
Ayvalık baya güzel bir yer ve burada abes durmak istemiyorum, bikinim sırıtır mı sizce

Ayvalık baya güzel bir yer ve burada abes durmak istemiyorum, bikinim sırıtır mı sizce
Göğüsler küçük ve ayrık olduğu için olmamış ayrıca bikinin göğsünün ayrık olduğunu dekoltede çokta belli ediyor, göğüslerini birleştiren bir bikini tercih etsen daha hoş olurdu bence. Yoksa bikini rengi ve modeli güzel, istersen biraz ipleri sıkıştırmayı dene belki birleşir diyecemde göğüsler küçük bu seferde.
Ben dürüst olmayı severim. Sanki bu bikini sizin vucut ölçülerinize pek uygun bir tercih gibi gelmedi bana. Göğüs dekolte tarzı göğüs modelinizle uyuşmamış. Göğüsleriniz kötü değil yanlış anlamayın ayrık yapısı kötü anlamına gelmez gayet te iyi duruyor yapısı ayrıca omuzlarınız geniş çünkü. Sadece bikininiz vucudunuza uygun değil.
Erkeklere göstereceksen sorun teşkil etmez onlar abaza olduğu için modeline markasına bakmazlar hatta gözleri de görmez endişe etmene gerek yok. Kendi adıma konuşacak olursam da pek tarzım bir şey değil
Öndeki ip çok uzun. Doğru bağlanış yöntemi bu olduğuna emin misin? Modeli kötü durmuyor ama ip çok fazlalık yapmış. O ipler çapraz gelip arkadan bağlanıyor olmasın?
Cevap
155Cevap
Harika görünüyor
Sırıtacağı kesin memelerinin biri anyaya bakmış biri konyaya. Kusura bakma istediğin iltifatı ben yapamıcam...
Ne kadar da açık sözlü 😄😄😄
Balım sırıtmaz, bikini güzel ama senin proporsiyonuna %100 uymamış. Göğüslerinin ortası açık ya biraz. O yüzden daha push up duran, gerdanı çapraz ipli şeyler daha güzel olabilir
Ya kız bikini modelinin bölgede sırıtıp sırıtmayacağını sormuş. Görüş sahibi kişiler vücuduna saydırmış. Eleştirininde bir adabı var. Az görgü yani. Kimsenin vücudu size kalmamış. İstediğini giy canım. Kırıcılığı açık sözlülük sanan bazı görüş sahiplerinin dediğine takılma. Hepsi abartmış inan. Sen bu bikini modelini istiyorsan bunu giy. Diğerlerinin victoria secret mankeniymiş gibi davranmalarını aldırma.
Allah aşkına artık şu platforma bikinilerinizi atmayın anladık iltifat istiyorsunuz, ama yeter.
Sorunun cevabına gelecek olursak.
Sırıtmaz bikini denizde giyilir, neden sirıtsın saçma bir soru olmuş.
aynen bide bence biri anyaya bakmış biri konyaya
evett
Ipi önden baglaman hos olmamis sanirim ters giydi bikinini nence iplerini bikere beline dolayip arkadan bagla, tek siritan öndeki gügüm onun disinda güzel
Sen bikini giyiyorsun sanırım
Biraz ipleri bozuyor gibi.
Ayrıca ayvalık güzel yer ;Cunda , sarmısaklı , badavut , küçük köy , şeytan sofrası gibi yerleri gezmesi tavsiye ederim.
Belki linçlenicem ama yinede bu yorumu yapmak istiyorum. Normalde kimsenin kıyafetine karışmam karışanlarada uyuz olurum ama bazı kıyafetler bana da estağfurullah dedirtiyor
Beğenmedim bikini modelini. Gereksiz ip detayı var ve dağınık bir görünüme sahip
Erkekler bikini ile değil icindekiyle ilgileniyor 😀😀
:)) erkekleri çözmussun abla sen :)
Abin de öyle diyor 😀
Evet içindeki daha güzel olmalı tabi :)
@TheTurkishMan ablası kurban 😀😀
@JapanMakineleri abim derken 🤔
Abla demeseydim iyiydi sanki lazım olurdu belki :))))) sözümü geri alabilirmiyim :D:D
Dedin bir kere 😀😀😀
Ee sen gitmiyor musun tatile
Gittim geldim ben hocam 😀
Ooo hoca hanım hızlı çıktınız :) bayram nasıldı
Yorucu valla hocam yaa
Konuşalım bekliyorum
?
Ayvalık'da sırıtır. Dışarıya kapalı elit, özel plajlarda sıkıntı olmaz ancak Halk plajında halkın dikkatini çekeceği aşikâr.
Ne zevk aliyorsunuz baskalarinin fotolari ile burada bu sacma sorulari sormaktan? Amac abazanlarin ilgisinimi cekmek?
iyi ki akdenize falan gitmemişin bu kiloyla
sana orada gülerlerdi
alllahtan ayvalık yaşlı obez kaynıyor
tatlım memelerim ayrık böyle bir bikini giyebilmek için yüksek öz güvenli olmak lazım seni taktir ettim o memelere rağmen bravoooo
O memelere bu bikini gitmemiş sırıtırsın kesinlikle
Millet ne güzel tatile gidiyor bende annemle pasta kavgası yapıyorum
Ben bu soruya sadece şunu diyorum:
https://www.youtube.com/embed/V01Rd4tEDI0Memesi ayrık kadınlar da vardır! Herkes niye nefret kusmuş ya yapısı öyle napalım
Abi bu ne göğüslerini toparlıcak bir şey giysen hiç yakışmamış sarkmış
Değiştir bunu hiç güzel değil gögüsünü daha derli toplu gösterecek bir bikini giy
Hayatınıza karışmak istemem ancak kilonuz var yakışmıyor yani saygı duyarım
Modeli kötü kardeşim bunun başka yok mu?🤔
Sırıtmaz da bu olmamış sana 🤷🏻♀️
İğrenc bir görüntün var o yüzden sorun olmaz abazalar bile bakmaz merak etme
Olmamış, oturmamış tamam. Göğüsleriniz ayrık o yüzden toplu durmuyor. Biri o yanda diğeri diğer yanda.
Ayvalıkta yazlığımız var orayı bilen biriyim birazcık abartı sanki
Normal bir bikininsırıtacak birsey yok. Fake soru mu yoksa.
İlk defa bi bikini bu kadar iğrenç geldi gözüme… K bakma
Biri Anya biri Konya. Tam da yerine saldınız fotoyu.
Bikini çok güzel ama düğüm çok. Her an malzeme ortaya cikabilir
Baya güzel ama sıkıntı.. :) Herkesin gozu sende olabilir..
Gayet şık. Üstelik turuncu sarı vs gibi parlak renk de değil. İyi günlerde kullanın.
Yok ya neden olsun oraya her yaz İngiliz Alman geliyor donsuz gezen bile var 😂😂
Sonuçta bikini bişi olmaz ama çok beğenmedim
Siritmaz herkes ciplak zaten sen yine giyiniksin bakmazlar bile
Bende o taraftayim bikinin diritmaz cok guzel ama sen goz kamastirabilirsin😌☺
Hayatımda görüp görebileceğim en kötü bikini olduğuna eminim. 😂
üstündeki moda olldu zaten de altında etek var sanırım
Sırıtır diyeceksin nerden biliyorsun ben de Küçükkuyu da yaşıyorum
Hiç bir şey olmaz. Tek bikini giyen sen değilsin.
görüntünün hoş olduğu konusunda emin olamadım bi eksiklik var sanki
Neden sırıtsin ki bence sırıtmiyor ha belki kahkaha atiyodur 😀😀
Bikini siritmaz belkide seni gören herkes sırıtır saniyorum
Herkese gitmez bu bikini. Sen o gitmeyenlerdesin. Yakışmamış olmamış
O nasıl bikini ya biri anya biri konya tayyip bile o kadar geniş yol yapamadı
Ahahaha çok iyiydi ya😆😆😆
goguslerinin birlestiren bikini tercih etseydin daha iyi olurdu cok ayrik duruyorlar
Gövdeni çok kalın göstermiş. Vücudunun bikinisi bu değil bence
sen her yerde dikkat çekersin gözler yine üzerinde olacak
Memelerinin arasını biraz birleştir resmen ayrı cumhuriyetler
Kendimi kullanılmış hissediyorum :))) benim sevhet duygularimla niye oynuyorsunuz :(
Bence hayır sırıtmaz. Ayrıca gayette iyi. Güle güle giy.
Değişik bir tipi var. Abdest kaçmaz ama dikkat çeker. Buda güzel bir şey
Abest..
canım klavye
Sırıtmaz bence ama biraz seksi duruyor dikkat çekeceğine eminim. Bu arada birkaç gereksiz yorum gördüm yok Akdeniz'e gitme kiloyla bilmem ne diye hiçbirini takma çok gereksiz şeyler sen mutluysan sıkıntı yok❤️🥰
Birisi cumada kalmış diğeri cumartesi gününe gidiyor. Sağ sol görüş bile bu kadar ayrık degil
Sırıtır mı bilmem ama biraz sıkman gerekiyor gibi sütyeni açmışsın ama çıkarmamışsın gibi duruyor.
Ben kız olarak o ggsleri sıkasım geldi erkekleri düşünemiyorum.
yaw amaç denize girmek değilmi böyle şeleri kim umursar orada 😂
Ul an atmışken bağrı güzel bir kızın resmini atsaydın 😅😂 bu ne laa 🤣
Bence hiç hoş durmuyor ve saçma bir tasarımı var. Ayrıca ikizleri birbirine küstürmüş 🤣
Bikini de güzel göğüslerin de abes durmazsın. Kıskanılacak durumdasın bence :)
Sen beğendiysen sorun yoktur, insanların düşüncelerini dinleyip kafanı bulandırma.
sırıtacak bir durumu yok gibi.
sen beğenmiyor musun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?