Valla konu balayı olunca nerde olduğunun çok önemi olduğunu sanmıyorum. Ama yurtdışında seyahat etmeyi çok seven birisi olarak balayını yurtdışında geçirmek istemem. Onun yerine ekmek elden su gölden bir her şey dahil konseptte bir otelde geçirmeyi tercih ederim.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Balayinda yurt dışı tatili olmali bence. Kimse kimseyi tanimamali. Simdi turkiyede en guzel zamanlarda otelde ya da oldugumuz civarlarda falan tanıdık biri cikar hem benim hem eşimin falan rahatsiz olurum. Bir de disardaykende ben fingirdesmek istiyorum, dudaklardan öpmek istiyorum. Balayi dedigin boyle olur. Ama turkiyede aman millet ne der şimdi, edepsiz derler falan diye dusunmekten yapamam bunlari. O yuzden kimsenin kimseye karismadigi, tanidik cilmasinin daha dusuk oldugu icin yurtdisi daha iyi, daha özgür olur. Sonrasinda bizim ulkede cokca tatil yapariz zaten.
Alakası yok bence yani gerçekten seviyorsan var ya nereye gittin aslında önemli değil önemli olan ne kadar eğleniyorsun ne kadar onunla birliktesin önemli olan şeyler bunlar yoksa istersen venedik’te tatile git ya da ne biliyim istersen Mersin’de tatil yap önemli olan yanındaki kişi nereye tatile gittiğin değil