Yolculuk, arabayı sürerken mi yoksa yanda yolculuk ederken mi daha keyifli olur senin için?

Ben yolcuyken saha keyifli oluyorum ya, sağı solu izliyorum. Telefonla filan uğraşıyorum mis :D

Yolculuk, arabayı sürerken mi yoksa yanda yolculuk ederken mi daha keyifli olur senin için?
Yolculuk, arabayı sürerken mi yoksa yanda yolculuk ederken mi daha keyifli olur senin için?
Cevapla