Kurban bayramı tatili 15 Temmuz ile birleştirildi ve 9 gün oldu. Yaparsa reis yapar sağolsun.

Kurban bayramı tatili 15 Temmuz ile birleştirildi ve 9 gün oldu. Yaparsa reis yapar sağolsun.

tatil olsa ne olacak ki. memleketimin insanlarının bir çoğu kurban kesemeyecek, tatile gidemeyecek. kapalı evde oturacak ya da çarşı pazar gezecek. tatil , rahat kafa ve şişkin cüzdanla oluyor. bizde ne rahat kafa nede şişkin cüzdan var.
Beklenen bir şeydi bu. Çarşamba ve perşembe kalıyordu arada sadece cuma dediğin gibi resmî tatildi. 2 resmî tatil arası da tatil sayıldığı için c. tesi de tatil oluyor. Pek bir şey yapmadı çarşamba ve perşembeyi de kurban bayramına bağladı sadece.
Biz güvenliklere tatil yok knk
Veri gud olmuş
Cevap
58Cevap
Tatil planı yapanlar için çok iyi oldu bence, bol bol dinleniriz :)
normal bence
kamu daireleri için mevcut. bız ısımızdeyız yıne.
sankı cok uretıyor reel pıyasada tıcaret sirkülasyonu varda i cuma gununu one cıkarsın dıye tatıl yapılmıs .
bu arada kurban 3 k baslıyor , gecen sene 1200 cıvarı ıdı bılgısı var mı kı?
Çalışarak üreten olacağımıza yatarak tüketen bir ülke oluyoruz. Sonra ekonomimiz neden kötü, neden beyin göçü veriyoruz gibi soruları daha çok sorarız. İyi tatiller.
Ben hep evdeyim, vay be reisin icraate bak tatil vermek, kendisini ekonomi ve kaçaklar, liyakat, eğitim gibi konularda da aktif görmek istiyoruz kesinlikle
Benim için farketmiyor pek ama insanlar tatil yapıp, dinlensinler, eğlensinler, aile ve akrabaları ile vakit geçirsinler..
Keşke hayat pahalılığı olmasaydı da herkes musmutlu olsaydı.
Keşke çalışıyor olsaydım da şu tatil sevincini yaşayaydım 😏
Reisimin vardır bir bildiği sevmek sevmemek size mi kaldı helal olsun reise allah devletimize zeval vermesin amin.
Reisi beğenmeyenler özellikle de memur takımı (reis sayesinde iyi maaş aldılar tarihte) şimdiden valizi hazırlamaya başlamıştır
Story aralar yakında arkadan da açız diye kriz var diye yazarlar sosyal medyaya
Ben olsam hiç yapmazdım bizim kadar tatil yapan ülke yok arkadaş
Reis yine milleti düşünüyor yapmasa eleştiriler gelirdi
Kamu çalışanı olarak zaten beklediğim bişeydi hatta puantajları bile ona göre hazırladım. En az 3 kere mesaiye çağırırlar beni. Allah bereket versin.
İnsanlar çift yevmiye için tatilde de çalışacak Jfjskdks isterse 100 gün yapsın ne farkeder?
Dünyada en çok tatil yapan ülkeyiz!
9 gün tatil ne demek yahu
Ben memnun değilim...
Güzel tabi o dokuz günde herşeye üst üste inadına yapılmış gibi zam gelmezse😂
Şahsen olsa olmasa benim için pek bir şey fark etmiyor çalışan arkadaşlara sormak lazım
maalesef bu söylediğin sadece kamuda geçerli özel şirketlerde öyle bişi yok..
Memur değiliz ki tatilimiz olsun a.. q şansı sürekli tatil yapiyorlar
Tüm çalışanları kapsamıyor sadece kamu arkadaşlar 🙂
Kurban bayramını 9 gün yapıyorlarda okul varken ramazanı neden 3 gün yapıyorlar?
Bence insanların kendilerini toparlaması için uygun bir süre verilmiş. Ben beğendim.
Cumaları seven birisi olarak buna bayıldım🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻
Beğendim. Zaten her zaman o kadar değil mi ya.
Bir kamu çalışanı olarak tabiki güzel bir şey benim için 😊
Beğenmedim çünkü memurlar için olan bir tatil çalışan işçiler için değil
Çok güzel bir haber bu gerçi benim için farketmiyor bana hergün tatil
Bana ne a. Mk tatilmiş para mı var para da vereydi ya reis mis ananı mikti o reis hala reis dion ga. Vato
fosfor fakiri memurlara verildi o izin özel sektöre değil tabi sen devlet memurları adına konuşan biri değilsen bilemem
Memura oldu awk normal çalışana mı oldu da yaygara yapıyorlar?
Çok memnun olduk çok, çalışan bir ülke oldugumuz için bu bayram bize nefes oldu nefes :)
Memurlar için mi sadece yoksa tüm çalışanlar için mi
Devlet dairesinde çalışanlar için
Tabi zaten işçi kısmında para yoktur yazık ezilmesinler diye onları uzatmamışlardır
Yani birde çok saçma zaten devlet memuru izin alir gene gitmez önemli olan mali tatil yapması gerekiyor idi
Ben işçiyim eşim işçi anaokulu tatil biz bu çocuğu napıcaz benim tek sorunum şu an o
Canım o zaman ya annen gile ya da kayinvalidene bırakacaksın
Hiç biride yok neyse bakıcaz artik
ya da senelik iznini kullan ya da eşin kullansın
Reisimiz milleti için her şeyi yapıyor ama degerini bilene..
Ne yapıyormuş
Sen görmezlikten gelirsen sorarsin böyle
Genclerimizin yaz aylarında gezebilmesi icin 15 Temmuz 1 eylul arası yurtlarda ücretsiz konaklama saglayacak
Eh başka
Ne baska
Şu doları bir 10a düşürsün anında burdan kaçıcam tek beklediğim bu.
Benim icin imkansiz degil djdhjs
En son ben olula giderken 9 gündü hala ole devam ediyo demek dhfhdjjd
Abi para yokki gezelim para verilsin bari da gezelim
Keşke bi işim olsaydı da bu tatillere sevinseydim
Hiç beğenmedim ben fazla izin sevmem hep iş güç olmalı
Sadece memur icindir o. Bizim işyeri 9 gun vermeyecektir.
Mutiş de ben ztn öğrenciyim yatiom evde ama tabi çoğu insan için düşünüldüğünde muthis
Güzel güzel bayramdan sonra istemeye geliyorlar beni de
Süre güzel güzel de. Dolar nolcakk siz onu söyleyin
Bize bir gün tatil bile yok..
İşsiz olan ben için pek bişey değişmedi 💁♀️
Ha 9 ha 90 hep evdeyim
Para olmayınca tatil matil hepsi boş
Beğenmedim. Sen akepelisin galiba sdlkfş
Benim için değişen bir şey yok.
Reis ancak ya zam yapat ya da tatil günü uzatır...
Reis dediğin erdoğan mı? Ksksksksk ne reis ama
Memura memurun masasını ödeyen işçi çalışıyor
Beğendim cok begendim
Erdoğan Erdoğan Erdoğaan 🤩
Devlet memuru değilim
Çok güzel olmuş reis sağolsun...
Nötrüm beni etkileyen bir yönü yok.
Beklenen bir karardı
Bana farketmiyor memur değilim
Bana fark etmiyor ben tatilimi başlattım şimdiden
Merhaba , iyi en azından 9 gün.
Bize her gün bayram Babbbba
Allah başımızdan eksik etmesin seni reisim
Hala reis mi diyorsun püh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?