Güncellemeler
+1 yıl
var mı burada yasayipta memnun olan bu konuda
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın arkadaşlar
Bir de metrobüsü deneyin. çok memnun kalırsınız.
Cevap
2Cevap
3 ayda alışırsın. Sonra metro tesadüfen sakin olduğu zamanlar kendini boşlukta hissediyorsun.. Acayip duygular..
Yaşamiyorum allahtan yasasam da otobüse binmem
Araç sürmekte zor maalesef burada
Metro iyi yine keşke tek metro olsa 😂
Baska nesi varki daha cok olmadi geleli
Metrobus, marmaray daha kalabalık aşırı yoğun
Aboo marmaray dedigin bugun bindim yenikapıda ezdiler beni
iyi ki İstanbul da yaşamıyorum
Aynen öyle çok bunaldım
iş saati binme sende
10 is saatimi kiz
Evet ya çok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar