İstanbul'da metroya binmek zulüm resmen, burada nasıl yaşıyorsunuz?

Ya ezilme tehlikesi yasıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
var mı burada yasayipta memnun olan bu konuda
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın arkadaşlar
İstanbul'da metroya binmek zulüm resmen, burada nasıl yaşıyorsunuz?
Cevapla