Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kurban Bayramı tatili 9 gün olduğunu açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kurban Bayramı tatili 9 gün https://t.co/HYAd7na0Rm pic.twitter.com/VnlNBoE6iW— Sputnik Türkiye (@sputnik_TR) July 12, 2021
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
kafa dinlerim sanırım gelen giden olmazsa
Teyzemler geliyor yurt dışından. Onlarla takılacağım. Herkese iyi bayramlar! <3
Ne yapabilirim ki para yok gezmeye para olsa da yine gezmeye durumum yok her zamanki yaptığım şey yatmak olacak
İşte olucam ama olsun en azından çalışarak uni yurt parami ve de gelecege yonelik masraflarımı çıkarıcam...
Kuzey Irakta K*hpeleri temizleyecezz. İyi bayramlar Türkiye♥
Et kesme, misafir, evde bekleyiş, büyüklere ziyaret ve kapanış.
Reisimin tekrar cami yaptığı Ayasofya Camiisinde secdeye kapnıp Allaha tövbeler edeceğim 🛐
Bir hafta Assos'ta deniz ve güneşin keyifini çıkartacağım ailemle
11 gün olmasını çok istiyordum cuma günü boşuna işe gelmiş olcam
9 gün olsa ne olcak bu devlet insanda yaşama hevesi mi bıraktı
Bakicaz plan yapmadım plan yapınca şarampole yuvarlanıyor
Ne zaman bayram ayın kaçı biri tam söyleyebilir mi😂
Ayın 20'sinde bayram başlıyor.
Miami sahilini düşleyerek, ayaklarimi duvara dayayip serinleyeceğim.
Evdeyiz Maleseff
Sinir bozucu misafirler gelecek anca
Covid olmamak için kendimi streçlemeyi düşünüyorum.
Herkes gezip tozarken biz her zamanki gibi çalışacağız
Psikolejime bağlı iş gelirse çalışır iş gelmezse tatil yaparım ki gelsede ben yinede tatil yaparım çalışanlar çalışır çalışmayanlardan banane maaş+ Yol yardım acıkma susama wc zaten bedava ilk sigorta bile bedava iş arayan çok nasıl olsada
Aksilik çıkmazsa 2 hafta yurt dışına gidecem. Yoksa dağ evi.
Tatil yapmaktan içimiz dışımıza çıktı hahahshdjd keşke 4 gün olsaydı
el işi yapacam kış için hırka kazak örecem pekki sen ne yapacaksın
Klasik aile yanında takılmaca :)
Bayramı bayram gibi yaşıcam gezme eğlenme sevdiklerimle vakit geçirme çünkü böyle olursa bayramın hakkını vermiş olurum.
Ohh misss gez gezebildiğin kadar öyle değil miii 👍🏻👍🏻👍🏻
Ben evde kavurmanın gelmesini bekleyeceğim kim ne yapıyorsa yapsın 🤣
Etin her turlusunu yicez mangal o bu su o kesin abii jdjxjx
Biraz yazlık biraz deniz tatili, birazda çalışmak. Yine 11 gün hiçbişeye yetmeyecek. Offf offf offf
Bayram tatilinde çalışacağız ne yapalım bize tatil yok.
Parayla kasaplık falan yapıyorum , birşeyler biriktiririm ya
Tatil matil yok “work work work.” 😒
Köye gidicez inşallah
Evdeyim bro. Arkadaşla belki kafe falan gezeriz
İşe başladım ve sanırım yoğun geçicek
Bayram tatillerini sevmem 😒
İdari izin mi resmi izin mi?
Tatil yapacağım sahilde falan
Bizim 5 gün sizin gibi zengin değiliz
kpss tekrarlarını yetiştirmeye çalışacağım
Gezicem bol bol😊keyfim yerinde biraz bu yüzden
Oh ne güzel dünya... bizim çalışmamız lazım
15 Tammuz lie Bayram birleşmedi mi
Evde takılacam kendi kendime.
Tarlada toprakla uğraşacağım
İstanbuldan Ege’ye tatile …
İlk gun kurban sonra yazlik
Deliye hergün bayram misali.
Ailemin yanına gideceğim
1 kasa bira alıp içerim
Evdeyim Antalya'nin altını üstüne getiririm artık
çalışmaya devam tatil zengin kesme var
Seks yapcam. kocamla bol bol
Tutuşmuş yanıyor Kadın ah ulan ah neyse
memurun isine yariyor bize tatil 1 gun
Nasip olursa izmire tatile gıdecem.
tam tempo çalışacağız..
Tatile gidicem
Önce Kastamonu ya sonra İzmir e
tuhaf bır bayram olacak kanımca
evdeyim valla napim para yok pul yok
Yurt dışına gidiyorum
Her zaman ki gibi evde çürüyeceğiz
Şeker yiceem
Ukrayna odessa tatili miss