Ben bir kaç kişiyle gitmeyi daha keyifli buluyorum. Aşırı kalabalık olması bazen sorun çıkarabiliyor 3-5 kafa dengi kişi olsa yeter.


sadece 1 kişi yeter. Kalabalık olunca herkesin kafasından bi ses çıkıyo ve illa birileri memnun olmuyo. tek olmakta güzel ama biri eşlik edince ekstra paylaşımla mükemmel oluyo :)
Kesinlikle öyle kafa dengi olsa yeter 🙂
Kesinlikle tek , hem masrafı az hemde tek başına aktivite yapabilen insan için gayet eğlenceli..😌
Haklısınız masrafı düşününce cazip geliyor 🙂
Cevap
3Cevap
Yalnız daha iyi
Tek başıma napayım yanımda birkaç dostum olsa yeter
Bence de tek sıkıcı
Tek seyehat etmek daha keyif verici
Samimi arkadaşlar varsa kalabalık iyidir
Kalabalık
Tekk
Max 5 kisi
Aynen fazlası sıkıcı olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar