Arabalar Yolculuk, arabayı sürerken mi yoksa yanda yolculuk ederken mi daha keyifli olur senin için? AşağıİnenPiston Takip Et Xper 5 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben yolcuyken saha keyifli oluyorum ya, sağı solu izliyorum. Telefonla filan uğraşıyorum mis :D Yolculuk, arabayı sürerken mi yoksa yanda yolculuk ederken mi daha keyifli olur senin için? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Araç sürerken daha zevkli oluyor. İstediğim müziği değiştirip kendi keyfime göre araç sürmeyi seviyorum. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. Ben sürerken daha çok keyif alırım 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Araç sürerken daha zevkli oluyor. İstediğim müziği değiştirip kendi keyfime göre araç sürmeyi seviyorum.
Ben sürerken daha çok keyif alırım
Yan koltukta
Sürerken😎