AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
Vay be millette ne cesaret var 😂 yani hoş bir hareket degil bence hiç umursama
Burusturup cöpe at. Adamla muhattap olman gerekmez
Onun sana baktığı bir anda kağıdı buruşturup yere at
işte feraset, işte cesaret aman Allah'ım. aradığın gerçek aşkı buldun, ara hemen ;)
Beğenmiş olabilir belki utangaç olduğu için öyle bir yol izlemiştir. Adam kötü bişey yapmamış ki yorumlara baktım gerçekten anlayış bizim insanımızda sıfır sıfır sıfır.
kızına yapsalar ne dersin
@EndlessNameless_ insanın niyetine bağlı. beğenmek suç değil kızına diye yazmışsın bu kim olursa olsun saygı sevgi edep gerekli. Peki ben sana sorayım sen nasıl birisin beğenmediğin için mi yoksa edebinden dolayı mı sorguluyorsun.
Erkek bir arkadaşına at, tuvalete yazsın.
😅😂😂
😂😂 yav sizden korkulur valla
Qhahahahahah bu nasil bi Düşünce
haha valla çok fena bir fikir değil aslında.
En güzel cevap; kağıdı çöp haline getir. Koltuğun kenarındaki küçük çöpe at.
Maymunun üstüne muz mu atıyormuş ouhajaajajsdndmdmd
Kıskanc
🤣🤣🤣
Ha ha inerken onu başka bir adamın kucağına at.
Adamın dik dik gözünün içine baktıysan bir anlık cesaretle yapmıştır. Degilse troll soru geçelim.
En guzeli otobuse binmemek, uzun zamandir kullanmiyorum zaten.
Tercihim dogruymus 😁😁😁
Ne mi yapacaksın hoşuna gittiyse yaz, gitmediyse gözü önünde kağıdı yırt at bu kadar basit.
Otobüs Mercedes ise muavine ver numarayı yok eğer MAN ise otobüs şöförüne ver
Işine geldiyse dönersin gelmiyorsa yere at üstünü çiğne
Sen de onun suratı nasıl Aydın Yani seni o kadar basit bir insan mısın
Bu nasıl bir hadsizliktir ya! Yırtıp atacaksın tabi ki. Ah bir de yedirmek var öylesine ama.
İnsanlar nasıl tanisiyorlsr?
O sapıklık... bu taciz...
Çaya davet edersin " Hiç o gozle bakmadım derler"...
Sence nasıl olmalı?
ya da kibarca reddedebilir değil mi (!) @kodugumunkizi
Ara diyor ara, kaşınıyor yani güzel bir Osmanlı salla kendine gelir
Kibarca tanışmak istemiştir belki? Hoşlandığı birisine ne yapması gerekirdi?
Adam numarasını durup dururken nasıl verir anlamadım sen naptın
Kesin seni kaçıracak. Kağıdı açma sakın. Açarsan bayılırsın
oyle yapmak gerek ne kadar kiz varsa dunyada teklif etmek gerek mutlaka birisi kabul edecektir
Soracak ne var bunda isine gelirse ararsin isine gelmesse atarsin
Alıp direk yere atsaydın ona bakarak yapsaydın
😂😂😂 yuhh deseydin ona. Çağır muavini ver ona. İyice bi dövsünler otobüsten indirip.👍
Hiçbir şey yapma bence
Asla arama orası kesinde
İndiğinde takip etmediğinden emin ol
Abaza diye polise git. Numaradan bulur polisler onu şikayetçi ol
Sende bir kağıda afkur h o şt daha çok beklersin diye yaz. 😁
Yırt at tabi ki araman için atmış. İyi bir insan olsa bunu yapmaz niyeti kesinlikle kötüdür.
Hoşuna gittiyse mesaj yaz. Begenmediysen ve rahatsız olduysan yirt at gitsin
Gerçekse numarasını bir yerlere at arayıp dursunlar
Senin insiyatifine kalmış ister atarsın ister ararsın
Al bunu münasip bir yerine monte et uçuz mahlukat de ona
adam nasıl biri? ona göre davran. ben öyle davranırdım.
Erkekler tuvaletine gir, ben ytotoş selim 50fl ye vurduruyorum, hastam olacaksınız yaz, altına numarayı ekle
Kaptana şikayet ettiğin an o şe. r. ef. sizi isterse dağ başında olun indirirler.. kural budur rajon budur..
Bana da eskiden parttime çalıştığım yerde yapıyorlardı bunu vay be 10 sene sonra hala aynı taktik demek😄
Yakışıklı liysa görüş bı boka yaramayan tipi varsada sen de ona yanlış bı numara yaz at çıkarken 🤣 ya da git yanına bağır çağır ben öyle yaparım genelikle begenmedigim olursa 🤣
Ne kadar da doğru bir şey yapıyorsunuz. böyle yapmaya devam edin 👏🏻
@black2022 ediyorum zaten
@Kırmızısukiz yakışıklı biri olarak söylüyorum görüşünde en az bu olay kadar iğrenç
Beyefendi sana katılıyorum. Yakışıklı bir erkek olarak bunu ifade ediyorum. Çirkin kızlara asla böyle davranmam.
@KadıköyRıhtım bana mı söylediniz?
Sizinle hemfikir demek istedim…
Bir mavi üye daha yorum atmışta o manada sormuştum yanlış anlamayın. Haklısınız bir insanın dış görünüşünü beğenirsin ya da beğenirsin saygısızlık edemezsin belli ki bu kızı biri çok üzmüş ki böyle iğrenç bir düşünce yapısına ulaşmış. Eminim bu kızı kimse takmıyordur hiç bir erkek katlanamaz çünkü böyle bir kıza, sadece abazalar ilgileniyordur aklı başında bir erkek ne kadar güzel olursa olsun buna bakmaz bence ona düşüncesinin ne kadar yanlış ve iğrenç olduğunuda anlatamayız o yüzden takmamak lazım salla geç.
Beğenirsin ya da beğenmezsin*
@djxnjdndhhshsjxjxhs 🤣 düşüncenin neresi yanlış çok doğru kimsede üzmedi beni üstelik şu an evliyim önceden öyle yapardım
Muhtemelen eşiniz bu yazılarınızı bilse sizinle evlenmezdi diyelim ki evlenirdi o zaman cidden layığınızı bulmuşsunuz :) genellikle öyle yaparım yazmışsınız yapardım değil cümle kurmayı öğrenin
Ben senin yerinde olsam numarasını p.. orno sitesine verirdim.
Kağıdın arkasına "bırakın bu numaraları" yazıp adamın kucağına at
Cook mu güzelsin adamın ilgisini cektin bana numara atmayı bırak tebessüm edeni bile görmedim hep abaza hep abzanlar 😏
Tövbe 😀
Ne yaptın ki? Adama
Ayrıca rahatsız olduysan burada sormana bile gerek yok. Se x sayfalarında güzel bir kız resmi ile numarayı paylaş
bi bak etrafına başka birisi var mı sana bakan diye. otobüsten indikten sonra ona ver numarayı :D
1) Büyükse
2) Bıyıklıysa
3) parmakta yüzük varsa
Kaç derim.
Vay be bu abazanlar yüzünden demek bizim değerimiz düştü
Sevgiline söyle arasın buyur bilader kime bakmıştın kfkfkf
Konuşamamış garibim. Haklı tabi.. kızlar ufacık bir selamda ortalığı velveleye vermeye dünden hazır
sende gizlice şöförün kucağına at gizlice :D
cesaretinden dolayı muavinle ona soğuk su gönder
İstemiyorsan onun göreceği şekilde yırtıp at istiyorsan konuşursun zaten
Bu çok eski bir numara, hala ise yarıyor mu :))
Aynı kağıdı molada yemek yiyen böyle kaba saba bir adama da sen at, elinlede beni ara işareti yap. İkisi yesin birbirini😃
Tipinse yaz asko kişiliğini beğenmezsen engellersin olur biter kaybedecek hicbiseyin yok
beğendiğin biriyse ekle beğenmediğin biriyse yırt at.
Ne istiyorsan onu yap. Hoşlandıysan ara hoşlanmadıysan kabul etmiyorum dercesine bir şey yap. En azından beklemesin aklında kalır. Ortada kötü bir durum yok gayet normal bir şey 💁🏻♀️. Hayırlısı olsun hakkında
Başkasının kucağına atıp kaç
hahaha benim zanneder o zaman
Daha iyi. Ararlar adamı akakw
p*rno sitelerine yazabilirsin, ders olsun şerefsize
Bence sen de kendini adamin kucagina at
Sende karşı cinsten birine ver kağıdı 😃
Buradakilere ver onlar arasın 😂😂
bi düşüneyim yolculuk bitince haha
Layn manyak garı 😀😄
Hangi firma lan. Bana versene numarayı ahajdjssjsjmd
Yanında kalem varsa yazdığı yerin arkasına ... git yaz ve onun kucağına at