afrikada nispeten ilkel bir ülkede 2-3 yıl takılacak param var savaş çıkarsa tatil niyetine gidip birkaç yıl takılırım diyorum ama ideal ülke neresi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
türkiye bugün çağırsa 1 milyon asker toplar buna rağmen kaybediliyorsa benim yapacak bir şeyim yok demektir. subay falan olmadıkça bura durmam anlamsız
Savaş çıkarsa afrikada gidilecek ideal ülke neresi sizce?
Şimdiden çık yola anca gidersin savaş çıkana kadar
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
yok trye sıçraması min 4-5 ay sürer zaten tr terhis edilen askerleri çağırırsa bir sonraki devredebeni çağıracaklar demektir o zaman çıkarım ülkeden tabi 3. dünya avaşı çıkması durumunda
ben öğrenmek için yaşıyorum, öyle çok da yaşamak istemem 55 gibi ölmek isterim ama dediğim gibi savaşmak bana anlamsız geliyor zaten trnin 1 milyon askeri var benim bir katkım olmaz sağlıkçı vs de değilim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Savaş çıkarsa birkaç p*ç öldürmeden hiçbir yere gitmem. Kalırım, savaşırım, ölürüm paşalar gibi
ölmek için çok gencim savaşlarda önden 50-60 yaşlarındaki adamlar gitmeli
Sıcak ülke seçerim bende. En azından açlıktan ölsemde sıcak yerde gömülürüm
açlıktan ölmem ya zaten fakir yerler ben zengin gibi olurum önemli olan soyulmamak
Şimdiden çık yola anca gidersin savaş çıkana kadar
yok trye sıçraması min 4-5 ay sürer zaten tr terhis edilen askerleri çağırırsa bir sonraki devredebeni çağıracaklar demektir o zaman çıkarım ülkeden tabi 3. dünya avaşı çıkması durumunda
savaş çıksa oralara direk yansır kardeş. boşuna yorma kendini. ha dersen ki allahın s2tir ettiği yerde ada bulur adaya sığınırım orası başka
yansımaz savaş nato ve rusya arasında olaca bariz savaş üssü doğu avrupa olacak
Git ama geri gelme.
2-3 yıladönerim napim afrikada aga macera yaşarım biraz savaşta ölmem vs snra dönerim ülkeye mecbur
Gitme şansım olsada ben gitmem vatan için savaşmayacaksan yaşamamın anlamı ne
ben öğrenmek için yaşıyorum, öyle çok da yaşamak istemem 55 gibi ölmek isterim ama dediğim gibi savaşmak bana anlamsız geliyor zaten trnin 1 milyon askeri var benim bir katkım olmaz sağlıkçı vs de değilim.
gitmeyiz ki
savaşan bir ton adam var zaten bana gerek yok diye düşünüyorum
sen hazırlan bencede..
Fildişi sahili
Nijerya
mantıklı dili de ingilizce asgari ücret 100 dolar ben ayda 200 dolar harcayarak ortalama yaşarım diye tahin ediyorum
Zimbabwe