Keşke sahili olan bir yerde yaşasam diyorlar mıdır acaba? Mesela Ankaralılar 😄


illaki oluyordur yaz aylarının güzelliği doluluk olsun ekonomi olsun bölgeye faydası var ve her mesai sonrası denize girme lüksü havası deniz mahsulleri tazelik daha ne olsun
Deniz kenarında büyüdüm ama artık denizle alakası olmayan bir yerdeyim. Zerre özlemiyorum. Kime ne yararı varki
Hem de nasıl özeniyorum😭
Cevap
7Cevap
Özeniyorlardır
Tatildeyiz şimdi ama yazlığımiz da denize yakın ailemizin.
Şanslısın
Dedemin yazlığı simdi almak çok zor
Şimdi kim bilir kaç para olmuştur, normal ev almak bile pahalı 😒
Hayır, özellikle sıcak havalarda nemi falan hiç özlemiyorum. Kışın soğuklarda birkaç hafta kötü oluyor sadece. Ben bu iklimin hayvanıyım ya 😅
Görende ayağımız sudan çıkmıyor sanacak
Nemli havayı sevmediğim için cevabım hayır
Özeniyorum tabi
Umarım ilerde yaşarsın öyle bir yerde
Hemde nasıl
Deniz candır
illaki öyle olur.
Deniz var huzur var
Oturup ağlasınlar
Hayır özenmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?