece herzaman daha keyiflidir... 🌃🌠
gece tabiki günün eksilmiyor
Geceler geceler gündüzden daha güzel
gece ayol
Gece
Gece seviyorum ben.
Gündüz etrafı seyrederken vakit çabuk geçiyor
Gece smell😃
Gece ✨
Gece yolculuğu
Genelde gece
Gece tercih ederim
Gece tabiki
sevmem.
Gece yolculugu
Kesinlikle gece 🌃
Gece daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?