
her yer tıklım tıklım :D otobüsler aşırı kabalık :(
bayram tatili için memlekete gidiyoruz, Balıkesir'e <3 Siz bayramda nerede olacaksınız?

her yer tıklım tıklım :D otobüsler aşırı kabalık :(
bayram tatili için memlekete gidiyoruz, Balıkesir'e <3 Siz bayramda nerede olacaksınız?
Kararsız kalınca memlekette kalıcı oldum. Yoksa öğleden yola çıkacaktım. Bir doğu turu yapacaktık arkadaşla. 😃 Neredeyse tüm şehirleri gezme planımız vardı.
Cevap
25Cevap
Evde olacağım
keşke bayramda köylerine memleketlerine gidenler bir daha buyukşehirlere dönmese de , rahat nefes alsak cok ınsan az huzur oluyor.
İyi hadi bakalım. Ben her zamanki gibi yerimdeyim günübirlik havuz, deniz hava iyi olursa gideceğim.
Bende bı ay önceden YHT Bileti aldım ablama gitmek için uçaktan bı tık kötü tren ama otobüsten hızlıdır abi 🚄🚄✈️
Ben Zaten Memleketdeyim 22 Haziran da geldim Ama 10 Temmuz da döneceğiz izin bitti artık
Bilet fiyatları artmasın diye gitmiyorum bi yere😅😅
Memleketimde olacağım ben de.
İyi tatiller dilerim şimdiden.🌸
Otobüse binmek işkence benim için. Uçak candır 🫠😌
Zaten Balıkesir deyim de tatilciler bizim gezi işini yalan ediyor
Bayramda Ankara'ya gittim... Sonrası tatil için Antalya. 👍👍☺
ben tatile gitmiyorum ama aştiye gidersem herhangi bir şehire gidebilirim aniden
Kolay gelsin. Şimdi nerdesin:)
Marmaris’te geçirdim Datça Akyaka vb…
Bende tekirdagi şarköy'deyim
1. günü köye gidicez
Bende memleketteyim bu bayramda
Ooo Ankara Otogar mı ora?
Eşimin memleketindeyiz.
Burhaniyede yazlıktayım.
doğum günü partsi var
Yaşadığım ilde olacağım.
Ben evde tek başına🤗
İşte olacağım
Köye gidecem dağları izleyecem
Muğla'da olacağım muğladayım
Tabi ki nöbette olacagim
Gideceğim tek yer havaalını
Ailemle normal olarak
Bayramda Adana
evdeyim bi yere gittiğim yok
Evdeyim. Gitmeye niyetim yok
Sevgilime gidiyorum
Memleketteyin
Evdeyimm
Bilmiyorum
Bende Mersin'e doğru yoldayım
İzmir mi bura
aynı hayatıma devam durmak yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?