Almanya'nın en büyük havalimanının, yolcuların kaybolan valizlerine getirdiği çözüm önerisi alay konusu olmuş, e haklı olarak. Ben yolcu halimle bunu zaten düşünüyorum da, personel azlığından dolayı yolcusunun valizini kaybeden bir havalimanının çözümü de renkli valiz olmamalı sanki fvnkfjdnkdf
Kendi adıma asla kullanmayacağım pembelikte üç valizle seyahat ediyorum. 15 metre öteden gözlerimi kanatabildiği için asla kaybolmuyor 🥲 Peki siz, en yakışıklısından klasik valiz mi tercih edersiniz yoksa benim gibi çirkin olsun benim olsun mu dersiniz?
Haber detayı: https://www.ntv.com.tr/dunya/almanyada-kaybolmaya-karsi-renkli-valizonerisi-alay-konusu-oldu,rlOP-PZsj0Cy5a0dTcrEJw
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Haber olsun diye yapiyorlar, valizler numarali , kaybolan zaten öylede böylede kayboluyor, bagaj numarasi ile bulunuyor. Zaten her renkten valizler var, insanlar kullaniyor, koyu renkler agirlikta olabilir.
Valizlerimizi banttan kolay bulabilmek icin, herzaman özel bir isaret zateh koyarim, renkli iplik, kurdele vs...
Almanların çözümü neymiş onu tam anlamadım.
Yolcular renkli valiz kullanaymış
Yazım hatası üzerinden şaka yapardım da, başıma gelir diye yapmıyorum 😄
Almancam olsaydı, Almanların bu sorununu seve seve çözerdim
kendimi kaybederim valizimi kaybetmem
Ne olursa olsun siyah tercih ederim. Olmadı gri, lacivert falan.
Fotisimi bastiririm uzerine
Kırmızı valizimin rengi))
Kirmizi kullanıyorum ☺️
Genelde gri