Frankfurt Havalimanı ''Lütfen artık siyah valiz yok!” isyanında. Valizlerinizde hangi rengi tercih ediyorsunuz?

Almanya'nın en büyük havalimanının, yolcuların kaybolan valizlerine getirdiği çözüm önerisi alay konusu olmuş, e haklı olarak. Ben yolcu halimle bunu zaten düşünüyorum da, personel azlığından dolayı yolcusunun valizini kaybeden bir havalimanının çözümü de renkli valiz olmamalı sanki fvnkfjdnkdf

Kendi adıma asla kullanmayacağım pembelikte üç valizle seyahat ediyorum. 15 metre öteden gözlerimi kanatabildiği için asla kaybolmuyor 🥲 Peki siz, en yakışıklısından klasik valiz mi tercih edersiniz yoksa benim gibi çirkin olsun benim olsun mu dersiniz?

Haber detayı: https://www.ntv.com.tr/dunya/almanyada-kaybolmaya-karsi-renkli-valizonerisi-alay-konusu-oldu,rlOP-PZsj0Cy5a0dTcrEJw

Frankfurt Havalimanı ''Lütfen artık siyah valiz yok!” isyanında. Valizlerinizde hangi rengi tercih ediyorsunuz?
Cevapla