
Bodrum Otelciler Derneği, "Otellerde doluluk yüzde 100'e ulaştı" açıklamasını yaptı. Bazı medya kuruluşları, turistik otellerdeki doluluk oranının yüzde yüz olmasını, ekonomik kriz olmadığı şeklinde yorumladı.

Bodrum Otelciler Derneği, "Otellerde doluluk yüzde 100'e ulaştı" açıklamasını yaptı. Bazı medya kuruluşları, turistik otellerdeki doluluk oranının yüzde yüz olmasını, ekonomik kriz olmadığı şeklinde yorumladı.
Asgari ücretle çalışanlar 5 yıldızlı otelde 1 hafta rahat rahat tatil yapıyorsa ekonomi iyi derim ama oteller de yerli turist sayısı ve yerli turistlerin yaptığı işi açıklasınlar emlak, galeri, inşaat, gibi işlerler den zengin olanlar genel olarak müşterileri
dünyada ekonomik kriz var zaten ama Türkiye de emlaktan, kiradan, dolardan, arabadan, arsadan, altından, ikinci el elektronik ürünlerden vs parayı bulan yeni bir zengin sınıf ortaya çıktı sefil ucube giibi yaşayanlar birden zengin oldu klasik sonradan görme yurdum insanı hemen bodrumlara gitti olan bu.. Türkiye de mevduatlarda döviz olarak 200 milyar dolar tl olarak 350 milyar tl kayıt dışı altınında 600 milyar dolar olduğu tahmin ediliyor yani Türkiye de varlıklı insan çok ama 10 milyon civarı mal bir kitle var onlar hangi iktidarla yönetilse hangi ülke de olsa aynı oldu çünkü mal gelmiş mal gidecek..
oradaki otellere zaten ya zenginler ya turistler gidiyor. kriz zengiin ve turistin zenginleştiği zamanlardır. ben daha çok çalışmama rağmen geçen seneye göre 3 kat fakirleştim. eğer kriz yoksa bizim paralarımızı emeğimizi kim çalıyor
"Biri yer, biri bakar" 'ın göstergesi
Cevap
18Cevap
Yabancılar olabilir
Bende hayret ediyorum hem para yok şöyle pahalı böyle pahalı her şey diye ağlıyorlar hemde hiç bişeyden geri kalmıyorlar.
Yollar tıklım tıklım araba dolu oteller dolu marketler dolu pazarlar dolu bi yettiremeyen benim galiba
turistler dolduranlar. d
@ProfDiceksiniz turist pazarda ne arıyor otel tamamda trafik hınca hınç tüm kafeler hınca hınç dolu
:/
😂 😂 😂 Evet doğru doluluk yüzde yüz ama git bak bakayım, ne kadarı yerli ne kadarı yabancı.
Adam bin dolarla 1 hafta doya doya kalıyor.
Ulan şu millet daha beterini hak ediyor da neyse.
Hala millette para var yeterince fakirlik açlık yaşanmamış daha nelere zam yapılabilir de millet açlığa suruklenebilir onun göstergesi
Ben bayram için deniz kenarından otel kiraladım güvenin bana otelde sadece ruslar, çinliler, ingilizler ve koreliler var. Sadece 2 teknecik türk ailesi gördüm..
İyi de bu otellere ya Araplar gidiyor ya da yüksek bütçeli insanlar. Alt grup karasuda 580 kişinin aynı anda girdiği havuzda yüzüp tatil yaptığını sanıyor.
Bodrumdan yeni döndüm, tristlerin büyük çoğunluğu yabancı turist çünkü fiyatlar onların dövizine göre ayarlanmış
Bu durum şöyle, turiste bir lahmacun 2 dolar yani ona göre 2 tl bize göre 50 tl
Kalan yerli zaten yazlıkçı
Sçărım o medya kuruluşlarına yandaş köpekler. Otelleri dolduranlar %80 araplar geri kalanıda yurt disindan gelrn türkler birazıda yerli zenginler. mcık mck konuşup insanı hasta etmesinler. Köyüne bile gidemeyen insanlar var
köyüme bile gidemedim. öyle boş beleş biride değilim haa 15 yıllık iş tecrübesi olan ar ge ekibi yöneten kalifiye bir mühendisim
Ya bilmez miyim atıyolar işte daha çok zam yapılacak zemini hazırlıyorlar. Bende aynı durumdayım. Tatili geçtim zamsız tek 1 gün bile görmek hayal artık
1 sene kaldı geçcek geçcek insallah. O zamana kadar kahırdan ölmemeye çalışalımda 😄
Insanlar kredi çekiyor, birikiminden harcıyor da öyle gidiyor tatile.
onu da yapamıyorlar. tatildekilerin hepsi ya zengin ya gurbetci. 350 gün kalifiye olarak bu ülkede eşşek gibi çalışıp benim pansiyonunda 1 hafta tatil yapamadığım belde de. yıl boyu yatıp sadece alman devletinin verdiği eurolardan biriktirip gelen gurbetci 15 gün 7 yıldızlı otelde paşalar gibi tatil yapıyor. yetmez gibi saçma sapan konuşuyorlar ülkenin kıymetini bilmiyorsunuz Erdoğan asrın lideri diye.
@_sencenasıl_ insanın nasıl zoruna gidiyor değil mi?
Hemde nasil sirf agizlarini yuzlerini dagitmayayim diye ortamdan uzaklasiyor gurbetcilerle muhatap olmuyorum.
Gidenler kim buna bakmak lazım yabancı oranı ne kadar Türkiyeli oranı ne kadar. Oradaki türkiyelilerin gelir kaynakları ne? Yani ben orada asgari ücretli veya rüşvet almayan bir memur orta gelirli bir aile olduğunu pek zannetmiyorum varsa da muhtemelen kredi çekmişlerdir.
Turzım sektoru cok canlı yer yok hıc bir tarafta. 6 sektorde işimiz var babamın anlattığı cırolarımızın artışları ve gözlemledığımiz kadarıyla Ulkemiz 30 yıl öncesin göre cok ıyı durmda. konut satışları araç satışları cok iyi kat kat fazla bazı sektorletde firmlar satışlarda rekorlar kırıyor asgarı ucretle emekli maaşıyla gecınen kesimde sıkntılar var tabi kriz onları etkiliyor iyi eğıtmlı ıkı ınsanın calıştığı eve ıyı maaşlar giriyor ıstedığı duzeyde yaşıyorlar
Artık kimse birikim yapmıyor. Geleni harcıyoruz. 2025te bankalar krediler de güm diye patlayacakmış.
Peki bunların kaçı yerli turist
Onu da es geçtim hadi yerli kaçı asgari ücretli kaçı memur onu da desinler
Medya kuruluşlarının canı cehenneme, tıpaları yiyorsa insin bi' taksime, gidip röportaj yapsınlar. Yanlız ekonomik kriz yok derlerse orada yaralanmadan çıkabileceklerinden emin değilim. askldjhlaskjkdşlsa
Almancılar, Ruslar ve Araplar dolduruyor zaten %90 ını
Euro sahibi yabancı ülkede yaşayan Türklerin ve zenginlerin tatil yaptığının
Doların artması, yabancı turistlerin ve ülke zenginlerinin doluşması yüzünden değildir muhtemelen.
millet kazandıgından cok harcıyor sonra neden icra dosyaları var
hem para yok derler hem lüks yaşarlar bu nasıl tezat
hala birilerinde para var..
Kriz var var yok diyenlere inanmayınız. Gidenler sadece Türkler değildir diye düşünüyorum.
Turistler ve zenginler..
Kimi kandırıyorlar.
36 ay kredi geri ödemesinin.
Zenginliğin🙏 bu millet boşuna ağlıyor para yok diye herkeste para var kapılarının önünde 2 tane araba var herkesin kimse aç değil
Çoğu yabancı bizim Türkler yüzde 30 dur
Kuzenimde gitti oraya
ülkeye giren doların çoğaldığının
Haberin doğru olduğunu düşünmüyorum
krizin var olduguna ınanıyorum ama kime
Param yok diyene inanmiyorum
Ekonomik kriz yok bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?