1 yıldır karavanla gezme hayali olan Ezgi Mola, plansız olarak gezdiğini söyledi. Instagram storylerinden de eğlenceli anlarını bol bol paylaşıyor. Ben çok özendim valla :D

1 yıldır karavanla gezme hayali olan Ezgi Mola, plansız olarak gezdiğini söyledi. Instagram storylerinden de eğlenceli anlarını bol bol paylaşıyor. Ben çok özendim valla :D

Karavanla gezme hayalim benim de var ama karavan alamadım henüz umarım bir gün alır gezerim. Daha güzel geliyor istediğim yere gidip istediğim yerde konaklamak, bence daha keyifli karavanla.
Kendisine iyi tatiller dilerim. 😊 Ben tatillerde mümkün mertebe evden çıkmıyorum. 😊 Dışarısının sıcağından tozundan toprağından salgınından kaosundan uzak kafamı dinliyorum. 😊
Cevap
61Cevap
Doğallık ve huzur için en doğru seçim. Haftaya 15 günlük çadır kampı yapacağım. 5 yıldızlı oteller hem çok pahalı hem de gereksiz geliyor artık.
Evet isterdim
kazandiklari asiri yuksek miktardaki paralarla haksiz ve layik olmayan paralarla ne yapacaklarini sasirmis durumdalar ekonomi bu kadar kotuyken issizlik aclik had safhadayken bu insanlarin asiri yuksek miktarda haketmedikleri halde para kazanmalari cok buyuk haksizlik ve esitsizlik bu insanlarin cogu yeteneksiz ve oyunculuklari sifir sokaktan herhangi birini cevirip oynatsan onlardan iyi oynarlar zira hic birinin oyunculuk egitimi yok yetenek desen hic yok yapmacik oynuyorlar inandirici degiller
butun dunyada gecerli bu dediklerim sadece turkiye'deki oyuncular icin gecerli degil
Lüks otele gitseler oo şuna bak ya paraları otelde yiyolar karavanda yeseler ya nereye harcayacaklarını şaşırmış vaziyetteler tatil her insanın hakkı bırakın istedikleri yerde yapsın insanlar. Siz sadecr fiyatların yüksek olmasından şikayet edin
@erhanakkilicc bos yapma
@erhanakkilicc sacma sapan konusup
@erhanakkilicc bi hadi ordan git mal senin gibi dangalaklarla isim olmaz ne gercegi mal onlarin hepsi yeteneksiz oyuncular halk aptal senin gibi
hiç sevmem şunu.
yenı ogrendım alaçatıda 2 mekana ortaklığı varmış.
rakamlarım tavan yaptırdılar çeşmede izmirli gitmez oldu , tabii karavanla havadan para gelince dötünü gezdirir.
Gereksiz yorgunluk vs o tabi 5 yıldızlı yerlere doydu, macera arıyor. Karavan yerine normal araba ile git, hem yakıtı daha makul olur, hem de, bir pansiyon, bir kiralık ev, bir otel, bir lüx otel sıralarsın. Maksat gündem olmak.
Alakası yok. Turuncu amblemli bankanın PR ı bu arkadaşlar 🙄 Şu ünlülerin yaptığı herşeyi doğal sanmanız beni öldürüyor
Bu kız tam bizden birisi. Evet imkanım olsa karavanla şehir, bölge turları yapıp farklı yerlerde kamplar yapmak isterdim. Bu terapi gibi olurdu sanırım.
Çok harika bir deneyim, kamp yaptığım yerlerde en az 1 tane karavan olur, Fransa’dan karavanıyla gelenler vardı, sevgiliniz kafa dengisi bir kişi ise yapılacak bir deneyim.
Ben de otellere dünya kadar para verilmesini anlamsız buluyorum, tatil yapmak için deniz kumsal, açık büfe şart değil deyince haline şükretmiyorsun, O kadar para veriyoruz diyorlar. Ünlü olmadığım garip karşılanıyorum.
Karavanla gidecekse niye otele gidiyor onu anlamadım? Kamp alanına ya da sakin bir yere gitseydi
Merve boluğur'dan sonra Ezgi mola da lüks hayattan bıkıp mütevazi yaşam istiyor sanırım.
Evet karavanla tatil yapmayı isterim.
Duyduğum en mantıklı şey, hem geziyorsun, görüyorsun, dışardasın hem de evdesin. Akşam eve de geç kalmıyorsun :) karavan istek değil ihtiyaç
Duşta olsa gerçekten mantıklı karavan ama titiz biri olarak duş çamaşır makinesi ve su lazım yoksa kalınır güzelce ev gibi yapıcaksın miss
Karavanların %90 ında duş var. Benimkinde duş, sıcak su ve çamaşır makinesi var mesela..
Evet Alara’dan Daha Eğlenceli İstediğin Yere Gidiyorsun İstediğin Yerde Denize Giriyorsun İstediğin Gibi Eğleniyorsun Daha Ne Olsun 👍😉
Şu anlık otel ve kamp tatilleri yapıyorum malum. emekli. olduktan sonra ilk isim karavan yapmak olacak
Geçtiğimiz senelerde yaşadım bunu ben.. Bir yaz böyle bir karar verdik ve gezerek tatil yaptık.. Maliyeti tabi ki oluyor ama değer.. Keyifli günler..
Nerde mola verecek acaba biz de katılalım :))
Hayır rahatlık varken niye bir tane Karavan içinde sıkışayım ki
En güzelini yapıyor. Benim de hayallerim arasında karavanla uzun uzadıya bir tur yapmak...
Karavanlar otelden daha pahalı. Benzin parasıda cabası. Araç içindeki doğalgaz.
Asla
Rahatımın köpeğiyim desem abartmam sanırım
Maddi
durumum güzelse, lüks bir karavana sahipsem neden olmasın
Bu kadına bayılıyorum bence paranın değiştirmediği insanlardan ve doğallığı çok tatlı
Hayalim bir gün kısmet olursa bende karavanla gezmek isterim
ne kadar ilginç ve haber niteliği taşıyan bir durum.
Biz tatilin her türlüsünü hayalini bile kuramıyoruz
Evet çok isterdim her yeri istediğim gibi gezebilirdim.
Abi karavan da lüks ki. Sanki çok ucuz bi şey tercih etmis gibi yazmissiniz.
sac kesimini begenmedim ama karavan ok. güzel yani.
Isterim ama bu karavanla yapmazdim. Okadar parasi var insan en guzeli ve en iyisini alir
Karavanina 1 trilyona yakin harcama yapmistir
Bence en güzelini yapıyor benimde tercihim karavan olur
Pek samimi gelmedi, karavan yerine dobloyla gezse bagajda da mangal olsa daha güzel olurdu bence 🤣
Evet ya hayalim kamp karavan ile tatil yapmak 🥰🥰♥️
Benimde hayalim yakın zamanda gerçekleştirmeyi düşünüyorum.
Kesinlikle isterdim bir yere bağlı kalmadan istediğin yeri geziyorsun. Müthiş bir şey :))
zenginler için eğlence yani param olsa bende öyle gezerim
Hayir ben 5 yıldızlı otelde hizmet almayi tercih ediyorum
5 yıldızlı yerlere o kadar doymuş ki artık böyle şeyler daha çekici geliyor. Bize de tam tersi. 😂
Çekici gelme değil de artık herkes kafasını dinlemek için gidiyor tatile. Gelenler kafamızı daha çok ziksin diye değil.
@PastırmaKrali Ne alaka daha önceden tatile gidenler kafasını ziktirmek için mi gidiyodu, artık hrkes kafasını dinlemek için gidiyomuş önceden ziksin diye para veriyolardı 5 yıldızlı yerlere he aynen
O nasıl tip aynı kamyon şoförü gibi olmuş zaten hiç beğenmiyorum bu kadını
Karavanla Karadeniz tatiline katılmak isteyen var mı?
Karavan lüks değil mi knk 😁 Kac kişinin karavanı var
Bende isterdim ama duş vs sorun olmuyormu tabi vardır dus yerleride temiz mi?
isterdim güzel olurdu şehir şehir gezersin tatil keyfi güzel geçer
Oyyy bir sefer doğu turu yaptım ruhum sağlığına mental sorunlarım da çözüme kavuştu🤗🤗
Çok sıcak bakıyorum karavana ama tanıdığım kim varsa 1-2 sene kullanıp sattı. Sanırım dışarıdan göründüğü kadar keyifli değil.
yok rahat edemem ben..
Karavan iyidir kafana göre takilirsin 5 yıldızlı otellerin önünde
Harika bence dedenmeli kesinlikle tavsiye edilebilir bende olsam öyle yapardım
En güzelini yapmış bence... Hangimizin hayali değil ki :)
Doğa tatili denince aklıma korku kapanı gelio geceleri uyuamaazdm
Hayır karavan sevmem djgjh
En iyisini yapmış , Ezgi mola adamdır
İleride yapılacaklar listesinde
Normal bi karavan çoğu lüks otelden daha pahalı
Kulağa hoş geliyor ama. Çok tercih etmem
En güzelini yapmış, karavan candır
Yahu belki parası falan yoktur
Benzin, mazot bunalrdan haberin var mı senin?
Evet, çok gezdim en güzeli aslında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?