kız arkadaşım ile birlikte şöyle ramazandan sonra bayram haftası 3-5 günlük bir tatil planlıyoruz doğa ve denize yakın sessiz sakin huzurlu baş başa olunabilecek kafa dinlemelik bir mekan ya da koy önerisi falan olan var mı? sürpriz olacak.. şimdiden teşekkürler 🙂
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yarın antalyaya gidiyorum. Sezon açılıyor yavaş yavaş..
Şimdiden iyi eğlenceler hocam
Bodrum holiday otel huzur istiyorsan kesinlikle tavsiye ederim
Teşekkürler dostum daha önce adını duymuştum ama hiç gidemedim hemen bir araştırayım
Köyceğizi şiddetle öneririm
Antalya gazipaşa oneririm
Hemen bir araştırayım teşekkür ederim otel ya da koy var mı tavsiye edebileceğin?
of of karşıma çıkan ilk koy harika..
alanyanin ilersindeki ilce mersine hemen girmeden cok guzel sessiz cennet otel çok karavan vs de var tam sakinlik koy yok ama bolge bole sahilleri sakin yogun her turlu sahil var sana hangisi hitap ederse ve ucuz bir yer gelseniz asla. pisman olmazsiniz
hatta burada yasamak istersiniz tatil icin gelip tasinan cok
ilçenin gönüllü turizm elçisi gibi konuştun yemin ederim adeta bir belediye başkanı edasıyla anlattın 😄 bildiğin gitmeden yaşadım
ya para konusunda sıkıntım yok tek istediğim hem elverişli bir mekan veya otel olsun birde sessiz sakin olsun iş temposu yoruyor zaten stresten kaçmak istiyorum biraz
yok ya ilcede turizime karsiyim ben cevrecilerdenim ama sordun soyledim. belediyemizde hep kotu hanginpartiden gekirs egelsin yatarlar icraat yok. ben gonullu otel yapilmasin diye yuruyuslere katildim ama sen sorunca soyledim
alanya turizim gazipasalilar tarimci bix sahillerimizin sakinliginin bozulmasıni ve yesil alanlarimizin betonlasmasini istemiyoruz ayrica kaplumbagalar vr onlarda koruma altında hava alani var alanyada hava alani yok ondano taraftaki denixe yakin yerde oteller yuksek binalar yok az bir yerde otrller var ormani kesitler otel yaptilsr
işte sevdim seni şimdi.. şimdi diyeceksin ki abest olmadı mı hem otel sorup hem otel karşıtı olmak ama maalesef Türkiye şartlarında durum böyle bende böyle küçük ve saklı güzelliği olan yerlerin turizm e açılmasına karşıyım çünkü nerede çokluk orada.. oluyor ister istemez birde doğası dokusu bozuluyor maalesef ortamın onun yerine yani otel yerine daha çok konut tipi müstakil yazlıklar tercih ediyorum gittiğim yerlerde
bak bu ilceni ismi sessiz cennet gazipasa sen yaz googleye sessiz cennet diye burası cıkar
ya teşekkür ederim gerçekten ilgin için gayet de güzel yardımcı oldun farklı yerler görmek farklı insanlar tanımak her zaman güzeldir
burada villalar var bak koru plajinda paran varsa oraya git kralik. muzluklrin icinde deniz falan. ya gazipasa tropikal bir bahce her sey var burada ekilipdenolmayan hicbir meyve sebze yok kivi falan bile bazi koyoerinde var findık ceviz kestane gazipasa boyle bir boyle iklime sahip birnyere mahvediyorlar
maalesef bizde ki turizm anlayışı ülke olarak tamamen iştahsız bir aç gözlülük oldu bir yer Instagrama falan düşmeye görsün ilk iş de ağaç keselim orman biçelim otel yapalım hemen bir beton dönüşümü.. ya onun yerine aslında bungalow tarzı tesisler karavan tatiline uygun sahiller doğaya daha dost
hah tam onu soracaktım ağzımdan aldın anamur ve mersin tarafını çok merak ediyorum özellikle muz yetiştirilen bölgeleri hep gitmek görmek istiyordum biliyor musun, yok yok para konusunda sıkıntım yok bahsettiğin villa tipi günlük konaklamalar bana daha uygun aslında
ukraynalilar ve ruslar geldi ev aldi kiraya veriyor turkelre 😂 belediyede kurs acmis onlara turkxe dersi veriyir bize koydeki cocuklara kurs yapmazlar onlara bedava kurs. yani bir sey demiyorum savas var diye geldiler bir kisi 3 4 ev aliyor denize sifir yerden sahile dayali
yoresel halkimiz masraflardan dolayi tarlalari arsalari araclari icralik yabancilar aliyor Şu an ilcedeki borc orani ciftcinin ilcenin bir yuzde 60 i var icralik millet bitti
muz aslında bizim mesela bursnin yerli kucuk muzu var minik acık alanda yetisiyor serada degil. mersin muzu degil gazipasa muzu ama belediyler sag olsun hicbir seye sahip cikmaz hicbir degere bizim bircok urunumuz ya anamur ya alanyanin diye biliyor buraya gelip alanya diyorlar
ne diyorsun ya.. o derece mi geçen haberlerde denk geldim ama bu kadar olduğunu bilmiyordum ilk ağızdan duyunca inandım şu an kendi memleketimiz de bizmiyiz mülteci yoksa onlar mı belli değil yemin ederim 😄 ya tamam savaş var tabi kimseye de düşman değiliz tabiki elimizden geleni yapacağız ama bu kadar da olmamalı en azından bir sınır koy ya bir aile bir daire alabilsin birde dil kursu görüyorlar yarın başlarlar pazarlık yapmaya "vallaha kurtarmıyor kardeşim ya" demeye
o nasıl bir belediye Allah aşkına ben ta buradan sinir oldum belediyenize
İthal muz evime bile sokmam hayatta almam bayılıyorum bizim küçük muzlara yerli muzlara hele birde doğal sera olmayanından olursa bir oturuşta 1.5 - 2 kilo yerim affetmem vallaha
hepsi partiyle ilgisi yok gelen hiden hepsi boyle. halk calisacagim diye zaten baska birnseye zaman ayirmiyor 7 24 tarim isi zor ve burada okuyan ogrenci sayisida cok genclerde genelde ya erken yasat ise ya da okumaya gidiyor kimsenin siyasetle. grevle zamani olmuyor briazda sessizligi burdan sessiz cennet kelimesi
gelmesinler ya ben istemiyorum multeci yazin her yer yaniyorken seyrettiler gule oymaya sahillerde yayin yaptilsr ne halleri varsa gorsun biz burada surunelim nlar gelip tatil yapsi eskiden yerlesen turistler var calismiyorlar sadece geziyorlar para nerden geliyor bilmiyoeum
Şu an muz seralarinin ve bahcelerinin%60 ı sökuldu atıldi biliyor musun cunku zararina calisiyorlar sebze ya da agac ekiliyor
yoresel halk iyidir sen gel bedava muz meyve istedigin kadar alirsin parasız
olan olmayana ikram eder karsılik. beklemedem
Biraz geç oldu biliyorum ama tekrar merhaba gazipaşalı nasılsın görüşmeyeli?😄
iyiyim sen nasılsın
çok şükür iyiyim bende 3 gece nöbetinden sonra eve yeni düştüm ve uyuyamıyorum hava da biraz sıcak sen nasılsın ne yapıyorsun görüşmeyeli?
bende iyiyim derslwr falan ne nobeti
aa soracaktım unuttum o ara okuyor musun hangi bölüm falan diye hani gece tutulan nöbetlerden 😄
okuyorum
oo güzel hangi bölümü okuyoruz?
bilgisayar
muhabbetine doyum olmuyordu tersinden mi uyanmıştı bu kız
Hayır özur dilerim kabalık rtmek istemek ama o zaman bir konu hakkinda bilgi apmak istedin yardimci oldum. Kız arkadaşin varken boyle sohbet etmek dogru olmaz yanlış anlama senin belki bir kotu niyetin yok art niyetle yazmiyorsun ama sevgilisi olan insanlarla arkadaşca bile konusmayi doğru bulmuyorum o yuzden yanı yanlıs anlama
yok yok ne yanlış anlaması emin ol hiç bir kötü ya da art niyetim yok zaten olamaz da ama içtenliğin olsun samimiyetin olsun o gün samimi bir şekilde yardımcı olunca sadece hâl hatır sormak istedim hepsi bu.. yanlış anlaşılmasını istemem eğer anlaşıldıysada gerçekten üzülürüm çünkü aklımın ucundan dahi geçmedi öyle bir şey
biliyorum gecmedigini geçtigini dusunsem zaten bende boyle acıklama yapmam. Benim sevgilim yok hatta hic olmadi ama ilişki içinde olan insanlarla arkadasligi dogru bulmuyorum biliyorum kotu bir niyetin yok cogu kisiye gorede bu gayet normal bir durum ama yani benim yapım boyle huzursuz hissederim. Iyiyim tesekkur ederim umarim sizde iyisinizdir iyi tatiller hala oneriyorum antalyayi gelirseniz Aydap falan guzel
İnşallah hayatına da en az senin kadar bu konularda hassas ve senin kadar güzel kalpli birisi girer küçük hanım, anlıyorum anlıyorum sorun yok bir an dedim öyle bir izlenim mi verdim acaba iyiyim bende teşekkür ederim iyi olmana sevindim tatili hemen bayramdan sonrası çıkıyoruz inşallah rotada senin öneri de var
Rica ederim. yok ozur dilerim oyle hissettirdiysem ama dedigim gibi yanlıs anlama
anlıyorum olsun🙂
iyi tatiller
Teşekkürler, küçük hanım bölge için yazmak istiyordum ama çekindim
Nasıl bolge tatille ilgiliyse sorabilirsin
soruyu begendim cektim bildirimlerden sor
Bildirimlerden nasıl soruluyor?
Bu arada iyi bayramlar küçük hanım harçlığı falan hazırlamıştım ama küçükler çok vefasız 😅
mesaj atip sorsbilirsin demistim
tamamdır iki gün sonra çıkıyoruz yola ama senin soruyu beğendiğine dair bildirim gelmemiş
iyi bayramlar tesekkur ederim dusunmen yeterli sağ ol
Bodruma git