26 gün yıllık iznim var.. 5 ini kullanmıştım. 21 gün kaldı. 10 gün olarak ( 2 hafta ) kullanacağım bu yaz. Belki bir 5 gün daha eklerim de bilemiyorum bakalım. :D
yıllık izinleri kullanmama gerek kalmıyor, ama suistimal de etmem. geçen yıldan kalan 14 günüm var, bu yıl 20 günüm var, total 34, kurban bayramı haftasonuna denk geldiğinden son iki günüyle birleştireceğim. 32 güncük yapar 😣 yaa bir istisna yapsam mı bu yıl off the record pek yapmadık. 😅
Bilmiyorum ama hafta sonu arkadaş benim için üç buçuk aylık tatil fırsatı sundu. Düşün bunu dedi. 🤣🤣🤣 Otuz beş yıldır doğru düzgün tatil yapmadın narı yolun yarısında bunu yap dedi. 😃