Ya da gittin mi? Ben bi bütçeme sorayım diyenlerden misin? 😄


İzin tarihlerim, atölyenin taşınma tarihleriyle çakışması nedeniyle 1 ay ertelendi. 1,5 ay sonra ne yapacağımız belli olacak. Erdek veya Küçükkumla planım var; ama bütçem bu ikisinden birine yetişebilecek mi belirsiz.
Nisan sonu 10 günlük Doğu turuna gittim arkadaşlarımla.
20 yıl önce de gitmiştim iş nedeniyle. Çok güzel oldu. Yaz sonu da duruma göre Fethiye’ye gitme olasılığı var ama paraya bakıyor her şey.
Daha gidecem az kaldı insallah
Cevap
7Cevap
Tatile gitmedim
Tatildeyim zaten bayram trafiğine kalmamak için yarın gece döneceğim inşallah
İyi tatiller
Teşekkür ederim
İzmir+Edremit yaptım. Manisaya da geçecek tim ama o sonraya kaldı.
Olsun yine iyi yerlere gitmişsin
Bu ne ya tövbe yarabbim
Noldu ya 😂
Sadece izmir🙄🙄inşallah devami gelicek sjxbjxbx
Hadi hayırlısı djdjd
Henüz gitmedim ama gidecek sanrm
Kamp yapmaya gideceğim gelecek ay.
Belediye parkına gittim bi tur attım
Alanya
Karım gitti arkadaşlarıyla ben gidemedim
Mersine
Antalya
Daha gitmedim
gitmedim
gitmeyeceğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?